Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Lubimyczytać.pl to:
społeczność 415 tys. zakochanych w książkach
ponad 771 tys. recenzji
ponad 231 tys. książek
własna biblioteczka
system rekomendacji
Pomoc

Poniżej zamieściliśmy listę najczęściej zadawanych pytań dotyczących Lubimycztać.pl. Jeśli nie znajdziesz rozwiązania swojego problemu na tej liście, prosimy o kontakt.

Informacje o serwisie lubimyczytać.pl

  1. Czym jest lubimyczytać.pl?
    Lubimyczytać.pl to serwis społecznościowy dla miłośników książek. Miejsce w Internecie, w którym czytelnicy poznają innych, opiniują i komentują książki, wymieniają się informacjami dotyczącymi książek wartych przeczytania. Lubimyczytać.pl pozwala na proste i przejrzyste zarządzanie swoją biblioteczką w internecie.
  2. Czy korzystanie z lubimyczytać jest odpłatne?
    Korzystanie z lubimyczytać.pl jest i będzie całkowicie bezpłatne. Nie planujemy wprowadzania jakichkolwiek opłat za użytkowanie serwisu.
  3. Czy na lubimyczytać.pl mogę za darmo czytać książki?
    Niestety nie. Aktualnie nie udostępniamy darmowych książek.
  4. Czy na lubimyczytać.pl mogę kupić książki?
    Niestety jeszcze nie. W przyszłości będziemy wdrażać sklep intenetowy, w tej chwili zakup książek nie jest możliwy.
  5. Administrator, Moderator, Bibliotekarz, Autor, Czytelnik - co oznaczają te statusy?
    Nasi użytkownicy dzielą się na 5 grup:
    1. Administratorzy
      Osoby odpowiedzialne za utrzymanie serwisu. Tworzą nowe funkcjonalności, poprawiają zgłaszane błędy i zajmują się współpracą z innymi podmiotami oraz tysiącem innych rzeczy ważnych dla serwisu.
    2. Moderatorzy
      Osoby wspierające działania administatorów, pomagają w funkcjonowaniu serwisu.
    3. Bibliotekarze
      Ochotnicy, którzy za darmo poświęcają swój czas dla dobra serwisu. Dbają o to aby w nasz serwis zawierał rzetelne informacje. Zostań Bibliotekarzem.
    4. Autorzy
      Osoby, które piszą i wydają książki opisywane w naszym serwisie.
    5. Czytelnicy
      Wszyscy miłośnicy książek korzystający z serwisu, dla których 4 powyższe grupy starają się stworzyć idealne książkowe miejsce w internecie.

Korzystanie z serwisu lubimyczytać.pl

  1. Nie mogę znaleźć swojej książki w serwisie. Czy mogę ją dodać samemu?
    Tak. Należy przejść na formularz dodawania książki i dodać brakującą książkę do serwisu. Po dodaniu książki należy przypisać do niej autora. Jeżeli nie ma w serwisie autora to należy go dodać.
  2. Nie mogę wgrać zdjęcia.
    Upewnij się, czy zdjęcie ma właściwy format, rozmiar oraz wagę.
  3. Jak mogę dodać książkę na własną półkę?
    Najpierw należy w swojej biblioteczce stworzyć odpowiednie półki. Następnie po dodaniu książki na jedną z głównych półek należy zedytować książkę w biblioteczce i dodać ją na dodatkowe półki.
  4. Chcę uzupełnić/zmienić dane swojego konta.
    Zaloguj się do serwisu, następnie przejdź do sekcji "Moje konto" a następnie kliknij w "Edytuj profil". Na tej stronie w zakładkach personalne i o mnie możesz dodać bądź zmienić swoje dane widoczne w profilu.
  5. Nie mogę się zalogować na swoje konto. Co mam zrobić?
    Przejdź na stronę przypomnij hasło, wpisz zarejestrowany w serwisie adres e-mail. W przeciągu 15 minut powinieneś otrzymać e-mail z instrukcją jak ustawić nowe hasło. Jeżeli przez dłuższy czas nie otrzymasz żadnego e-maila, skontaktuj się nami, postaramy się pomóc.
  6. Chcę zmienić swój login/hasło podane przy rejestracji.
    Zaloguj się do serwisu, następnie przejdź do sekcji edytuj profil › konto. Na tej stronie możesz zmienić zarówo hasło jak i adres e-mail, który jest zarazem Twoim loginem do serwisu.
  7. Widzę komunikat "Wyszukiwarka działa w trybie prostym", co mam robić?

