Zakamarki marki

Paweł Tkaczyk biznes, finanse 212 str.
Data wydania:
2011-08-19
Data 1. wyd. pol.:
2011-08-19
Liczba stron:
212
Język:
polski
ISBN:
9788324633340
Seria:
Exclusive [Onepress]
Wydawnictwo:
Onepress
Kategoria:
biznes, finanse
Tagi:
marketing handel wiedza budowanie marki usługi jakość informacja kreatywność wizerunek public relations


Data wydania:
2011-08-19
Liczba stron:
212
Język:
polski
ISBN:
9788324633340
Seria:
Exclusive [Onepress]
Wydawnictwo:
Onepress
Kategoria:
biznes, finanse
Tagi:
marketing handel wiedza budowanie marki usługi jakość informacja kreatywność wizerunek public relations

Średnia ocen
7,1 / 10
299 ocen 43 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Kup książkę

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
299 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [44]

Sortuj:
193
0

Na półkach: ,
1040
369

Na półkach: , ,

To wbrew pozorom jest książka dla każdego, bo przecież każdy z nas jest w pewnym sensie marką i usiłuje się sprzedać (na randce, egzaminie, w pracy).

Pokaż mimo to

501
29

Na półkach: ,

Wiele trafnych spostrzeżeń, sporo ciekawych rad, trochę nieaktualnych informacji. Na książkę trafiłam po jednej z prelekcji Pawła Tkaczyka, który mówcą jest świetnym, ale w formie pisanej jego przekaz traci trochę swojej mocy. Niemniej warto przeczytać :)

Pokaż mimo to

Reklama
28
25

Na półkach: ,

Recenzja ,,Zakamarki Marki” – książka dla blogera?

,,Zagadnienia łatwo się rozumie, są wyjaśnione, ale czasem moim zdaniem autor mógł krócej rozwodzić się nad opisywanymi rozdziałami. Dzięki temu potrzebowałem chwili odpoczynku od lektury i zastanowieniu się czy dobrze rozumiem co miał na myśli. Dlatego wracałem do poprzednich wątków aby przekonać się czy wiem o co chodzi....

więcej Pokaż mimo to

645
405

Na półkach: , ,

Książka trochę stara, ponieważ z roku 2011, lecz aktualna. Co z tego, że autor odwołuje się do poratalu jakim była nasza-klasa czy też do sieci komórkowych które już nie istnieją? Pokazuje jednak jak działają mechanizmy, jak wypromować markę, jak stworzyć logo.
Właśnie - logo firmy najbardziej mnie zachwyciło. Spostrzegłem przez to masę faktów które w życiu by mi do głowy...

więcej Pokaż mimo to

84
57

Na półkach:

Książka o tym jak budować markę, tworzyć markę, wizerunek i strategię komunikacji. Jeśli wdrażasz się w temat - świetna będzie na początek, ale nie tylko. Jeśli działasz w branży ta książka pomoże Ci przypomnieć najważniejsze pojęcia, etapy, działania. To co dla mnie okazało się takim przypomnieniem to "Marka dla konsumenta oznacza konkretną rzecz. (...)Marka powinna być...

więcej Pokaż mimo to

12
7

Na półkach: ,

Ujdzie.

Pokaż mimo to

20
19

Na półkach: ,

Moim zdaniem najgorsza książka marketingowa, jaką czytałem. Pełno ogólników i oczywistych rzeczy, z których nic nie wynika.
O wiele lepszymi książkami w temacie są książki Artura Jabłońskiego i Darka Puzyrkiewicza.

Pokaż mimo to

360
1

Na półkach: ,

Super ksiazka

Pokaż mimo to

75
20

Na półkach: ,

Wszędzie piszą i piszą o tym Tkaczyku, więc trzeba go sprawdzić :)

Książka bardzo dobrze napisana. Miałem wrażenie, że cały czas jestem na jakimś ciekawym wykładzie z Marketingu w Polsce i udało się przeczytać wszystko w kilka dni.

Wiele ciekawych informacji o budowaniu brandu, komunikacji z klientem czy tworzeniu wartości w oczach konsumenta, poprzeplatana przykładami z...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    470
  • Przeczytane
    393
  • Posiadam
    148
  • Teraz czytam
    44
  • Biznes
    9
  • Ulubione
    7
  • Marketing
    6
  • marketing
    5
  • Chcę w prezencie
    5
  • 2013
    4

Reklama

Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 20 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Paweł Tkaczyk Zakamarki marki
Paweł Tkaczyk Zakamarki marki
Paweł Tkaczyk Zakamarki marki
Więcej

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd