A.D.XIII, tom 1
- Kategoria:
- fantasy, science fiction
- Seria:
- Antologie
- Wydawnictwo:
- Fabryka Słów
- Data wydania:
- 2007-09-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2007-09-01
- Liczba stron:
- 568
- Czas czytania
- 9 godz. 28 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788360505625
- Tagi:
- anioł diabeł demon
Chcesz potargować się z Gabrielem, popatrzeć jak cierpią najwięksi grzesznicy, zobaczyć jak działa niewidzialna ręka sprawiedliwości?
Tu anioł i diabeł przechadzają się po jednej książce. Raz zjawia się łowca polujący na dusze, które uciekły od swojej cielesnej powłoki, raz jakiś skrzydlaty czy demon schodzi na ziemię robić interesy z człowiekiem. Tu hasło „Piłeś? Nie jedź!” nabiera nowego wymiaru za sprawą małego, słomianego diabełka, a Anioł Stróż zjawia się w potrzebie, by chronić najbardziej niewinnych.
A.D. XIII pełna jest niespodzianek, opowiadań mrocznych, zaczepno-ironicznych, smutnych, refleksyjnych...
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 804
- 595
- 147
- 25
- 22
- 13
- 12
- 12
- 11
- 6
Cytaty
W czasach, w których żyłem nawet wrogowie nie używali takich określeń. Wiesz, dlaczego, wojowniku? Bo kto nie szanuje wroga, umniejsza samego siebie. Jeśli polegnie, tym większa hańba, bo przegra z kimś, kto niewiele jest wart. Jeśli zwycięży, cóż z tego za chwała, skoro walczył z godnym pogardy przeciwnikiem?
Opinia
Hem... Hemmm... Hmmm....
Napiszę od razu: oczekiwałam czegoś lepszego! Niektóre opowiadania były strasznie słabe, a niektóre bardzo dobre. Jednego nie przeczytałam, dlatego że po jakże zabawnym opowiadaniu pani Ewy Białołęckiej, dostałam coś w ogóle z innej bajki. radziłabym komuś kto układa te opowiadania w jakiejś kolejności zastanowić się co robi. Pomiędzy opowiadaniami "Angeliade", a "Oczy jak chabry" jest duża przepaść i to spowodowało, że nie byłam w stanie przebrnąć przez nie.
A co do reszty:
1. Herezjarcha" Jacka Komudy - było... dobre! właściwie waham się pomiędzy dobrym, a bardzo dobrym. Jednak troszeczkę mnie obrzydziło i nie radzę go czytać, komuś kto coś je, albo jadł.
2. "Agentes in Rebus" Adama Przechrzty - tak naprawdę nie za bardzo je zrozumiałam i było według mnie nudne.
3. "W odcieniach szarości" Rafała Dębskiego - bardzo mi się spodobało. Może przez to, że czytając to miałam postacie z gry assassin's creed I... Jedno z lepszych opowiadań.
4. "Angelidae" Ewy Białołęckiej - Uśmiałam się i pokochałam. Swobodne, fajne, z dużym poczuciem humoru. Opowiadanie, które po poprzednich pozwala odpocząć naszym sercom od ciężkich spraw aniołów.
5. "Oczy jak chabry" Katarzyny Anny Urbanowicz - nie przeczytałam, nie ocenię.
6. "Enklawa Łobzonka" Krzysztofa Kochańskiego - Dobre, ale nic po za tym. Troszeczkę nie zrozumiałam końca. Troszeczkę nudnawe.
7. "Piękne jesteście, przyjaciółki moje" Marcina Wrońskiego - lepsze od pozostałych i ciekawe.
8. "Operacja Orfeusz" Jacka Piekary - krótko napisane i na temat. Nie przynudzało i akcja była ciekawa, jedno z najlepszych opowiadań. A po za tym nieprzewidywalne.
9."Łowca" Mirosławy Sędzikowskiej - Dobre, ale przynudzało i tak. troszeczkę powinno być więcej akcji z tytułowym Łowcą.
10. "Air Marshalls" Magdaleny Kozak - na początku nie za bardzo wiedziałam o co chodzi. Później akcja parła cały czas do przodu, więc nie ma nudów. I jest bardzo dobre.
11. "Bardzo Zły" Tomasza Bochińskiego" - Ciekawe postacie, na pewno jedno z lepszych opowiadań. Chociaż akcja powinna być trochę szybsza.
Hem... Hemmm... Hmmm....
więcej Pokaż mimo toNapiszę od razu: oczekiwałam czegoś lepszego! Niektóre opowiadania były strasznie słabe, a niektóre bardzo dobre. Jednego nie przeczytałam, dlatego że po jakże zabawnym opowiadaniu pani Ewy Białołęckiej, dostałam coś w ogóle z innej bajki. radziłabym komuś kto układa te opowiadania w jakiejś kolejności zastanowić się co robi. Pomiędzy...