forum Grupy użytkowników Świat książek
Najlepsza, jak na razie
odpowiedzi [42]
Gniew szalonego boga , Kolor magii i Zawód: Wiedźma. Część 2 .
Nie mogłam się zdecydować na jedną :)
Anhar. Powieśc antymagiczna
Piramidy
Beniowski
Pan Tadeusz
Złodziejka książek
Cierpienia młodego Wertera
Restauracja na końcu wszechświata (kontynuacja "Autostopem przez Galaktykę" :) )
oraz
Kolor purpury
Jeden dzień
Małżeństwo we troje
Anna Karenina
Moje pierwsze samobójstwo i dziewięć innych opowieści
Taniec ze smokami, część 1 i Taniec ze smokami, część 2
Gra Endera
Niezbędnik obserwatorów gwiazd
Myślę, że będzie to :
Niemiecki bękart Ostatnie poświęcenie
POLECAM !
Blondynka
Amatorki
Martin Eden
Pamiętniki
Dziewięćdziesiąte
J.D. Salinger. Biografia
J.D. Salinger. Biografia
Więzień Nieba
Dziewczyna, która igrała z ogniem
Folwark zwierzęcy
Niezłomny
Te książki od początku tego roku oceniłam najwyżej. Gdybym miała wybrać jedną, to byłby to "Więzień Nieba".