Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Suplementy żywnościowe dla sportowców

Tłumaczenie: Anna Pikor-Półtorak
Wydawnictwo: Aha!
6,5 (10 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
1
7
4
6
2
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Guide des complements alimentaires pour sportifs
data wydania
ISBN
9788372292452
liczba stron
272
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
Bartek

Podniesienie wytrzymałości.
Jaki preparat wybrać? Po pierwsze, należy określić niezbędne cechy potrzebne do wykonywania konkretnej aktywności fizycznej (wytrzymałość, siła, szybkość itd). Następnie wybrać z nich te, które nas ograniczają (brak wytrzymałości, siły, szybkości). Wtedy można sporządzić listę preparatów, które pozwolą osiągać optymalne wyniki.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (32)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 105
Pan_Szafa_M | 2014-09-12
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 12 września 2014

Kupiłem tą książkę za 12,50zł w jakimś sklepie z książkami dla ciekawości (bo czemu nie). Od jakiegoś czasu (z 3 miesiące) interesuje się dietą i muszę stwierdzić, że ta książka podniosła mój poziom wiedzy. Dowiedziałem się paru informacji, których wcześniej nie miałem możliwości poznać. Troszkę za dużo takich skomplikowanych rozwiązań jest tutaj podanych dla amatora, jednak ilość rozwiązań jest spora. Troszkę miesza w głowie, ale da się ogarnąć :)

książek: 263
Cezar Kolcz | 2016-09-12
Na półkach: Sport, Dieta, Przeczytane
Przeczytana: 12 września 2016

Książka zdecydowanie była przeznaczona nie dla mnie,chociaż przeczytałem ją całą. Pragnąłem zgłębić wiedzę o dwóch suplementach : kreatynie oraz BCAA. Kreatyn na rynku jest wiele rodzajów, jednak w książce opisana jest tylko odmiana monohydratu. O BCAA też nie jest napisane dużo. Najbardziej denerwował mnie fakt przywoływania i opisywania doświadczeń, wolałbym indeksy i odwołania do badań (jeżeli kogoś by interesowało, to by sobie przeczytał całe doświadczenie). Kolejna rzecz to styl książki: moim zdaniem książka powinna być napisana w stylu zwięzłym tak jak jest to przedstawione w "ŻYWIENIE W SPORCIE. KOMPLETNY PRZEWODNIK" Anity Bean ( Książkę pani Bean polecam z czystym sumieniem wszystkim którzy chcą dowiedzieć się czegoś o dietetyce w sporcie). Czy polecam? Komuś kto chcę dowiedzieć się podstaw o suplementach na przybranie masy na pewno nie.

książek: 37
stypi | 2014-02-24
Na półkach: Przeczytane

Warto przeczytac lecz jak dla mnie troche za duzo niepotrzebnych informacji a mianowicie opis badan i eksperymentow naukowych ktore tylko i wylacznie prowadza do mentliku i budza watpliwosci i sprzeczne rezeultaty dzialania niektorych produktow, a takze brak konkretnych wnioskow. Dla amatorow owszem dla profesjonalistow raczej nie polecam.

książek: 287
pmaleck | 2016-08-16
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 16 sierpnia 2016
książek: 352
Przemek | 2016-08-07
Na półkach: 2016, Przeczytane
książek: 92
Kinga | 2016-06-20
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: maj 2016
książek: 1406
Lena | 2015-01-22
Na półkach: 2015, Przeczytane
Przeczytana: 22 stycznia 2015
książek: 37
Prospecteur | 2014-08-05
Na półkach: Przeczytane
książek: 157
bandzior | 2012-09-22
Na półkach: Przeczytane
książek: 703
Bartek | 2010-09-08
Przeczytana: marzec 2010
zobacz kolejne z 22 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd