Marka na cztery sposoby
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Wolters Kluwer Polska
- Data wydania:
- 2015-12-23
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-12-23
- Liczba stron:
- 248
- Czas czytania
- 4 godz. 8 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788326493638
- Tagi:
- marketing branding pr
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.
Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
opartą na percepcji odbiorcy
opartą na reakcji emocjonalnej
opartą na więzi społecznej
opartą na idei kulturowej
Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 17
- 5
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Czuć, że autor ma ogromną wiedzę na temat marketingu. Czuć, że mógłby tak wiele przekazać. Jednak w tej książce mu się to nie udało. Przywołuje na każdym możliwym kroku prace i zapiski innych autorów, dodając przy tym dziesiątki tabel, wykresów i innych schemetów. Niszczy to kompletnie radość z czytania. Jego własne wypowiedzi są najciekawszymi momentami i to na nich powinien się bardziej skupić. Do poprawy również sam układ treści, który jest monotematyczny - nie ma uszeregowanych najważniejszych myśli i wniosków. Liczę, że autor zaskoczy mnie pozytywnie przy następnej książce, bo na pewno stać go na więcej.
Czuć, że autor ma ogromną wiedzę na temat marketingu. Czuć, że mógłby tak wiele przekazać. Jednak w tej książce mu się to nie udało. Przywołuje na każdym możliwym kroku prace i zapiski innych autorów, dodając przy tym dziesiątki tabel, wykresów i innych schemetów. Niszczy to kompletnie radość z czytania. Jego własne wypowiedzi są najciekawszymi momentami i to na nich...
więcej Pokaż mimo to