    Jeżeli widzisz ten komunikat to oznacza, że mamy przejściowe problemy z głównym mechanizmem wyszukiwawczym.

    Możesz cały czas korzystać z serwisu, jednak aby odnaleźć książkę/autora będziesz musiał wpisywać tytuł/nazwisko wraz ze znakami diakrytycznymi. Czyli np "Łukasz XXX", "Pożegnanie".

  8. Chcę usunąć moje konto w lubimyczytać.
    Jeżeli chcesz usunąć konto zaloguj się do serwisu. W ustawieniach swojego konta znajdziesz zakładkę "Usuń konto". W przypadku problemów skontaktuj się z nami.
  9. Ktoś przysyła mi spam.
    Pomóż nam walczyć z tym zjawiskiem! Skontaktuj się z nami i prześlij link do konta, z którego przyszła niechciana wiadomość.
  10. Przyszła do mnie wiadomość prywatna, ale nie otrzymałem(am) powiadomienia e-mail.
    Opóźnienie w powiadamianiu o nowych wiadomościach lub zaproszeniach w skrzynce zostało wprowadzone celowo, aby uniknąć sytuacji, gdy podczas prowadzenia ożywionej dyskusji zasypują Cię maile powiadamiające.

    E-mail powiadamiający o nowych wiadomościach prywatnych zostanie do Ciebie wysłany dopiero po 1 godzinie od otrzymania prywatnej wiadomości w serwisie.

    Zalogowanie się do serwisu przed upływem wspomnianej godziny spowoduje anulowanie wysyłki powiadomienia (nie otrzymasz e-maila). Jeśli tego nie zrobisz, zostanie wysyłany e-mail powiadamiający, w którym zostaniesz poinformowany o nowych wiadomościach w Twojej skrzynce.
  11. Zgłaszanie błędów.
    Dołożyliśmy wszelkich starań, aby nasza witryna była pozbawiona błędów i działała jak najlepiej, jednak mamy świadomość, że mimo tego błędy mogą się pojawić. Błędy można zgłaszać na grupie LubimyCzytać.pl. Będziemy wdzięczni za wszelkie zgłoszenia.
  12. Moje dane są widoczne w google!
    Zaloguj się do serwisu, przejdź do sekcji ustawienia › prywatność. Na tej stronie możesz określić poziom widoczności danych swojego profilu i biblioteczki.

Inne

  1. Kto stoi za serwisem lubimyczytać.pl?
    Serwis jest własnością lubimyczytać.pl Sp. z o.o., na której czele stoi Izabela Sadowska.
  2. Chciałbym zamieścić reklamę w serwisie lubimyczytać.pl.
    Jesteśmy otwarci na propozycje reklamy, skontakuj się z nami i przedstaw nam swoją propozycję a my prześlemy Ci cennik.
  3. Co zrobić, gdy ktoś narusza moje prawa autorskie?

    Jeżeli któryś z naszych użytkowników bezprawnie zamieścił opis, opinię, wypowiedź, zdjęcię lub inne dane, które łamią prawa autorskie osób trzecich należy bezzwłocznie zgłosić naruszenie praw autorskich, np. poprzez formularz kontaktowy.
    Podanie danych zgłaszającej osoby oraz linku do oryginalnego pochodzenia danych ułatwi nam szybkie podjęcie odpowiednich kroków. Zgodnie z prawem, możemy usunąć tylko te dane, które zostały zgłoszone nam wiarygodnym zgłoszeniem (podstawa prawna Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204). Po otrzymaniu i potwierdzeniu wiarygodności takiej wiadomości, w ciągu kilku do kilkunastu godzin, wskazane informacje zostaną usunięte przez administrację, a zgłaszający poinformowany o tym fakcie.

zgłoś błąd zgłoś błąd