forum Grupy użytkowników Świat książek
Czytelnicze podsumowanie 2017 roku
odpowiedzi [239]
W zeszłym roku przeczytałam aż 105 książek, w tym "jedynie" 52, ale mam wrażenie, że jednak lepszych "jakościowo". ;)
Najlepsze książki tego roku (bo oczywiście nie dam rady wytypować jednej):
Wszystko jest iluminacją Balsamiarka Stara Słaboniowa i Spiekładuchy
U mnie czytelniczo ten rok był dobry :) Przeczytałam 40 książek. Ale przeciez nie chodzi o ilość ;)
Jestem zachwycona książkami Nino Haratischwili Ósme życie (dla Brilki). Tom 1 , Ósme życie (dla Brilki). Tom 2 oraz Mój łagodny bliźniak
Ten rok był dla mnie rekordowy pod względem przeczytanych książek - 80. Od sierpnia, po potrąceniu przez samochód i poważnym złamaniu nogi nie pracuję naturalnie, a czas wypełniają mi książki i telewizor. Jest się z czego cieszyć, ale i płakać też, niestety.
Odkryciem była dla mnie Anna Karpińska, która pisze fenomenalne kobiece książki oraz seria kryminalna Nory Roberts...
Przeczytałam 40 książek
Najlepsze
Małe życie Człowiek o 24 twarzach Był sobie pies Za zamkniętymi drzwiami Już mnie nie oszukasz
Najgorsze
...
przeczytałam 86 książek
Najlepsza tegoroczna pozycja na mojej półce to Bedenke, was du tust
Poza tym
Siostra burzy
Czarne narcyzy
Ciernista róża
Zachwycił mnie cykl Karoliny Wilczyńskiej "Stacja...
Przeczytałam 70 książek różnego rodzaju w tym roku ;)
Dosyć często przyczepiały się mnie serie... które przecież należy kontynuować ;)
Skończyłam ostatnią z części Pojedynek magów,
by potem szybko zmienić kontynent i zagłębić się w lekturę: W krainie kolibrów, W krainie srebrnej...
Evę Voller bardzo miło wspominam, z Kerstin Gier mam zamiar się bliżej zaprzyjaźnić, ale ale...
Co myślisz o Sofii Caspari? Jak wrażenia, już od jakiegoś czasu miga mi przed oczami ta seria w bibliotece.
Ja przeczytałam trylogię K. Gier w 2016, że tak powiem przypadkowo, gdyż kupiłam 15 letniej siostrzenicy na urodziny to skorzystałam z okazji ... Byłam pozytwynie zaskoczona, myślałam, że na takie książki jestem za stara ...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postbardzo polecam oczywiście trylogię Sofii Caspari - wciągająca, porywająca i bardzo ciekawa opowieść o emigracji w XIX wieku, pokładaniu nadzieji na nowe lepsze życie w Nowym Świecie :) Polecam nie tylko ze względu na piękne, i przyciągające wzrok okładki :) - choć ja przez nie właśnie zostałam zachęcona do zapoznania się z treścią :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postna trochę fantastyki nigdy nie jest się za starym, ale fakt faktem, poznając bohaterów i ich sercowe problemy - jest to młodzieżówka ;) Ale czasem przyjemnie coś lekkiego poczytać :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Rok 2017 wypadł niestety gorzej od poprzedniego, udało mi się przeczytać tylko 59 książek (w tym dwie czytane po raz drugi) i 20 mang. Moim ulubionym gatunkiem jest fantastyka, kryminały i thrillery. W tym roku dałam szanse literaturze kobiecej oraz obyczajowej i z czystym sumieniem mogę napisać, że nie były złe, ale jednak wolę trzymać się moich ulubionych gatunków.
...
W 2017 roku przeczytałam 128 książek.
Najbardziej mi się spodobały:
Wszystko za Everest Kukuczka. Opowieść o najsłynniejszym polskim himalaiście Polska odwraca oczy Kobiety
Zdecydowanie najmniej poczytny mój rok od lat. Zbyt duży natłok zajęć i obowiązków, ale nie ma się co usprawiedliwiać tylko wziąć za siebie w 2018.
Przeczytałem w 2017r. 18 książek.
Do najlepszych zaliczyć mogę
Cienie w raju
Marzycielka z Ostendy
Na minus, chociaż nie jakiś duży
Choć nie mogę się pochwalić "magicznymi" Statystykami jak większość czytelników LC to jednak uważam że rok 2017 był dla mnie całkiem udanym rokiem jeżeli chodzi o czytanie. Przeczytałem 17 książek:
1. KSIĄŻKI KTÓRE MNIE ZACHWYCIŁY:
Dallas '63 Legenda niemej wyspy Rio Anaconda