forum Grupy użytkowników Świat książek
Stosiki, czyli co ostatnio kupiliśmy, dostaliśmy lub wypożyczyliśmy ( Czerwiec 2017 )
odpowiedzi [376]
Dzisiaj dotarły, ostatnie czerwcowe zakupy :)
Zaklinacz ognia Cienie Ziemi .
Ach, Cienie Ziemi :) jestem wielkim miłośnikiem tej serii a trzeci tom to już w ogóle należy do moich ulubionych :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
W końcu się skusiłam, weszłam tylko na oczytani.pl i nie mogłam wyjść z ich strony bez niczego :)
Poprzednie dwa tomy bardzo mi się podobały, czas nadrobić zaległości.
Właśnie widzę, całą serię tam można nabyć za naprawdę tanie pieniądze. Miłej lektury zatem :) Wg mnie ten tom jest najlepszy z całej trylogii.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDziękuję, nie wiem kiedy się za niego zabiorę, ale już bliżej jak dalej :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa zabrałam się w końcu za Red Rising. Niesamowicie wciąga. I w końcu jakaś męska narracja, brakowało mi czegoś takiego. Póki co jest fajnie, a kolejne tomy mają znacznie lepsze oceny, więc myślę, że wciągnę tą serię bez przerwy.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postCzekam w takim razie na Twoją opinię :D Ja bym musiała w końcu zacząć drugi tom, ale chłopak tak zachwalał i trochę spojlerował drugą i trzecią część, że aż boję się zaczynać ;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNo zobaczymy :) bo pierwsza część zaczęła się rewelacyjnie, tylko, że strasznie szybko ten początek się rozegrał (to na minus), a teraz tacy trochę Władcy Much na Marsie ;) ale ciekawa jestem, jak się całość rozwinie :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Nadal po części horrorowo, ale czytam prawie wszystko.
Horrory: W górach szaleństwa i inne opowieści, Przeklęty prom i Wypowiedz jej imię.
Fantastyka: Książę Kaspian i Droga...
W szaleństwie zakupów nabyłam na letnie deszczowe dni:
Mistrz i Małgorzata Myszy i ludzie Na wschód od Edenu Niepamięć
O czym szumią wierzby
Inne wydanie, niż już posiadam, a to dla ilustracji E.H. Sheparda (poprzednie nabyłam dla tłumaczenia Marii Godlewskiej)
doszlusowałam do ostatniego stosiku przedwakacyjnego
Dziewczyna, która przepadła
Ginekolodzy
Jeszcze raz
Mądrość i cuda świata roślin
Srebrne pantofelki ( nie ma na LC)
Żony...
Zakupione/wymienione, druga porcja w tym miesiącu :D
Wojna Harta
Pokonać kostuchę
Czytanie z kości
Nie bierz do ust ręki umarlaka
Królewska klatka
Moje zdobycze biblioteczne, przed chwilą przyniesione ;)
Sprawa Niny Frank
Pan Lodowego Ogrodu. Tom 1
Barcelona na zawsze
Blondynka u szamana
Blondynka w dżungli
Czerwcowe nabytki. :)
komiksowo:
Sprawa rodzinna i inne historie Monster #5 Monster #6
książkowo:
Milczenie Opowieść podręcznej Wehikuł czasu
Wreszcie coś nowego kupiłam
Studnia wstąpienia Losy Tearlingu Wieczna prawda Codziennie fit- super dziewczyna, super blog, mam nadzieję, że książka trzyma poziom!
Książka Marty bardzo mi się podobała! Tak samo jak jej blog i podejście do życia. Więc z czystym sumieniem polecam. :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Biblioteczne:
Harda
Nie oglądaj się teraz
Echo winy
Madame Tussaud
Dygot
Przedłużone:
Złodziejka Złote kolczyki