Opinie użytkownika
Nazwa książki może trochę mylić, bo nie znajdziemy w niej 7 porad i nawyków, które warto poznać. Znajdziemy znacznie więcej. Książkę czyta się chwilami trochę opornie, ze względu na bogactwo przykładów i historii - stąd ocena 8/10. Nadrabia to jednak poradami, które przydadzą się zarówno osobie, która dopiero wkracza na rynek pracy, jak i osobie, które parę firm przeżyła.
Pokaż mimo toW miarę niska ocena, ale to nie oznacza, że nie warto przeczytać książki! Autor piszę w przyziemny i ciekawy sposób, ale po prostu wiele rzeczy już się przedawniło. Co prawda, łezka leci, jak wspomina o Naszej Klasie, ale ile razy można słuchać o Starbucksie. W związku z tym dzisiaj daję 6/10, ale w 2010r., byłoby 8/10. A co! ;)
Pokaż mimo toMało zachęcający tryb czytania. Chaos - wszędzie chaos. Autorka przerabia setki, setki logo, sloganów i akcji marketingowych. Wiele jest tutaj słusznych i ciekawych opinii Laury Ries. Mało jednak zostaje w głowie po wszystkim. Tyle z mojej strony - opinia krótka jak sama książka + tyle samo w tym nieładu ;)
Pokaż mimo toNajwiększym minusem i plusem książki, jest jej objętość. Na początku narzekałem na prawie 700 stron tekstu, ale im więcej czytałem, tym rozumiałem, że potrzebne jest dodatkowe objaśnienie dla każdego nowego zagadadnienia. Świetny tekst i masa świetnych narzędzi! Całe szczęście, że Jacek na począku książki, objaśnia ile jest ćwiczeń i jak ważne jest ich wykonywanie. Gdyby...
więcej Pokaż mimo to
Lubię zakreślać ważne i inspirujące dla mnie rzeczy markerem. Zielonym markerem. Otwieram książkę i podkreślam jedno z pierwszych zdań:
"Przyczyn naszego szczęścia i nieszczęscia nie należy nigdy szukać w świecie zewnętrznym, ale w naszych wyobrażeniach o nim."
Pomyślałem - świetne podejście do życia! Czytam dalej i zakreślam kolejne zdanie i potem kolejne. Skończyło się...
Przykład kolejnej literatury popularno-naukowej z marketingu, której człowiek nie ma ochoty czytać. Książka przepełniona jest wykresami, tabelami i definicjami innych autorów. Nie ma w niej prawie żadnych przykładów, a jak są to są albo przykładami innych autorów albo są nietrafione.
Bardzo się zawiodłem na lekturze, bo autorka wydaje się posiadać bardzo dużą wiedzę na...
Czuć, że autor ma ogromną wiedzę na temat marketingu. Czuć, że mógłby tak wiele przekazać. Jednak w tej książce mu się to nie udało. Przywołuje na każdym możliwym kroku prace i zapiski innych autorów, dodając przy tym dziesiątki tabel, wykresów i innych schemetów. Niszczy to kompletnie radość z czytania. Jego własne wypowiedzi są najciekawszymi momentami i to na nich...
więcej Pokaż mimo toKsiążka zawiera ogromną liczbą porad - jak występować, jak się przygotować - mentalnie i fizycznie, czego unikać - co lepiej, a co gorzej działa na słuchaczy.
Pokaż mimo to
Książka zachwyca od początku do końca. Świetnie wykonany materiał badawczy, jakiego nie powstydziłby się Nielsen, czytelny i jasny podział analiz, które łatwo zapadają w pamięć czy też masa wniosków, których nie mogłem znaleźć w innych biznesowych książkach.
Koło zamachowe mam zaznaczone kilka razy i w niedalekiej przyszłości znów będę musiał odnaleźć notatki, aby mieć...
