Profil użytkownika: Jessica
Biblioteczka
Opinie
Zdecydowanie "Zapomniany ogród" i "Strażnik tajemnic" były lepsze.
Pomimo zawiłości, części rzeczy można było się domyślić już w połowie książki, jednak najważniejsza zagadka mnie zaskoczyła, chociaż wiele wskazówek było na wyciągnięcie ręki i wszysztko wskoczyło na swoje miejsce.
Wiele wątków było rozpoczętych, ale autorce udało się je wszystkie podomykać.
Książka o tym,...
Nie tak dobra jak poprzednie, które czytałam, ale morał jest. Niektórych rzeczy można było łatwo się domyślić, jednak koniec zaskakuje.
Przede wszystkim, jest to książka bardzo smutna.
I o tym, jak nieumiejętność przyznania się do pewnych rzeczy, brak porozumienia i domysły mogą zaważyć na czyimś życiu - dosłownie.
Tak jak zakończenie robi wrażenie, tak całość była poprostu...
Dałabym 7,5, bo jak na razie podobała mi się najmniej, ale polubiłam autora, więc niech będzie.
Trochę za dużo jak dla mnie politycznych dyskusji, co momentami mnie nudziło. Irytująca Ciri.
Aktywność użytkownika Jessica
Nie tak dobra jak poprzednie, które czytałam, ale morał jest. Niektórych rzeczy można było łatwo się domyślić, jednak koniec zaskakuje.
Przede wszystkim, jest to książka bardzo smutna.
I o tym, jak nieumiejętność przyznania się do pewnych rzeczy, brak porozumienia i domysły mogą zaważyć na...
Chciałam opiniować książki dopiero po skończeniu całości, ale zmieniłam zdanie. Póki co, ta część podobała mi się najbardziej.
Jestem fanką Regisa i Milvy i kocham oboje miłością wielką. Nie wiem, czy przeoczyłam w poprzednich częściach, czy akurat tutaj zwróciłam większą uwagę na rozmyśla...
Zupełnie nie dziwię się, że czarodziejki darzą Geralta swoimi uczuciami oraz że jest on obiektem pożądania wielu, ponieważ sama do nich dołączyłam ha ha :D
W ogóle sama nie wiem czemu, zaczynając Wiedźmina, nie wiedziałam czego się spodziewać. Ogólnie nie lubię książek ani wojennych, ani p...
Tę część zaczęłam jako audiobook i przepadłam. Jestem wniebowzięta! Rewelacyjne wykonanie!
Nie wiem jak inni czytelnicy, ale Yennefer nie jest moją ulubienicą.
Świat stworzony przez pana Sapkowskiego nie umywa się do serialowego.
Popełniłam straszny błąd, zaczynając serial równo z książkam...
1. REM-X - 8/10 - motyw zaburzeń psychicznych połączonych z wierzeniami słowiańskimi. Bardzo interesujące; jak scenariusz do filmu.
2. Sezon na nowożeńców - 6/10 - trochę komediowe, nie najgorsze. Logiczne zakończenie.
3. Kukuk - 8/10 - początek był straszny - w sensie nie podobały mi si...
ulubieni autorzy [38]
Ulubione
Dodane przez użytkownika
statystyki
przeczytano
przeczytane
pomocne
wystawione
na czytaniu
na czytanie