forum Grupy użytkowników Świat książek
Stosiki, czyli co ostatnio kupiliśmy, dostaliśmy lub wypożyczyliśmy (LUTY 2021)
odpowiedzi [57]
Lutowe zakupy:
Łzy Mai
Player One
Immersja
Naturalista
Sztuka ścigania się w deszczu
Papierowe duchy
Metro 2033
Udało mi się w końcu kupić książkę, na którą polowałam!
Malina
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Ostatni dzień lutego, wiec czas na podsumowanie e-bookowych łowów od początku roku:
1) Beletrystyka: Bum!, Zazi w metrze, Podróż na wschód, Legenda o języku, Nocny pociąg do Lizbony
Zainteresowała mnie Gra w cykora oraz powieść Thomasa Hardy'ego (co za kiepska okładka!) - chyba będę musiała upolować :-).
A Nocny pociąg do Lizbony i Wypędzenie Gerty Schnirch to jedne z moich ulubionych.
Ciekawe, czy spodoba...
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Do tej pory miałem raczej dobre doświadczenia z węgierskimi autorami ...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Zakupy :
Nawiedzenia. Historie prawdziwe
Cała w pnączu clematis
Dżungla za progiem
W cieniu bomby „D”
Jedyny mój nałóg - książki, nie mogę się powstrzymać - kupuję, gromadzę, a zatem znów wzbogaciłam się o nowe skarby:
Na zakończenie mojej japońskiej literackiej przygody kupiłam
Tanizaki. Japoński most snów Mikołaja Melanowicza o pisarzu, który ostatnio mnie tak zachwycił
Coś z literatury koreańskiej:
Dworska...
Sam spędzam sporo czasu na wertowaniu stron z książkami na Allegro i spokojnie przejść nie potrafię obok bookcrossingowych półek czy koszy więc całkowicie taki nałóg rozumie :)
Trzy ostatnie wymienione tytuły mam w planach na bliższą lub nieco dalszą przyszłość. Z klimatów południowoamerykańskich proponuje jeszcze Drżę o ciebie matadorze
@Nimmo - dziękuję za podpowiedzi, na pewno skorzystam, kiedy wreszcie dojdę do mojej fazy hiszpańskiej/południowoamerykańskiej :-).
Film chętnie bym obejrzała, zobaczymy czy się uda.
Imponujące zakupy, parę pozycji pokrywa się z moimi ;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
Nowy nabytek z charytatywnego sklepu Burasek w Gdyni. Trochę czasu mi zajęło zdecydowanie się na tą książkę, myślałam, że to książka dla dzieci ( zmylił mnie tytuł serii Pamiętniki księżniczek:)
Kleopatra VII. Córka Nilu Gregory Kristiana
121 łez
Fotel
Internat
Byle dalej. Pod stopami słońca
Ręce ojca
Schizofrenik przełomu tysiącleci
Zanim...
Lepsza połowa. O genetycznej wyższości kobiet
Kłopotliwy pokój
Dracul
Ciekawe czasy
CSS. Kaskadowe arkusze stylów. Przewodnik encyklopedyczny. Wydanie IV
Z biblioteki:
Przeminęło z wiatrem Jaskółki z Czarnobyla Matki i córki Rebeka Sekret rodziny von Graffów
Hej, hej mam pytanie, bo idę dzisiaj do biblioteki. Jakie książki polecacie dla osoby lubiącej fantasy i młodzieżówki ?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post