Wizualny młotek

Laura Ries Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
208 str.
Data wydania:
2015-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2015-01-01
Liczba stron:
208
Język:
polski
ISBN:
9788328320710
Wydawnictwo:
Helion
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2015-01-01
Liczba stron:
208
Język:
polski
ISBN:
9788328320710
Średnia ocen
5,9 / 10
23 ocen 6 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Okładka książki Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Al Ries, Laura Ries
7,7
Wizualny młote... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
9,0
Wojna marketin... Al Ries, Laura Ries...

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
5,9 / 10
23 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [6]

Sortuj:
303
119

Na półkach:

Są rodzynki i sporo przykładów, ale trzeba je wydobywać z ciasta oczywistości. Spodziewałem się dużo więcej.

Pokaż mimo to

304
50

Na półkach: ,

Chyba najgorzej złożona książka w swojej branży. Trudno się ją czyta pod względem składu tekstu i ilustracji.

Pomijając aspekt wizualny treść interesująca, autorka zwraca uwagę na podstawowe aspekty zasad marketingu marek. Jednak są kwestie, z którymi trudno się zgodzić.

Pokaż mimo to

37
15

Na półkach:

Ciekawa pozycja z dużą ilością przykładów i przydatnymi spostrzeżeniami.

Pokaż mimo to

Reklama
82
20

Na półkach:

Mało zachęcający tryb czytania. Chaos - wszędzie chaos. Autorka przerabia setki, setki logo, sloganów i akcji marketingowych. Wiele jest tutaj słusznych i ciekawych opinii Laury Ries. Mało jednak zostaje w głowie po wszystkim. Tyle z mojej strony - opinia krótka jak sama książka + tyle samo w tym nieładu ;)

Pokaż mimo to

279
70

Na półkach:

bardzo szybka fajna i inspiracyjna lektura dla każdego marketingowca czy też designera. Polecam :)

Pokaż mimo to

213
118

Na półkach:

W sumie nic odkrywczego. Raczej można traktować tę pozycję jako kompilację dostępnej od lat wiedzy, ale wydaje mi się niezłe jako "przypominajka", albo wstęp do zdobywania dalszej wiedzy. Oczywiście ma też słabe strony - tezy płynące ze stron książki często można by bez większego problemu, jeśli nie obalić, to przynajmniej poważnie pokiereszować. Łatwo bowiem podawać...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    28
  • Chcę przeczytać
    24
  • Posiadam
    8
  • Marketing
    2
  • Biznes/marketing/social media/finanse
    1
  • Branding/ Marketing
    1
  • 2020
    1
  • Praca
    1
  • AD 2019
    1
  • Przeczytane 2020
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Wizualny młotek


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd