Opinie użytkownika
Zuza Wróbel na tropie, czyli Detektywi z domu pod dębem to początek niesamowitej serii Tomasza Duszyńskiego dla dzieci i młodzieży. Sekrety, kody i tajemnice oraz charyzmatyczna bohaterka, czegóż potrzeba więcej? Nie będę ukrywać, zakochałam się w tej książce, więc z dumą objęłam ją patronatem medialnym. Zapraszam więc Was do międzywojennej Warszawy, gdzie nic nie jest...
więcej Pokaż mimo to
Cudmistrzowie Dhonielle Clayton to pierwszy tom serii; idealny dla fanów Harry’ego Pottera. Szkoła Magii, dużo niebezpieczeństw, rodzące się przyjaźnie i to zło, które się… odradza! Na szczęście drugi tom już 15 maja, więc możecie dać się ponieść The Marvellers na cały weekend.
„- Dlaczego ktoś to zrobił?
- Bo jestem zaklinaczką. – Ella raz jeszcze przyjrzała się temu...
Szary Płaszcz Marina Mortki to kontynuacja uwielbianej przez wielu serii z Edmundem Kociołkiem. Polska fantastyka, którą każdy fan tego gatunku powinien znać. Jeśli ktoś nie poznał jeszcze tego Mortkowego świata, lepiej niech zacznie od Nie ma tego złego. Dlaczego? Bo to niezwykły przykład przyjaźni i fantastycznej przygody. Właśnie takiej fantastyki potrzebowałam.
Dla...
Einsteinowe z Vista Point Ben Guterson to niezwykle wzruszająca powieść dla dzieci 9+. Napawa nadzieją, rozwija wyobraźnię oraz ciekawość do świata. Książka pełna tajemnic, wzruszeń, a przede wszystkim wartości, które są przekazywane pod płaszczykiem niesamowitej przygody. Einsteinowe z Vista Point jest pierwszym patronatem medialnym Z kotem czytane w tym roku.
„Może jeśli...
Czy jeszcze jest ktoś na świecie, kto nigdy nie słyszał o serii Millenium? Stieg Larsson chwycił za gardło miliony (tak mi się wydaje!) czytelników na całym świecie, opowiadając niezwykle niebezpieczną, ale i brutalną, historię z Lisabeth Salander i Mikaelem Blomkvistą.
Krzyk Orła to siódmy tom z serii, lecz pierwszy (i nie ostatni!) napisany przez Karin Smirnoff. Autorka...
Powrót i pożegnanie z rodziną Gadsbych jest dla mnie niezwykle bolesne, bo uważam, że tak wartościowe książki nie powinny się kończyć. Cztery historie, cztery opowieści, kiedy to, moi Mili, zleciało? Nie chcę zdradzać za dużo fabuły, bo to IV tom, a każdy z nich jest istotny dla rozwoju bohaterów. I co ważniejsze: jest istotny dla Waszych dzieci. Książka jest przeznaczona...
więcej Pokaż mimo to
Katia Anety Jadowskiej to książka z gatunku urban fantasy, która zabiera nas z powrotem do Thornu. Cmentarne love story to dobrze wyważona powieść łącząca szybsze porywy serca z makabrą zbrodni. Cmentarze, śmierć i zmarli to stałe elementy w życiu Katii. Nic dziwnego w końcu jest nekromantką. Jednak czy naprawdę da połączyć się mroczną historię z ciepłem i… romansem?
Ktoś...
Powrót do Gryfa Marcina Mortki to część serii Drużyny Do Zadań Specjalnych, w której powinni odnaleźć się fani powieści przygodowych. Misja specjalna, przygoda, zbieranie zespołu i akcja nabierająca niesamowitego tempa. Od niemal pierwszej strony myślałam: hej, fani Hobbita, o to książka polskiego pisarza, która pozwoli Wam ponownie poczuć ten klimat. Spokojnie, postaram...
więcej Pokaż mimo toMiasto Tajemnic Jemma Hatt to trzecia część serii Przygodowcy. Jeśli szukacie książki, od której rozpocznie się miłość Waszego dziecka do czytania, oto podsuwam Wam pod nos gotowy pomysł na zakup. Zacznijcie od Przeklętego Zamku, ale zabezpieczcie się na kolejne tomy, żeby nie było próśb o wycieczkę do księgarni – i to natychmiast. Odkrywanie tajemnic, wielka przygoda,...
więcej Pokaż mimo to
Karen Marie Moning Bloodfever to mroczna i niebezpieczna fantastyka dla dorosłych, w której czytelnik uzależnia się od akcji. W serii Fever nigdy nie wiesz, co czai się w cieniu. Uważaj, aby nigdy nie zgasło światło podczas czytania, a wyobraźnia szaleje na najwyższych obrotach. Zacznij swoją przygodę od Darkfever (I tom), aby poznać sekrety mrocznego świata fae.
