Opinie użytkownika

Filtruj:
Wybierz
Sortuj:
Wybierz

Na półkach:

Nazwa książki może trochę mylić, bo nie znajdziemy w niej 7 porad i nawyków, które warto poznać. Znajdziemy znacznie więcej. Książkę czyta się chwilami trochę opornie, ze względu na bogactwo przykładów i historii - stąd ocena 8/10. Nadrabia to jednak poradami, które przydadzą się zarówno osobie, która dopiero wkracza na rynek pracy, jak i osobie, które parę firm przeżyła.

Nazwa książki może trochę mylić, bo nie znajdziemy w niej 7 porad i nawyków, które warto poznać. Znajdziemy znacznie więcej. Książkę czyta się chwilami trochę opornie, ze względu na bogactwo przykładów i historii - stąd ocena 8/10. Nadrabia to jednak poradami, które przydadzą się zarówno osobie, która dopiero wkracza na rynek pracy, jak i osobie, które parę firm przeżyła.

Pokaż mimo to


Na półkach:

W miarę niska ocena, ale to nie oznacza, że nie warto przeczytać książki! Autor piszę w przyziemny i ciekawy sposób, ale po prostu wiele rzeczy już się przedawniło. Co prawda, łezka leci, jak wspomina o Naszej Klasie, ale ile razy można słuchać o Starbucksie. W związku z tym dzisiaj daję 6/10, ale w 2010r., byłoby 8/10. A co! ;)

W miarę niska ocena, ale to nie oznacza, że nie warto przeczytać książki! Autor piszę w przyziemny i ciekawy sposób, ale po prostu wiele rzeczy już się przedawniło. Co prawda, łezka leci, jak wspomina o Naszej Klasie, ale ile razy można słuchać o Starbucksie. W związku z tym dzisiaj daję 6/10, ale w 2010r., byłoby 8/10. A co! ;)

Pokaż mimo to


Na półkach:

Mało zachęcający tryb czytania. Chaos - wszędzie chaos. Autorka przerabia setki, setki logo, sloganów i akcji marketingowych. Wiele jest tutaj słusznych i ciekawych opinii Laury Ries. Mało jednak zostaje w głowie po wszystkim. Tyle z mojej strony - opinia krótka jak sama książka + tyle samo w tym nieładu ;)

Mało zachęcający tryb czytania. Chaos - wszędzie chaos. Autorka przerabia setki, setki logo, sloganów i akcji marketingowych. Wiele jest tutaj słusznych i ciekawych opinii Laury Ries. Mało jednak zostaje w głowie po wszystkim. Tyle z mojej strony - opinia krótka jak sama książka + tyle samo w tym nieładu ;)

Pokaż mimo to


Na półkach:

Największym minusem i plusem książki, jest jej objętość. Na początku narzekałem na prawie 700 stron tekstu, ale im więcej czytałem, tym rozumiałem, że potrzebne jest dodatkowe objaśnienie dla każdego nowego zagadadnienia. Świetny tekst i masa świetnych narzędzi! Całe szczęście, że Jacek na począku książki, objaśnia ile jest ćwiczeń i jak ważne jest ich wykonywanie. Gdyby nie ten fakt, to pewnie odstawiłbym materiał po setnej stronie.

Zapisałem sobie przeróżne techniki - od scentrowania po koło życia i model GROW. Wam polecam lekturę i dobranie odpowiednich narzędzi. Przy czym zaznaczam, że jest to książka inna od wszystkich i warto poświęcić jej przynajmniej 2 tygodnie czasu.

