forum Grupy użytkowników Gry i zabawy
Oceń top 10
odpowiedzi [19]
1. Bal w operze -
2. Rzeźnia numer pięć - 10
3. Chimeryczny lokator -
4. Jeśli zimową nocą podróżny -
5. Śmierć w Breslau -
6. Cichym ścigałam go lotem -
7. Wszystko czerwone -
8. Siekierezada -
9. W pustyni i w puszczy - jak byłam dzieckiem 10, obecnie pewnie dałabym 5
10. Mechaniczna pomarańcza - 10
1. Ojciec Chrzestny
2....
1. Głębia Challengera -
2. 7 razy dziś -
3. Black Ice -
4. Chet i Bernie na tropie -
5. Korona -
6. Marina -
7. Portret Doriana Graya 10
8. W śnieżną noc -
9. Zostawiłeś mi tylko przeszłość -
10. Berserk -
1. Bal w operze
2. Rzeźnia numer pięć
3. Chimeryczny lokator
1. Wielki Gatsby - 6
2. Dama kameliowa -
3. Wojna i pokój -
4. Faraon -
5. Giaur -
6. Przedwiośnie - 5
7. Zbrodnia i kara - 9
8. Wesele - 5
9. Bachantki-
10. Quo vadis -
1. Głębia Challengera
2. 7 razy dziś
3. Black Ice
4. Chet i Bernie na tropie
1. Portret Doriana Graya- 5
2. Azazel-
3. W drodze-
4. Król Maciuś Pierwszy-3
5. Tajemnice Paryża-
6. Diabeł ubiera się u Prady-7
7. Tamte dni, tamte noce-4
8. Maurycy-
9. Lalka-2
10. Ojciec Chrzestny-9
1. Wielki Gatsby
2. Dama kameliowa
3. Wojna i pokój
1 Wichrowe Wzgórza
2 Przeminęło z wiatrem 0
3 Romeo i Julia 7
4 Quo vadis 6
5 I nie było już nikogo 8
6 Kamienie na szaniec 8
7 Kochając pana Danielsa 0
8 Perswazje 0
9 Tektonika uczuć 0
10 Tysiąc wspaniałych słońc 0
1. Portret Doriana Graya
2. Azazel
3. W drodze
Kurczę... Nie czytałam żadnej z tych książek, ale popchnę może grę naprzód, a najwyżej Agnieszka spróbuje potem jeszcze raz :)Tak bywa, niestety :(
1 - 0
2 - nie czytałam, ale Bonda ma fajny styl, więc pewnie dobre
3 - chcę przeczytać
4 - ważny temat
5 - opis mnie przeraził :)
6 - 0
7 - 0
8 - 0
9 - ciekawy pomysł
10 - chętnie przeczytam :)
Moja lista:
1 Wichrowe Wzgórza
Moja lista:
1.Pokonani -
2.Kwiaty na poddaszu -
3.Ręka mistrza -
4.My, dzieci z dworca ZOO - 10
5.Złe dziewczyny nie umierają -
6.Wszystko czerwone -
7.Igrzyska śmierci -
8.Aplikacja-
9.Kłamczucha - 8
10.Czerwona królowa - 8
Moje propozycje:
1. Opiekunowie
2. Polskie morderczynie
3....
1.Nigdziebądź -
2.Trylogia Czarnego Maga -
3.Misery 6
4.Aż śmierć nas rozłączy -
5.Fartowny pech -
6.Mała księżniczka 7
7.Dom na wyrębach -
8.Morze trolli -
9.Posłuchaj mnie... -
10.Tajemnica siedmiu zegarów -
Moja lista:
1.Pokonani
2.Kwiaty na poddaszu
3.Ręka mistrza
1. Percy Jackson i bogowie olimpijscy-6
2. Percy Jackson i olimpijscy herosi-5
3. Dom tajemnic (trylogia)- 4
4. #ME-
5. Gwiazd naszych wina-
6. Rywalki (seria)-5
7. Papierowe miasta-
8. Jeżycjada (seria)-
9. Król Magii-
10. Jutro spadną gromy-
Moje propozycje:
1.Nigdziebądź
2.Trylogia Czarnego Maga
1. Zmiłuj się -
2. Imperium wilków -
3. Godziny strachu -
4. Bezpiecznie jak w domu -
5. Klub ocalonych -
6. Mutant -
7. Zdążyć przed Panem Bogiem -
8. Czerwona królowa -
9. Dotyk wampira. Córki nocy. Zaklinaczka -
10. Kaiken -
Moje propozycje
1. Percy Jackson i bogowie olimpijscy
2. Percy Jackson i olimpijscy herosi
3. Dom tajenic (trylogia)
4. #ME
5. Gwiazd...