„To...
Godzina czarów Małgorzaty Starosty to niezwykle magiczna i fascynująca opowieść. Halloween, przygoda, pilnie strzeżona tajemnica i pewna legenda... Warto zauważyć, że to debiut autorki w kategorii dziecięcej (9+), ale doskonale będą się bawić podczas czytania również dorośli.
„Miłość to najsilniejszy czas, nikt jeszcze nie znalazł na nią remedium.”
Godzina czarów to...
7th Heaven Anny Levi to niebezpieczna wizja przyszłości, a ja od zawsze miałam słabość do dystopii. Pamiętam, jak zaświeciły mi się, gdy usłyszałam, co przygotowuje Anna Levi. Wyobraźcie sobie świat, w którym to system rządzi. Poza megapolis nie ma życia, ekosystem upadł, a ci, co odłączą się od sieci, nie mają szans na przeżycie. Czy w takiego rodzaju książkach jest...
więcej Pokaż mimo toKsiążka Dinozaury i wielkie ssaki Krzysztofa Poznańskiego, popularyzatora nauki i twórcy kanału Naukowo TV , nie jest nudnym atlasem, które będzie przeglądać z dzieckiem. Od strony do strony, bo ma fajne grafiki. O nie! Na to nie liczcie. Ta książka Was wciągnie, bo to niesamowity zbiór opowieści, który zabierze Was w podróż i pokaże dzieje ziemi. TE PRAWDZIWE dzieje ziemi,...
więcej Pokaż mimo toKaraibska Odyseja Marcina Mortki otwiera przed nami wrota (lub szerokie wody) do niesamowitej przygody. Nie spodziewałam się tak dynamicznej i porządnej porcji fantastyki polskiej, która nie da mi ani chwili wytchnienia. Teksty bohaterów wykorzystacie w codziennym życiu, zaś samo czytanie… Przygotujcie sobie cały weekend, bo nie będziecie chcieli dawkować sobie tej...
więcej Pokaż mimo to
Last violent call Chloe Gong to najnowszy patronat Z kotem czytane, który zabierze Was do wcześniej poznanego świata w Foul Lady Fortune i These Violent Delights. Te dwie nowelki: Paskudna sprawa oraz Ohydne morderstwo to tom 3.5, więc warto zacząć swoją przygodę od początku z twórczością autorki.
Chloe Gong maluje słowami klimat Szanghaju lat 20. W każdym zdaniu czuć...
Rytuały są owiane zagadką, tajemnicą, a czasem przemykają niezauważone w naszej szarej rzeczywistości. Dimitris Xygalatas odkrywa przed nami mechanizmy, które rozbudzą naszą ciekawość i zachęcą do poznawania więcej rytuałów.
Początkowo myślałam sobie: o, poczytam o czymś EGZOTYCZNYM. Rytuały PRZECIEŻ w Polsce nie występują, zawsze kojarzyły mi się z plemionami, tańcem, aby...
Doskonała zabawa dla całej rodziny! Cudownie udźwiękowiony audiobook, który umili Wam trasę i w ułamku sekundy znajdziecie się w górach, ptfu, w Chacie pod Wierchami!
Seria Anny Sakowicz to przede wszystkim przygoda! O pewności siebie, bezpieczeństwie
w górach, mocnych i słabych stronach
z uśmiechem. Nie zabraknie momentów wzruszenia i poznania historii poszczególnych...
Nora, tego nie ma w scenariuszu Annabel Monaghan to świetna słodko-gorzka komedia romantyczna na lato, która wywoła naprawdę burzę emocji! Romantyzm zawsze kojarzył mi się z przesłodzonymi i tandetnymi tekstami, ale byłam w sporym błędzie… Zapomniałam o gestach, spacerach podczas wschodu lub zachodu słońca i legendarnych motylach w brzuchu, które nie wiadomo skąd się biorą,...
więcej Pokaż mimo to
Anna Kasiuk w książce Eksperyment wakacje zabiera nas nad mazurskie jezioro i kokieteryjnie puszcza do czytelnika oko, przedstawiając nam historię pełną namiętności. Wakacyjne, pikantne opowieści są idealne na urlopy, bo czerwone policzki łatwo zatuszować otulającym ciała upałem. Czy Eksperyment wakacje był udany?
Historia skupia się na trzech parach, które muszą zmierzyć...
Tysiąc uderzeń serca Kiery Cass to baśniowa, pełna akcji, emocji fantastyka młodzieżowa, która jest doskonałym połączeniem walki o królestwo, politycznych intryg oraz miłosnych uniesień. Bo czy miłość wystarczy, gdy dzieli ICH wszystko? Od wroga do kochanka, od kłamstwa do prawdy…
"- Powiedziałaś właśnie, że chcesz miłości, która odrzuca rozum. Jeśli moja miłość do ciebie...