Nie spodziewałem się kolejnej, tak dobrej książki po sukcesie "Finansowego Ninja". Autobiografia Michała daje pozytywnego kopa do dalszej pracy + autor przekazuje w niej wiele cennych rad m.in. dot. własnego biznesu online. Must have dla każdego blogera, podcastera czy nawet youtubera. Gorąco polecam również każdej osobie, która potrzebuje inspiracji i jednocześnie chce...
więcej Pokaż mimo to
Sam tytuł i pierwsze strony książki na pewno nie zachęcają do czytania. Miałem wrażenie, że ktoś próbuje mi sprzedać przepis na idealne życie i odnalazł sekret ludzkiego istnienia.
Jednak im dalej w las, tym więcej ciekawych rad, polecanych sposobów zarządzania czasem czy pomysłów jak można zmienić swoje życie przechodząc na nowy tryb pracy.
Co prawda z kilkoma rzeczami...
Pozycja obowiązkowa dla każdego marketingowca. Seth Godin omawia co wyróżnia inne wielkie marki i dlaczego marki młodsze niż 25 lat nie poradzą sobie bez fioletowej krowy. Alegoria do krówki jest perfekcyjnie dobrana - zapada w pamięć i pokazuje sedno problemu wyróżnienia się na rynku. Przykłady, pomimo upływu czasu (16 lat!), nadal są aktualne.
Pokaż mimo to
Wszędzie piszą i piszą o tym Tkaczyku, więc trzeba go sprawdzić :)
Książka bardzo dobrze napisana. Miałem wrażenie, że cały czas jestem na jakimś ciekawym wykładzie z Marketingu w Polsce i udało się przeczytać wszystko w kilka dni.
Wiele ciekawych informacji o budowaniu brandu, komunikacji z klientem czy tworzeniu wartości w oczach konsumenta, poprzeplatana przykładami z...
Książka otrzymała niższą notę, pomimo mojej miłości do autora, ponieważ większość tej wiedzy jest już po prostu nieprzydatna :(
Skoncentrowanie się na budowaniu zaangażowania e-mail marketingiem i wskazanie jak bardzo mass media są nietrafionym kanałem reklamy, było na pewno bardziej rewolucyjne w 2006r. niż ma to miejsce dzisiaj. Co prawda autor przytoczył kilka...
Po prostu dobra książka, dla osób które nie wgłębiały się wcześniej w temat motywacji. Przyjemniejsze do czytania są jednak pozycje, w której autor uczy poprzez opowieść - polecam "Wędrówki z Gandalfem" również Briana Tracy'ego :)
Pokaż mimo toŚwietna, inspirująca książka od jednego z najbardziej charyzmatycznych przedsiębiorców. Znajdziemy w niej cenne wskazówki dot. motywacji, prowadzenia biznesu i zarządzania zespołem + to kopalnia wiedzy z zakresu social media. Dałbym jeszcze wyższą ocenę, ale ostatnie 50 stron to pisanie o niczym.
Pokaż mimo toNie wiedziałem, że czytanie o tranzystorach, mikroprocesorach i matematyce potrafi tak wchłonąć człowieka! Walterowi Isaacsanowi udało się zrobić z historii komputeryzacji i cyfryzacji pouczającą przygodę o sile zespołu i wykorzystaniu wiedzy pojedynczych, wybitnych jednostek odkrywających coraz to nowe komponenty tworzące dzisiejszą e-rzeczywistość. Gorąco polecam dla...
więcej Pokaż mimo toNajlepsza książka dot. przemawiania publicznego. Pomogła mi przezwyciężyć strach i zmotywowała do dalszego rozwoju. Polecam w szczególności jako audiobook.
Pokaż mimo toObowiązkowa pozycja dla wszystkich przedsiębiorców pracujących w średnich i dużych firmach. Kotler wyznacza trendy jakie bedą obowiązywać w ciągu najbliższych 5 lat.
Pokaż mimo to
REWELACYJNA książka! Zamiast opisywać jej plusy, zobaczymy jej efekty na moim koncie za rok, bo wierzę, że się pojawią!
Powinna to być podstawowa lektura dla wszystkich maturzystów :)