Największym minusem i plusem książki, jest jej objętość. Na początku narzekałem na prawie 700 stron tekstu, ale im więcej czytałem, tym rozumiałem, że potrzebne jest dodatkowe objaśnienie dla każdego nowego zagadadnienia. Świetny tekst i masa świetnych narzędzi! Całe szczęście, że Jacek na począku książki, objaśnia ile jest ćwiczeń i jak ważne jest ich wykonywanie. Gdyby...

więcej Pokaż mimo to


Na półkach: ,

Lubię zakreślać ważne i inspirujące dla mnie rzeczy markerem. Zielonym markerem. Otwieram książkę i podkreślam jedno z pierwszych zdań:

"Przyczyn naszego szczęścia i nieszczęscia nie należy nigdy szukać w świecie zewnętrznym, ale w naszych wyobrażeniach o nim."

Pomyślałem - świetne podejście do życia! Czytam dalej i zakreślam kolejne zdanie i potem kolejne. Skończyło się na tym, że 500 stron przeczytałem w bardzo krótkim czasie, a niektóre fragmenty są tak zielone od pokreślania, że przebiłem kolejne strony na wylot.

Świetna książka, którą polecam każdemu, który chce odczuwać jeszcze więcej radości z życia. Piotr Stankiewicz w bardzo przemyślany sposób przedstawił fragmenty Seneki, Epikteta i Marka Aureliusza dodając komentarze, do każdego cytatu. Dzięki temu miałem wrażenie, że sięgam do samego sedna stoicyzmu, a jednocześnie miałem podparcie autora, który tłumaczył i przenosił znaczenie tej filozofii na dzisiejsze czasy.

Książka teraz dumnie stoi na regale i wiem, że nie raz jeszcze po nią chwycę, aby móc przypomnieć sobie chociażby takie perełki jak ta:

"Najpierw [...] mamy przyjrzeć się sobie, następnie sprawom, do których się zabieramy, wreszcie ludziom, dla których, albo z którymi będziemy pracować."
Seneka

Lubię zakreślać ważne i inspirujące dla mnie rzeczy markerem. Zielonym markerem. Otwieram książkę i podkreślam jedno z pierwszych zdań:

"Przyczyn naszego szczęścia i nieszczęscia nie należy nigdy szukać w świecie zewnętrznym, ale w naszych wyobrażeniach o nim."

Pomyślałem - świetne podejście do życia! Czytam dalej i zakreślam kolejne zdanie i potem kolejne. Skończyło się...

więcej Pokaż mimo to


Na półkach:

Przykład kolejnej literatury popularno-naukowej z marketingu, której człowiek nie ma ochoty czytać. Książka przepełniona jest wykresami, tabelami i definicjami innych autorów. Nie ma w niej prawie żadnych przykładów, a jak są to są albo przykładami innych autorów albo są nietrafione.

Bardzo się zawiodłem na lekturze, bo autorka wydaje się posiadać bardzo dużą wiedzę na temat marketingu, ale sposób napisania książki zamiast przyciągać, odtrąca od czytania.

Przykład kolejnej literatury popularno-naukowej z marketingu, której człowiek nie ma ochoty czytać. Książka przepełniona jest wykresami, tabelami i definicjami innych autorów. Nie ma w niej prawie żadnych przykładów, a jak są to są albo przykładami innych autorów albo są nietrafione.

Bardzo się zawiodłem na lekturze, bo autorka wydaje się posiadać bardzo dużą wiedzę na...

więcej Pokaż mimo to


Na półkach:

Czuć, że autor ma ogromną wiedzę na temat marketingu. Czuć, że mógłby tak wiele przekazać. Jednak w tej książce mu się to nie udało. Przywołuje na każdym możliwym kroku prace i zapiski innych autorów, dodając przy tym dziesiątki tabel, wykresów i innych schemetów. Niszczy to kompletnie radość z czytania. Jego własne wypowiedzi są najciekawszymi momentami i to na nich powinien się bardziej skupić. Do poprawy również sam układ treści, który jest monotematyczny - nie ma uszeregowanych najważniejszych myśli i wniosków. Liczę, że autor zaskoczy mnie pozytywnie przy następnej książce, bo na pewno stać go na więcej.

