Siła i sprawność. Kalistenika

Tłumaczenie: Paweł Kaczmarek
Wydawnictwo: Galaktyka
7,61 (18 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
2
9
2
8
6
7
5
6
1
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Complete Calisthenics: The Ultimate Guide to Bodyweight Training
data wydania
ISBN
9788375795097
liczba stron
336
słowa kluczowe
kalistenika, trening, forma, fitness,
kategoria
sport
język
polski

Poznaj sekret starożytnych Greków i Rzymian oraz opanuj techniki siłowe, w których jedynym przyrządem będzie twoje własne ciało! Pragniesz zwiększyć siłę, moc i sprawność organizmu? Chcesz to osiągnąć bez konieczności chodzenia na siłownię? Potrzebujesz przewodnika, który ci to umożliwi? Wykorzystując wagę swojego ciała i jedynie niezbędny sprzęt, nauczysz się wykonywać szeroki wachlarz...

Poznaj sekret starożytnych Greków i Rzymian oraz opanuj techniki siłowe, w których jedynym przyrządem będzie twoje własne ciało!
Pragniesz zwiększyć siłę, moc i sprawność organizmu?
Chcesz to osiągnąć bez konieczności chodzenia na siłownię?
Potrzebujesz przewodnika, który ci to umożliwi?
Wykorzystując wagę swojego ciała i jedynie niezbędny sprzęt, nauczysz się wykonywać szeroki wachlarz ćwiczeń, takich jak pompki, podciągania, ćwiczenia tułowia oraz nóg. Poznaj sprawdzony program treningowy i rozwiń swój potencjał.

"Siła i sprawność. Kalistenika" zawiera wszystko, czego potrzebujesz do bezpiecznej pracy z masą własnego ciała:

szeroki zakres wiedzy teoretycznej,
opis niezbędnych ćwiczeń mobilnościowych,
informacje dotyczące mobilizacji mięśni i stawów,
instrukcje krok po kroku z ponad 500 fotografiami dokładnie prezentującymi przebieg ćwiczeń.

 

źródło opisu: opis z okładki

źródło okładki: strona wydawnictwa

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 611
Grot | 2017-12-31
Na półkach: Przeczytane

Kalistenikę ćwiczył prawie każdy. Choćby w szkole na lekcji WF – skłony, pompki, przysiady... to przykładowo zalicza się do kalisteniki, gdyż oznacza ona trening z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała (bez sztangi, sztangielek itp.). Oczywiście to było zaledwie liźnięcie tego sportu. O ile pompkę zrobimy bez problemu, o tyle pompkę na jednej ręce czy pompkę w staniu na rękach raczej mało kto potrafi. Ja nie potrafię.

TREŚĆ. Książka Ashleya Kalyma składa się z pięciu rozdziałów, w których autor w sposób przystępny omawia zagadnienia kalisteniki. Najistotniejszy wydaje się IV rozdział na który składa się opis ćwiczeń (stanowi około 2/3 całego podręcznika);

I. Wstęp (zalety i wady kalisteniki, sprzęt do ćwiczeń...)

II. Odżywianie i regeneracja

III. Rozgrzewka

IV. Ćwiczenia;

1.) Pompki (np. łucznika, pajęcze,...)
2.) Podciągania
3.) Pompki tricepsowe
4.) Wejścia siłowe
5.) Stanie na rękach
6.) Wagi
7.) Ćwiczenia korpusu
8.) Wznosy nóg
9.) Ćwiczenia dolnej połowy...

książek: 329
Patryk | 2017-08-17
Przeczytana: 16 sierpnia 2017

Spodziewałem się po tej książce, troszkę czegoś innego. Mimo wszystko nie zawiodłem się. Świetnie uzupełnia moją wiedzę.

Dla tych, którzy nie wiedzą co to jest Kalistenika = Trening Własną Masą Ciała. Większości z Was przyjdą do głowy: pompki, przysiady, podciągnięcia, brzuszki itd.

Ale sprawdźcie sobie poniższe elementy (wygooglujcie...):
- Planche (Waga w podporze przodem),
- Front Lever (Waga przodem),
- Back Lever (Waga Tyłem),
- Human Flag (Ludzka flaga),
- Dragon Flag (Smocza Flaga, opracowana przez każdemu znanego Bruce'a Lee)

Pewnie się lekko zdziwiliście. Prawda? A to tylko smaczek. Mamy w tym sporcie o wiele więcej.

Kojarzycie Salta? Sprężynki? Stanie na rękach?, a może widzieliście kogoś jak stał na jednaj ręce? To jest także KALISTENIKA.
Kalistenika jest tak naprawdę dla każdego, choć powiem szczerze, że osoby, które mają nadwagę mogą mieć problemy z niektórymi (jak i nie większością ćwiczeń pokazanych w tej książce).

Mój ulubiony atleta: Osvaldo Lugones, to...

książek: 159
Mohiko | 2017-02-02
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Świetna, znakomicie zredagowana, przez co niezwykle przystępna. Kniga opasła, ale dobrze się czyta. Ćwiczenia opisane krok po kroku, co jest dużym plusem dla amatorów, ale i zawodowcy nie będą się irytować - wplatane w tekst fachowe słownictwo i polskie odpowiedniki nazw ćwiczeń stawiają tę pozycję wysoko na półce z podobnymi książkami instruktażowymi.
Minus za niedopracowany skład - opis ćwiczenia urywa się w połowie strony
(i połowie zdania, a nawet słowa) i jest przeniesiony do następnej kolumny. Szkoda, to psuje ocenę.

książek: 14
Kwasek | 2016-06-03
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 03 czerwca 2016

Książka wypada dość przeciętnie jeśli porównać ją z książkami Paula Wadea ''skazany na trening''. Napisana raczej dla osób które już jakiś czas bawią się w kalistenikę. Osoby początkujące, zaczynające dopiero przygodę będą czuły się sfrustrowane małą jasnością progresowania i zbyt trudnymi ćwiczeniami. Jeśli jesteś amatorem, osobą która ma troszkę tłuszczyku to lepiej zacznij od skazanego na trening(wszystkie 3 książki) a tą zostaw sobie jako ciekawostkę i urozmaicenie. Wracając jeszcze do niej, to jest chaotycznie napisana, mieszają się ćwiczenia siłowe z eksplozywnymi. Ale za to początek ciekawy i ćwiczenia na mobilność i gibkość przydatne. Jeśli by wziąć to w zestawienie to ta książka mogłaby wyjść jako dodatek do ''skazanego na trening'' ale jako osobna pozycja jest niejasna i ciążka dla osób nieobeznanych z fizjologią.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd