forum Grupy użytkowników Świat książek
Książkowe stosiki, czyli co ostatni zakupiliśmy/wypożyczyliśmy (maj 2015)
odpowiedzi [907]
Kiedy ja na to czas znajdę ??!!! :)
Kupione okazyjnie za jedyne 10 zł za sztukę :)
Gildia magów Nowicjuszka Wielki Mistrz Złodziej dusz Bogowie muszą być szaleni
Lord Jim Nareszcie moja, z antykwariatu.
Nomen Omen Niewidzialne miasta Bo promocja w Empiku.
Biblioteka :)
1. Dom tęsknot
2. Powrót do Nałęczowa
Pierwszy czerwcowy stosik
W prezencie od siostrzenicy
Długa Ziemia
ciąg dalszy serii ...
Wygnanie
Nowy dom
Kryształowy relikt
Strumienie srebra
Przepiękne wydanie ,więc...
Dziękuję :D
Owszem-Dzień Dziecka jak się patrzy ;)
No i znowu byłam w bibliotece:):
Długo i szczęśliwie
Palmy na śniegu
Dom z pyłu i snów
Miłość ponad czasem. Historia inna niż wszystkie
Sekrety uczuć
Z biblioteki:
Niezgodna
Z Allegro:
Historia literatury bizantyńskiej
jeszcze z soboty książki przeprosinowe :D bardzo lubię
Suflet
Kiedyś wszystko sobie opowiemy
Nabytki z mijającego tygodnia :)
Jeszcze 2 tytuły i cały Nowy Kanon będzie mój.
Ostatnio tez zakupiłam "John Lennon. Listy". Jeśli można zapytać skąd pochodzi egzemplarz? Ciekawa jestem czy przepłaciłam ;)
Poza tym życzę miłej lektury i dużo czasu na powyższe literackie cegiełki ;)
Matras stacjonarnie przeceniona na 15 zł :)
Dziękuję :)
Czyli nie tylko ja skorzystałam z tej kuszącej oferty ;) Kamień z nerki :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postZazdroszczę Ci "Psiej trawki" i "Czarodziejskiej góry" :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPsia trawka jest na empik.com w promocji za niecałe 16zł
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Majowe nowości książkowe:
1. Marilyn. Żyć i umrzeć z miłości
2. Zbrodnia i kara
3. Królestwa chrześcijańskie i wyprawy krzyżowe. Historia National Geographic
4. Dallas...
No właśnie, negocjacje z czasem w sprawie czytania moich nowinek póki co nie należą do najłatwiejszych. Czas wciąż upiera się przy swoim i nie za bardzo chce się dać rozciągnąć. Ale się nie poddaję ;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postFiu fiu, zaszalałaś :) Widzę coś dla siebie ("Dallas 63" i "Lot nad.. "). Z Twojego stosu polecam "Zbrodnie i kare" oraz "Ptaki", po prostu musisz je przeczytać, bo są świetne! :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNa pewno je przeczytam. "Zbrodnia i kara" chodzi za mną już od dawna, a "Ptaki" zdobyłam zupełnie przypadkiem i to za darmo, zupełnie nie czytając wcześniej o czym jest ta książka. Jestem ciekawa, cz też mi się spodoba :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Nowe nabytki:-)
Razem będzie lepiej
Angelfall. Penryn i Świat Po