Czuć, że autor ma ogromną wiedzę na temat marketingu. Czuć, że mógłby tak wiele przekazać. Jednak w tej książce mu się to nie udało. Przywołuje na każdym możliwym kroku prace i zapiski innych autorów, dodając przy tym dziesiątki tabel, wykresów i innych schemetów. Niszczy to kompletnie radość z czytania. Jego własne wypowiedzi są najciekawszymi momentami i to na nich...

więcej Pokaż mimo to


Na półkach: ,

Książka zawiera ogromną liczbą porad - jak występować, jak się przygotować - mentalnie i fizycznie, czego unikać - co lepiej, a co gorzej działa na słuchaczy.

Książka zawiera ogromną liczbą porad - jak występować, jak się przygotować - mentalnie i fizycznie, czego unikać - co lepiej, a co gorzej działa na słuchaczy.

Pokaż mimo to


Na półkach: ,

Książka zachwyca od początku do końca. Świetnie wykonany materiał badawczy, jakiego nie powstydziłby się Nielsen, czytelny i jasny podział analiz, które łatwo zapadają w pamięć czy też masa wniosków, których nie mogłem znaleźć w innych biznesowych książkach.

Koło zamachowe mam zaznaczone kilka razy i w niedalekiej przyszłości znów będę musiał odnaleźć notatki, aby mieć pewność że stosuję "zasadę jeża" ;)

Książka zachwyca od początku do końca. Świetnie wykonany materiał badawczy, jakiego nie powstydziłby się Nielsen, czytelny i jasny podział analiz, które łatwo zapadają w pamięć czy też masa wniosków, których nie mogłem znaleźć w innych biznesowych książkach.

Koło zamachowe mam zaznaczone kilka razy i w niedalekiej przyszłości znów będę musiał odnaleźć notatki, aby mieć...

więcej Pokaż mimo to


Na półkach: ,

Nie spodziewałem się kolejnej, tak dobrej książki po sukcesie "Finansowego Ninja". Autobiografia Michała daje pozytywnego kopa do dalszej pracy + autor przekazuje w niej wiele cennych rad m.in. dot. własnego biznesu online. Must have dla każdego blogera, podcastera czy nawet youtubera. Gorąco polecam również każdej osobie, która potrzebuje inspiracji i jednocześnie chce dowiedzieć się co jest potrzebne, aby móc skutecznie realizować swoje cele. Zarówno jak je planować, egzekwować, a następnie analizować i wyciągać wnioski #zcwp

Nie spodziewałem się kolejnej, tak dobrej książki po sukcesie "Finansowego Ninja". Autobiografia Michała daje pozytywnego kopa do dalszej pracy + autor przekazuje w niej wiele cennych rad m.in. dot. własnego biznesu online. Must have dla każdego blogera, podcastera czy nawet youtubera. Gorąco polecam również każdej osobie, która potrzebuje inspiracji i jednocześnie chce...

więcej Pokaż mimo to


Na półkach: ,

Sam tytuł i pierwsze strony książki na pewno nie zachęcają do czytania. Miałem wrażenie, że ktoś próbuje mi sprzedać przepis na idealne życie i odnalazł sekret ludzkiego istnienia.

Jednak im dalej w las, tym więcej ciekawych rad, polecanych sposobów zarządzania czasem czy pomysłów jak można zmienić swoje życie przechodząc na nowy tryb pracy.

Co prawda z kilkoma rzeczami się zupełnie z Timem nie zgadzam, ale zaskoczył mnie na plus wieloma przemyśleniami i radami. Pewnie kilka pomysłów nie przypadło by też do gustu Polakom ponad 10 lat temu, kiedy zarobki były inne, a podróże droższe. Jednak dzisiaj w erze globalizacji, przejście na 4 godzinny tryb pracy w sposób jaki pokazał autor jest możliwy. Nawet w naszej pięknej ojczyźnie ;)

Książkę gorąco polecam!

