forum Grupy użytkowników Świat książek
Czytelnicze podsumowanie 2013 roku
odpowiedzi [69]
Przeczytałam 85 książek i mam nadzieję, że w tym roku nie będzie gorzej. :)
O najlepszych, najsłabszych i planach na 2014 szczegółowo piszę tutaj: http://oceansoul.waw.pl/literackie-podsumowanie-2013 :)
http://my-paper-paradise.blogspot.com/2014/01/top-13-ksiazek-2013-roku_5.html
Najlepsze, moim zdaniem, książki 2013 roku :)
Mój 2013 rok kończę z 33 przeczytanymi książkami, z których wybrałam 7 najlepszych: Byle dalej Służące Szukając Alaski Uciec jak najwyżej. Nie dokończone życie Wandy Rutkiewicz
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Moje podsumowanie z najlepszymi i najgorszymi książkami roku można znaleźć tutaj. :)
http://szeptksiazek.blogspot.com/2014/01/podsumowanie-roczne-i-druga-rocznica.html
W 2013 roku przeczytałem 26 książek (wliczając tę o radiowej trójce, którą czytałem cały miesiąc, gdyż to kloc na 680 stron i technicznie rzecz biorąc skończyłem go wczoraj). Rozczarowań nie było, szczęśliwie nie trafiłem na słabe książki, chociaż średnio-fajne oczywiście zdarzyły się. W 2012 także przeczytałem 26, więc to mój, okazuje się, normalny wynik.
3 ulubione,...
Moje podsumowanie - http://tajusczyta.blogspot.com/2014/01/podsumowanie-2013-roku.html
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
W 2013 przeczytałam 164 książki i komiksy z planowanych 52. Sukces. Ograniczyłam mangę, skoncentrowałam się mocniej na powieściach, co było jednym z moich celów.
Poprzedni rok obfitował w wiele niespodzianek. Z polskiej fantastyki rozbawił mnie Grillbar Galaktyka , zachwyciła seria Pan Lodowego Ogrodu - tom I
Książki, których przeczytanie jest czymś więcej niż przyjemnością:
1. "Słodka bomba Silly" Marcina Brzostowskiego
Słodka bomba Silly
2. "Tak sobie myślę" Jerzego Stuhra
Tak sobie myślę...
3. "Normalne ślady użytkowania" Sławomira Łuczaka
Normalne ślady użytkowania
Najlepszy wybór w minionym roku:
Księga Diny
Równie dobre, które wpadły na chwilę do moich rąk:
Złodziejka książek Dzisiaj narysujemy śmierć Submarino Miasto ślepców
Przeczytane 61, czyli lepiej niż w zeszłym. Jeśli chodzi o rozczarowania to jedna pozycja : Zniknięcie słonia
Pozytywne zaskoczenie? a i owszem było takie: Czerwone Gardło oraz: Upadek króla Artura .
Przygoda z Jo Nesbo dopiero...