Zakamarki marki

Okładka książki Zakamarki marki
Paweł Tkaczyk Wydawnictwo: Onepress Seria: Exclusive [Onepress] biznes, finanse
212 str. 3 godz. 32 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Exclusive [Onepress]
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2011-08-19
Data 1. wyd. pol.:
2011-08-19
Liczba stron:
212
Czas czytania
3 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324633340
Tagi:
marketing handel wiedza budowanie marki usługi jakość informacja kreatywność wizerunek public relations
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Okładka książki Rework Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Ocena 7,0
Rework Jason Fried, David ...
Okładka książki Winning znaczy zwyciężać Jack Welch, Suzy Welch
Ocena 7,4
Winning znaczy... Jack Welch, Suzy We...

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
396 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
9
10

Na półkach:

Kompletnie nie rozumiem, skąd średnia ocena 7.0. Książka to zlepek krótkich artykułów na poziomie super-podstawowym jeśli chodzi o ten obszar marketingu. Dla osób, które nie mają pojęcia co to jest marka, książka może być przydatnym "wstępem". Dla wszystkich pozostałych niestety stratą czasu. Chyba że potraktujemy ją jako towarzysza porannych posiedzeń w WC - wtedy codziennie po jednym mini rozdziale można z nudów przeczytać. Stąd moja ocena 4, czyli dobry :)

Kompletnie nie rozumiem, skąd średnia ocena 7.0. Książka to zlepek krótkich artykułów na poziomie super-podstawowym jeśli chodzi o ten obszar marketingu. Dla osób, które nie mają pojęcia co to jest marka, książka może być przydatnym "wstępem". Dla wszystkich pozostałych niestety stratą czasu. Chyba że potraktujemy ją jako towarzysza porannych posiedzeń w WC - wtedy...

więcej Pokaż mimo to

avatar
120
119

Na półkach:

Lektura napisana przystępny językiem, ale kaloryczność informacji jest na naprawdę wysokim poziomie. Bezpośrednie podejście autora do czytelnika oraz przykłady praktyczne mocno wpływają na chęć przeczytania książki od deski do deski i wyciągnięcia jak najwięcej informacji.

Lektura napisana przystępny językiem, ale kaloryczność informacji jest na naprawdę wysokim poziomie. Bezpośrednie podejście autora do czytelnika oraz przykłady praktyczne mocno wpływają na chęć przeczytania książki od deski do deski i wyciągnięcia jak najwięcej informacji.

Pokaż mimo to

avatar
4
4

Na półkach:

Naszpikowana praktyczną wiedzą nt. budowania marki, rozwoju firmy w konkretnym kierunku i archetypów marki! :) Mimo dekady na karku, to ma zastosowanie i dziś. Storytelling na wysokim poziomie i fajnie czyta się (w moim przypadku słucha audiobooka) kultowe już dzieło praktyka biznesu. Dodatkowo przydaje się do pracy magisterskiej.

Naszpikowana praktyczną wiedzą nt. budowania marki, rozwoju firmy w konkretnym kierunku i archetypów marki! :) Mimo dekady na karku, to ma zastosowanie i dziś. Storytelling na wysokim poziomie i fajnie czyta się (w moim przypadku słucha audiobooka) kultowe już dzieło praktyka biznesu. Dodatkowo przydaje się do pracy magisterskiej.

Pokaż mimo to

Reklama
avatar
127
20

Na półkach:

Wartościowe źródło wiedzy, to niewątpliwe. Ale część informacji jak dla mnie już nieaktualna, może dlatego, że napisana trochę lat temu, a marketing zmienia się dynamicznie. A że z marketingiem trochę się już spotkałam to treść mnie nie porwała i nie zaciekawiła za bardzo. Jednak "świeżakom" polecam :)

Wartościowe źródło wiedzy, to niewątpliwe. Ale część informacji jak dla mnie już nieaktualna, może dlatego, że napisana trochę lat temu, a marketing zmienia się dynamicznie. A że z marketingiem trochę się już spotkałam to treść mnie nie porwała i nie zaciekawiła za bardzo. Jednak "świeżakom" polecam :)

Pokaż mimo to

avatar
67
49

Na półkach:

Obowiązkowa pozycja dla osób rozpoczynających przygodę z marketingiem i budowaniem marki.

Domyślam się, że dla osób, które mają już pewien bagaż doświadczeń i wiedzy w tej branży, książka może wydawać się banalna oraz nie spełniać oczekiwań, pomimo, że jest okrzyknięta "kultową".

Jak dla mnie czytało się bardzo lekko i przyjemnie, bo jest napisana bardzo przystępnym językiem i poradzi sobie z nią nawet marketingowy laik jak ja.

Lektura jest kopalnią inspiracji, szczególnie ostatni rozdział i CASE-STUDY, który mógłby być nieco bardziej obszerny.

Myślę, że warto wracać do niej nawet po jakimś czasie, zbierając swoje marketingowe doświadczenie, bo być może coś nam umknęło. Polecam!

Obowiązkowa pozycja dla osób rozpoczynających przygodę z marketingiem i budowaniem marki.