Sam tytuł i pierwsze strony książki na pewno nie zachęcają do czytania. Miałem wrażenie, że ktoś próbuje mi sprzedać przepis na idealne życie i odnalazł sekret ludzkiego istnienia.

Jednak im dalej w las, tym więcej ciekawych rad, polecanych sposobów zarządzania czasem czy pomysłów jak można zmienić swoje życie przechodząc na nowy tryb pracy.

Co prawda z kilkoma rzeczami...

więcej Pokaż mimo to


Na półkach: ,

Pozycja obowiązkowa dla każdego marketingowca. Seth Godin omawia co wyróżnia inne wielkie marki i dlaczego marki młodsze niż 25 lat nie poradzą sobie bez fioletowej krowy. Alegoria do krówki jest perfekcyjnie dobrana - zapada w pamięć i pokazuje sedno problemu wyróżnienia się na rynku. Przykłady, pomimo upływu czasu (16 lat!), nadal są aktualne.

Pozycja obowiązkowa dla każdego marketingowca. Seth Godin omawia co wyróżnia inne wielkie marki i dlaczego marki młodsze niż 25 lat nie poradzą sobie bez fioletowej krowy. Alegoria do krówki jest perfekcyjnie dobrana - zapada w pamięć i pokazuje sedno problemu wyróżnienia się na rynku. Przykłady, pomimo upływu czasu (16 lat!), nadal są aktualne.

Pokaż mimo to


Na półkach: ,

Wszędzie piszą i piszą o tym Tkaczyku, więc trzeba go sprawdzić :)

Książka bardzo dobrze napisana. Miałem wrażenie, że cały czas jestem na jakimś ciekawym wykładzie z Marketingu w Polsce i udało się przeczytać wszystko w kilka dni.

Wiele ciekawych informacji o budowaniu brandu, komunikacji z klientem czy tworzeniu wartości w oczach konsumenta, poprzeplatana przykładami z ostatnich lat. No - 2010-2012 rok, ale nie można mieć wszystkiego. Polecam każdemu, który lubi być bliżej marketingu - mało jest podobnych tytułów w Polsce.

Wszędzie piszą i piszą o tym Tkaczyku, więc trzeba go sprawdzić :)

Książka bardzo dobrze napisana. Miałem wrażenie, że cały czas jestem na jakimś ciekawym wykładzie z Marketingu w Polsce i udało się przeczytać wszystko w kilka dni.

Wiele ciekawych informacji o budowaniu brandu, komunikacji z klientem czy tworzeniu wartości w oczach konsumenta, poprzeplatana przykładami z...

więcej Pokaż mimo to


Na półkach:

Książka otrzymała niższą notę, pomimo mojej miłości do autora, ponieważ większość tej wiedzy jest już po prostu nieprzydatna :(

Skoncentrowanie się na budowaniu zaangażowania e-mail marketingiem i wskazanie jak bardzo mass media są nietrafionym kanałem reklamy, było na pewno bardziej rewolucyjne w 2006r. niż ma to miejsce dzisiaj. Co prawda autor przytoczył kilka trafionych (nawet dzisiaj rad), ale jest szereg ciekawszych książek marketingowych do odkrycia w 2018 roku.

Książka otrzymała niższą notę, pomimo mojej miłości do autora, ponieważ większość tej wiedzy jest już po prostu nieprzydatna :(

Skoncentrowanie się na budowaniu zaangażowania e-mail marketingiem i wskazanie jak bardzo mass media są nietrafionym kanałem reklamy, było na pewno bardziej rewolucyjne w 2006r. niż ma to miejsce dzisiaj. Co prawda autor przytoczył kilka...

więcej Pokaż mimo to


Na półkach: ,

Po prostu dobra książka, dla osób które nie wgłębiały się wcześniej w temat motywacji. Przyjemniejsze do czytania są jednak pozycje, w której autor uczy poprzez opowieść - polecam "Wędrówki z Gandalfem" również Briana Tracy'ego :)

