Marka na cztery sposoby

Okładka książki Marka na cztery sposoby Jacek Pogorzelski
Okładka książki Marka na cztery sposoby
Jacek Pogorzelski Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska biznes, finanse
248 str. 4 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer Polska
Data wydania:
2015-12-23
Data 1. wyd. pol.:
2015-12-23
Liczba stron:
248
Czas czytania
4 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788326493638
Tagi:
marketing branding pr
Średnia ocen

7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
82
20

Na półkach:

Czuć, że autor ma ogromną wiedzę na temat marketingu. Czuć, że mógłby tak wiele przekazać. Jednak w tej książce mu się to nie udało. Przywołuje na każdym możliwym kroku prace i zapiski innych autorów, dodając przy tym dziesiątki tabel, wykresów i innych schemetów. Niszczy to kompletnie radość z czytania. Jego własne wypowiedzi są najciekawszymi momentami i to na nich powinien się bardziej skupić. Do poprawy również sam układ treści, który jest monotematyczny - nie ma uszeregowanych najważniejszych myśli i wniosków. Liczę, że autor zaskoczy mnie pozytywnie przy następnej książce, bo na pewno stać go na więcej.

Czuć, że autor ma ogromną wiedzę na temat marketingu. Czuć, że mógłby tak wiele przekazać. Jednak w tej książce mu się to nie udało. Przywołuje na każdym możliwym kroku prace i zapiski innych autorów, dodając przy tym dziesiątki tabel, wykresów i innych schemetów. Niszczy to kompletnie radość z czytania. Jego własne wypowiedzi są najciekawszymi momentami i to na nich...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    17
  • Przeczytane
    5
  • Posiadam
    2
  • Branżowe
    1
  • Marketing
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • Marketing & PR
    1
  • Branding
    1
  • Praca
    1
  • Marketing & biznes
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marka na cztery sposoby


Podobne książki

Przeczytaj także