forum Grupy użytkowników Świat książek
Stosiki, czyli co ostatnio kupiliśmy, dostaliśmy lub wypożyczyliśmy (kwiecień 2015)
odpowiedzi [1129]
Z dzisiejszej dostawy:
Złodzieje snów
Pisane szkarłatem
Pachnidło. Historia pewnego mordercy .
Życzę spokojnych świąt i wypoczynku przy miłej lekturze :)
Mój świąteczny stosik przedstawia się następująco ..
4 po północy
Mroczne ścieżki serca
Złe miejsce
Szpital Królestwo. Dzienniki Eleanor Druse
Z kolejki oczekującej..
Pan...
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Mam jeszcze dwie ze stosiku marcowego,ale to byłoby stanowczo za mało.
Też żyję z obawą,czy aby mi starczy ;)
Dosyć obszerne w treści,ale nie wiem jak się do czytania nadają.
mniam - king i koontz - mniam... zle miejsce podobalo mi sie:) a Blackout wlasnie czytam i jest ... fascynujaca ....:)) milej lektury:)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Kinga nie mam zbyt wielkiego wyboru,bo nie czytałem bodajże dwóch pozycji ;)
Dzięki,zamierzam :)
na bank nie starczy:P szczególnie że już zacząłeś uszczuplać ten stos :D
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Herr Guardiola. Projekt Bayernu Monachium
Wyścig kłamstw. Upadek Lance'a Armstronga
Futbol w cieniu Holokaustu. Ajax, Holendrzy i wojna.
Futbol...
Herr Guardiola. Projekt Bayernu Monachium bym chętnie ukradła, wypadałoby znać tę pozycję jako kibic ;)
Futbol obnażony. Szpieg w szatni Premier League polecam jak najbardziej. Ciekawe jest.
W każdym razie miłego czytania <3
świeżutkie
Wiem o tobie wszystko
Sekretne życie pszczół
Cicho sza
a jeszcze czekam na dwie książki, które wygrałam tu na LC
Pierwsza na liście
Córki Marionetek
Dorzucam mój stosik:)
http://podkoldra-deana.blogspot.com/2015/04/stosik-czytelniczy-vi-kwiecien-2015.html
p.s. Jakby ktoś miał za dużo wolnego czasu to chętnie przyjmę, wykorzystam pożytecznie na czytanie :)
http://zycie-miedzy-wierszami.blogspot.com/2015/03/book-haul-march-2015.html
Ja już czytałam :) Podobała mi się, nawet bardzo, ale nie zachwyciłam się nią aż tak jak większość.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDo mnie dziś własnie "przyszedł" Mróz :D teraz czytam House of Cards jak tylko skończę biorę się za Kasację :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Kupiłam: Nawiedzone miasteczko Shadow Hills Czerwona królowa
i oczekuję jeszcze premiery: Po zmierzchu oraz Starter
Czy ktoś czytał ? Polecacie ? :D
Nie czytałam żadnej z powyższych lektur, ale słyszałam, że "Czerwona królowa" jest świetna. Czekam w takim razie na wrażenia :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Czytałam "Nawiedzone miasteczko Shadow Hills", ale nie zachwyciło mnie, niestety :)
Na "Starter" również czekam, okładka bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :))
Dawno mnie tu nie było. Czas nadrobić zaległości ;)
Książki tradycyjne (zakup własny, od autora, z konkursów i z wymiany... taka mała mieszanka :))
Przyjaciel z dzieciństwa
33 dni prawdy (już przeczytane)
Jeszcze raz, Nataszo
Polecam "Dzień, w którym umarłam"! Super książka ;) Miłego czytania ;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postWłaśnie dlatego się wymieniłam, ale nie przeczę, pewne obawy są ;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJeśli chodzi o Greya, to mam pierwszą cześć w domu. Po kilku kartkach odłożyłam na półkę i omijam z daleka. Ale ja jestem zwolenniczką kryminałów, więc pewnie dlatego tego typu książki mnie nudzą. Jest tyle różnych opinii na temat tej serii... może akurat Tobie się spodoba.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postRównież jestem zwolenniczką kryminałów (co niestety nie widać na powyższym stosiku), ale tak naprawdę czytam wszystkie gatunki literackie, więc mam nadzieję, że zaborczy Grey chociaż w małym stopniu mnie urzeknie :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"Jeszcze raz, Nataszo" jest świetna;) Życzę miłego czytania ;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post