Po prostu dobra książka, dla osób które nie wgłębiały się wcześniej w temat motywacji. Przyjemniejsze do czytania są jednak pozycje, w której autor uczy poprzez opowieść - polecam "Wędrówki z Gandalfem" również Briana Tracy'ego :)

Pokaż mimo to


Na półkach: ,

Świetna, inspirująca książka od jednego z najbardziej charyzmatycznych przedsiębiorców. Znajdziemy w niej cenne wskazówki dot. motywacji, prowadzenia biznesu i zarządzania zespołem + to kopalnia wiedzy z zakresu social media. Dałbym jeszcze wyższą ocenę, ale ostatnie 50 stron to pisanie o niczym.

Świetna, inspirująca książka od jednego z najbardziej charyzmatycznych przedsiębiorców. Znajdziemy w niej cenne wskazówki dot. motywacji, prowadzenia biznesu i zarządzania zespołem + to kopalnia wiedzy z zakresu social media. Dałbym jeszcze wyższą ocenę, ale ostatnie 50 stron to pisanie o niczym.

Pokaż mimo to


Na półkach: ,

Nie wiedziałem, że czytanie o tranzystorach, mikroprocesorach i matematyce potrafi tak wchłonąć człowieka! Walterowi Isaacsanowi udało się zrobić z historii komputeryzacji i cyfryzacji pouczającą przygodę o sile zespołu i wykorzystaniu wiedzy pojedynczych, wybitnych jednostek odkrywających coraz to nowe komponenty tworzące dzisiejszą e-rzeczywistość. Gorąco polecam dla wszystkich osób ceniących kreatywność, pracę w zespołach i oczywiście interesujących się komputerami i cyfryzacją.

Nie wiedziałem, że czytanie o tranzystorach, mikroprocesorach i matematyce potrafi tak wchłonąć człowieka! Walterowi Isaacsanowi udało się zrobić z historii komputeryzacji i cyfryzacji pouczającą przygodę o sile zespołu i wykorzystaniu wiedzy pojedynczych, wybitnych jednostek odkrywających coraz to nowe komponenty tworzące dzisiejszą e-rzeczywistość. Gorąco polecam dla...

więcej Pokaż mimo to


Na półkach:

Najlepsza książka dot. przemawiania publicznego. Pomogła mi przezwyciężyć strach i zmotywowała do dalszego rozwoju. Polecam w szczególności jako audiobook.

Najlepsza książka dot. przemawiania publicznego. Pomogła mi przezwyciężyć strach i zmotywowała do dalszego rozwoju. Polecam w szczególności jako audiobook.

Pokaż mimo to

Okładka książki Marketing 4.0. Era cyfrowa Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 6,7
Marketing 4.0.... Hermawan Kartajaya,...

Na półkach: ,

Obowiązkowa pozycja dla wszystkich przedsiębiorców pracujących w średnich i dużych firmach. Kotler wyznacza trendy jakie bedą obowiązywać w ciągu najbliższych 5 lat.

Obowiązkowa pozycja dla wszystkich przedsiębiorców pracujących w średnich i dużych firmach. Kotler wyznacza trendy jakie bedą obowiązywać w ciągu najbliższych 5 lat.

Pokaż mimo to


Na półkach: ,

REWELACYJNA książka! Zamiast opisywać jej plusy, zobaczymy jej efekty na moim koncie za rok, bo wierzę, że się pojawią!

Powinna to być podstawowa lektura dla wszystkich maturzystów :)

REWELACYJNA książka! Zamiast opisywać jej plusy, zobaczymy jej efekty na moim koncie za rok, bo wierzę, że się pojawią!

Powinna to być podstawowa lektura dla wszystkich maturzystów :)

Pokaż mimo to