forum Grupy użytkowników Fantastyka i okolice
Długie serie jakie polecacie ?
odpowiedzi [45]
Dzięki wszystkim za wkład w ten temat, i nie krępujcie się wrzucać tutaj więcej tytułów gdyż w tym przypadku powiedzenie "co za dużo to nie zdrowo" nie ma żadnego efektu. Nigdy za dużo dobrego zaplecza książkowego.
@Rudzielec - Może kiedyś sięgnę po Diune, nie zaprzeczam że tak się nie stanie. Gusta się ma, o gustach się nie dyskutuje ale gusta się również zmieniają z...
Ewa Białęcka odpada, mam uprzedzenie do Polskiego fantasy i tak jak jedni nie będą jeździć samochodami marki Daewoo a inni nie kupią żadnego sprzętu poza Sony, tak ja nie sięgnę po Polskich autorów nie ważne jak będą ludzie zachwalać ich książki. Może to głupie, może wiele tracę ale niestety nie zapowiada abym zmienił co do tego zdanie.
A szkoda, bo 'Pan Lodowego...
Metro 2033 i Diuna to dosyć dziwna kwestia, niby przyklejono do nich po części metkę z napisem "fantasy", ale dla mnie obie te książki to co innego. Szukam czegoś co nie ma nic wspólnego ze Sci-fi, post abocalypticiem tudzież steampunkiem i tym podobnym. Chociaż nie powiem że po Metro pewnie kiedyś sięgnę, ale ten dzień to nie disiaj ani jutro ;]
Doskonale Cię...
Boże Monarchie, księga 1: Wyprawa Hawkwooda Boże Monarchie, księga 2: Królowie Heretycy Boże Monarchie, księga 3: Żelazne wojny Boże Monarchie, księga 4: Drugie imperium...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejScorpius nie zraź się po Gildii magów - jest nudna jak flaki z olejem i tak po prawdzie mogłaby nie istnieć. za to Nowicjuszka i Wielki Mistrz są świetne! :3
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Może zainteresuje Cię to:
Uczennica maga - prequel trylogi Czarnego Maga
no i do tego ów Trylogia. Mam za sobą tylko Uczennicę, ale już gorąco polecam... A co do autorki - tworzy też inne serie :)
Język również ma bardzo przyzwoity, więc same plusy :)
Pozdrawiam
fakt, z tymi 'przecinakami' po włosku lekkie utrapienie, niemniej książki ciekawe;)
skoro musisz obadać, to z marszu uprzedzam, że książki pani Griffin są specyficzne, w Szaleństwie aniołów z początku ciężko się przyzwyczaić do narratora, ale później taki punkt widzenia staje się logiczny. ba, nawet konieczny:3
co się z kolei tyczy Lewej ręki Boga, to ja ze swojej strony...
Ewa Białęcka odpada, mam uprzedzenie do Polskiego fantasy i tak jak jedni nie będą jeździć samochodami marki Daewoo a inni nie kupią żadnego sprzętu poza Sony, tak ja nie sięgnę po Polskich autorów nie ważne jak będą ludzie zachwalać ich książki. Może to głupie, może wiele tracę ale niestety nie zapowiada abym zmienił co do tego zdanie.
Metro 2033 i Diuna to dosyć dziwna...
Assassin's creed? ; Assassin’s Creed: Tajemna krucjata Assassin's Creed: Renesans Assassin’s Creed: Bractwo Assassin's Creed : Objawienia
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
"Kroniki Drugiego Kręgu" Ewa Białołęcka:
Tkacz iluzji Naznaczeni błękitem. Księga I Naznaczeni błękitem. Księga II Kamień na szczycie Piołun i miód