Domyślam się, że dla osób, które mają już pewien bagaż doświadczeń i wiedzy w tej branży, książka może wydawać się banalna oraz nie spełniać oczekiwań, pomimo, że jest okrzyknięta "kultową".

Jak dla mnie czytało się bardzo lekko i przyjemnie, bo jest napisana bardzo przystępnym...

więcej Pokaż mimo to

avatar
82
18

Na półkach:

"Zakamarki marki" wywołały we mnie ambiwalentne uczucia. Z jednej strony jest to książka w pewnym stopniu kultowa, jednak gdy przychodzi o oceny czysto merytorycznej, to znam wiele dużo lepszych ksiązek o brandingu - również polskich książek.

Na czym owa "lepszość" polega? Chociażby na bardziej szczegółowym popraowadzeniu czytelnika przez caly proces kreacji marki i egzekucji swoich koncepcji. Mam na myśli między innymi książki Pana Tesławskiego z zakresu strategii marketingowej i brandingu.

Myślę, że osoba początkujaca w zakresie brandingu odnajdzie mimo wszystko wartościowe treści w "Zakamarkach marki". Bardziej zaawansowanym czytelnikom polecam jednak inne lektury - chyba, że chcecie usystematyzować swoją wiedzę i "na wszelki wypadek" sprawdzić, czy jakiś drobniejszy element wiedzy z zakresy brandingu Wam nie umknął.

Z największych pozytywów tej książki można wymienić styl charakterystyczny dla Pawła Tkaczyka, dzięki któremu z łatwością przechodzimy przez kolejne rozdziały. Ponadto, sam koniec książki, w której podane są case study - szkoda tylko, że nie było ich więcej!

6/10

"Zakamarki marki" wywołały we mnie ambiwalentne uczucia. Z jednej strony jest to książka w pewnym stopniu kultowa, jednak gdy przychodzi o oceny czysto merytorycznej, to znam wiele dużo lepszych ksiązek o brandingu - również polskich książek.

Na czym owa "lepszość" polega? Chociażby na bardziej szczegółowym popraowadzeniu czytelnika przez caly proces kreacji marki i...

więcej Pokaż mimo to

avatar
97
92

Na półkach:

Pawła Tkaczyka chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Świetne wystąpienia na konferencjach branżowych, merytoryczne wpisy w social mediach i ciekawe artykuły – personal branding level hard! Książka u mnie długo leżała, teraz mogę stwierdzić, że za długo. Pomimo tego, ze data druku to 2012 rok, to sporo treści jest nadal aktualnych – social media, grywalizacja, rebranding, działania promo. Myślę, że pozycja jest super dla osób wchodzących do świata marketingu, raczkujących w mediach społecznościowych, studentów :) Ode mnie 8/10.

Pawła Tkaczyka chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Świetne wystąpienia na konferencjach branżowych, merytoryczne wpisy w social mediach i ciekawe artykuły – personal branding level hard! Książka u mnie długo leżała, teraz mogę stwierdzić, że za długo. Pomimo tego, ze data druku to 2012 rok, to sporo treści jest nadal aktualnych – social media, grywalizacja, rebranding,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1053
876

Na półkach: , ,

Bardzo dobra lektura dla zainteresowanych promocją marki, marketingiem w sieci i nie tylko.

Bardzo dobra lektura dla zainteresowanych promocją marki, marketingiem w sieci i nie tylko.

Pokaż mimo to

avatar
106
105

Na półkach:

Książka jest dobra, może nie zachwyciła, natomiast niepodważalnie jest źródłem wartościowej wiedzy. Autora bardzo cenię za profesjonalizm i właśnie "markę osobistą" w środowisku. To dowód na to, że wie o czym mówi a w zasadzie pisze.

Książka jest dobra, może nie zachwyciła, natomiast niepodważalnie jest źródłem wartościowej wiedzy. Autora bardzo cenię za profesjonalizm i właśnie "markę osobistą" w środowisku. To dowód na to, że wie o czym mówi a w zasadzie pisze.

Pokaż mimo to

avatar
126
26

Na półkach: ,

Wiedza praktyczna i najnowsza ale tak naprawdę nic nowego. Lepiej poczytać noblistów z ekonomii, ekonomii behawioralnej, wybitnych psychologów biznesu. Nauka daje prawdziwe wyniki, a to książka głównie o przypuszczeniach.

Daje 4 bo jak ktoś szuka książki „Brand for dummies” to będzie zadowolony.

Wiedza praktyczna i najnowsza ale tak naprawdę nic nowego. Lepiej poczytać noblistów z ekonomii, ekonomii behawioralnej, wybitnych psychologów biznesu. Nauka daje prawdziwe wyniki, a to książka głównie o przypuszczeniach.

Daje 4 bo jak ktoś szuka książki „Brand for dummies” to będzie zadowolony.

Pokaż mimo to


Cytaty

Więcej
Paweł Tkaczyk Zakamarki marki Zobacz więcej
Paweł Tkaczyk Zakamarki marki Zobacz więcej
Paweł Tkaczyk Zakamarki marki Zobacz więcej
Więcej
zgłoś błąd