forum Grupy użytkowników Świat książek
Stosiki, czyli co ostatnio kupiliśmy, dostaliśmy lub wypożyczyliśmy (kwiecień 2015)
odpowiedzi [1129]
Domysły na temat pewnej szabli Hotel nomadów Wyprawa w głąb interioru Smutek tropików Rozważania o przemocy Strategie postkolonialne
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Z nowej serii Pani Michalak będziemy zbierać ;)
W imię miłości
Najnowsza wygrana:
Zagadkowy uśmiech: Tajemnica kradzieży Mona Lisy
oraz książki, które przygarnęłam z pobliskiej biblioteki:
Kundel
Rzeczy nienasycone
Dziwne losy Jane Eyre
Polecam Dama kameliowa , bardzo mi się podobała :) Miłego czytania
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postAkurat tę książkę już kiedyś czytałam, ale nie miałam swojego egzemplarza, więc gdy trafiła się okazja, wzięłam :) Rzeczywiście, dobra książka i piękna historia miłosna!
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ukrwienia w Tesco ;)
A to taka perełka z wczorajszego SGP W WARSZAWIE.:
Gollob. Testament Diabła
Wizyta u siostry:)
Dom przy Hope Street
Monopol na zbawienie Głosy Pamano Ciemno, prawie noc
Głosy Pamano świetna powieść. I bardzo szybko idzie, mimo swoich dużych rozmiarów :) Miłego czytania.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Mangowe szaleństwo ;)
Atak Tytanów tom 01
Atak Tytanów tom 2
Atak Tytanów tom 3
Toradora! #2
All You Need Is Kill 1
Chobits t.1
Kupiłam swojemu mężowi na urodziny:
Przebudzenie
Moje ostatnie szaleństwo zakupowe, po prostu nie mogłąm się oprzeć :)
Czarne skrzydła Sekretne życie pszczół Drzewo migdałowe Cena ciała Żona gubernatora
Same wspaniałości :) Polecam obie książki S.M. Kidd, "Drzewo migdałowe" oraz "Zamknij oczy" :) Chętnie podebrałabym "Rodzinny park atrakcji" :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPierwsze dwie najlepsze, resztę średnio kojarzę, ale podobno dobre:)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNa pierwsze trzy miałam największą chrapkę :) tak bardzo chciałam je mieć :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
planowane przypomnienie jeszcze przed maturą:
Mistrz i Małgorzata Zemsta Medaliony Zdążyć przed Panem Bogiem - o ile wystarczy mi na tę ostatnią pozycję czasu:)
Mistrz i Małgorzata - jest już w drodze do mnie ;) Przyjemnej lektury :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMistrz i Małgorzata - lubię. Chyba sobie też odświeżę i po nią sięgnę....
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Prezent dla narzeczonego ( który kiedyś mu podkradnę i sama przeczytam :P ) :
Przebudzenie
Kupiony za przystępną cenę, nigdzie indziej jak w dobrze znanej czytelnikom Biedronce :D
Dziękuję bardzo :) Sama chcę wyrobić sobie opinię na temat twórczości Stephena Kinga :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa pomału sobie ją wyrabiam, czytuję Kinga od niedawna i póki, co "Przebudzenie" podobało mi się najbardziej, chociaż zdania są podzielone, dla zagorzałych miłośników prozy tego autora za mało straszna ;) bo to taka bardziej obyczajówka niż horror :) ale w dla mnie świetna :) Miłej lektury :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa sama jeszcze nic nie czytałam jeśli chodzi o tego autora, natomiast jestem pewna, że zacznę, ponieważ mój mężczyzna znalazł sobie kilka perełek tego autora :) A skoro na półce stoją to żal nie przeczytać :D Dziękuję za polecenie :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post