forum Grupy użytkowników Świat książek
Czytelnicze podsumowanie 2013 roku
odpowiedzi [69]
Hmm...w tym roku przeczytałam ok.30-40 książek(do niektórych wracałam kolejny raz;) Trochę mało, ale w tym roku mam nadzieję to nadrobić. :)
Najlepsze książki:
W pierścieniu ognia
Kosogłos
Krąg
Złodziejka książek
...
Czas na mnie :-) W porównaniu z ubiegłym roku to dół (o 33%), ale nie mam na koncie książki, która by mnie zawiodła.
Książka na którą czekałem to zdecydowanie Ocean na końcu drogi Nowa pozycja autora genialnego "Gwiezdnego pyłu" jest bardzo dobra. Przypomina mi odrobinę "Księgę cmentarną"
Książka, która daje mi najwięcej...
Ja przeczytałam około 75 książek - zwykle wybieranych na chybił trafił :)
Z tego zbioru szczególnie polecam:
"Kołysanki dla małych kryminalistów" Heather O'Neill
"Cienie i ślady" Bogdana Białka
"Łoskot drogi mlecznej" Piotra Kasperowicza (dla miłośników poezji)
"Miasto i Psy" Mario Vargasa Llosy
oraz wszystkie książki Pearl s. Buck (niektóre w ciemno:)w szczególnie dla...
Liczba przeczytanych książek w 2013 roku to 52.
Zacznę od rozczarowań Kłamca Miasteczko Nonstead ,a także Honor Złodzieja .
co do najlepszych to Mówca umarłych Submarino
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Owszem, mam postanowienie czytelnicze na nowy rok- przeczytać wszystkie książki, które kupiłam i zalegają na regale :D
Książki, które mnie zachwyciły(niekoniecznie w tej kolejności):
-Ostatni rejs Fevre Dream
- Kafka nad morzem
- Krąg
- Taki...
W 2013 przeczytałam 180 książek, najbardziej podobały mi się:
Biesy oraz Biały Bim Czarne Ucho , również mile zaskoczyła mnie ta książka: Liroy. Autobiografia .
Jeśli chodzi o literackie rozczarowania roku 2013:
Pięćdziesiąt twarzy Greya
Przeczytałam 80 książek, to więcej niż w latach poprzednich. Dużo bardzo dobrych; powędrowałam tez w nowe literackich obszary. Dokonywałam wyborów kierując się już pewnym czytelniczym wyrobieniem i rozeznaniem (ulubieni autorzy, dobre recenzje), ale także intuicją - urzekł mnie tytuł, okładka.... Czasem dałam się uwieść notkom wydawcy (niekiedy przereklamowanym). Takich...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Ja przeczytałam 111 książek (nie planowałam 3 jedynek:))
Najlepsze w tym roku:
1. Z pamiętnika niemłodej już mężatki
2. Cień wiatru
3. Dziewczynka w zielonym sweterku. W ciemności
4. Przypadek Adolfa H.
Ja niestety w tym roku czytalam wyjątkowo mało (matura i rozpoczęcie studiow)
I tak po krótce podsumowałam tem roku w takim filmiku :)
http://youtu.be/pJf1ZKlyq_A