-
ArtykułyHłasko, powrót Malcolma, produkcja dla miłośników „Bridgertonów” i nie tylkoAnna Sierant1
-
ArtykułyAkcja recenzencka! Wygraj książkę „Cud w Dolinie Poskoków“ Ante TomiciaLubimyCzytać1
-
Artykuły„Paradoks łosia”: Steve Carell i matematyczny chaos Anttiego TuomainenaSonia Miniewicz1
-
ArtykułyBrak kolorowych autorów na liście. Prestiżowy festiwal w ogniu krytykiKonrad Wrzesiński4
Biblioteczka
2021-01-25
2020-12-03
2020-10-16
6,5 przepiękne wydanie. Oceniłbym zdecydowanie wyżej, ale była co najmniej o 100 stron za długa. Do połowy była świetna, im dalej "w las", tym słabiej. Ostatnie 100 stron było napisane dosłownie na siłę.
6,5 przepiękne wydanie. Oceniłbym zdecydowanie wyżej, ale była co najmniej o 100 stron za długa. Do połowy była świetna, im dalej "w las", tym słabiej. Ostatnie 100 stron było napisane dosłownie na siłę.
Pokaż mimo to2020-10-10
2020-10-06
2020-03-29
2020-03-24
Zdecydowanie lepsza od poprzednich części! Ciekawe, jak będzie z ostatnią ;).
Zdecydowanie lepsza od poprzednich części! Ciekawe, jak będzie z ostatnią ;).
Pokaż mimo to2020-03-01
2020-02-20
2020-01-29
2020-10-06
2020-09-13
102 strony... Wymiękłem przy pierwszym posiedzeniu.
102 strony... Wymiękłem przy pierwszym posiedzeniu.
Pokaż mimo to2020-10-06
2020-10-06
2020-07-19
2020-07-13
2019-10-20
2019-10-10
2019-10-09
2019-10-05
1) Hobby ciotki Konstancji- 7,
2) zegarmistrz i łowca motyli - 5,5,
3) nagroda- 7,
4) buran wieje z tamtej strony- 7,
5) obrona konieczna- 8,
6) pocałunek Losietty- 1-(jedno z dwóch najlepszych opowiadań jakie czytałem w życiu. Jedynie bardziej mi się podobało, jedno z opowiadań z uniwersum Wiedźmina "Szpony i Kły"- Michał Smyk – "Ballada o Kwiatuszku"),
7) specjały kuchni wschodu- 7,
8) farewell blues- 8,5,
9) weneckie zapusty- 7,
10) wypychacz zwierząt-6,
11) weekend w Spestreku- 8,5 (potencjał na CONAJMNIEJ jedną, tłustą książkę),
12) trzeci mikołaj- 5,
13) wilcza zamieć- 8.
ŚREDNIA- 7,27 (można dać 7,5, całkiem przyjemne czytadło).
1) Hobby ciotki Konstancji- 7,
więcej Pokaż mimo to2) zegarmistrz i łowca motyli - 5,5,
3) nagroda- 7,
4) buran wieje z tamtej strony- 7,
5) obrona konieczna- 8,
6) pocałunek Losietty- 1-(jedno z dwóch najlepszych opowiadań jakie czytałem w życiu. Jedynie bardziej mi się podobało, jedno z opowiadań z uniwersum Wiedźmina "Szpony i Kły"- Michał Smyk – "Ballada o Kwiatuszku"),
7) specjały kuchni...