Marketing 4.0. Era cyfrowa
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- MARKETING 4.0: Moving from Traditional to Digital
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2017-10-13
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-10-13
- Liczba stron:
- 184
- Czas czytania
- 3 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380871908
- Tłumacz:
- Dorota Gasper
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.
W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych.
Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci:
- zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci;
- zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek;
- zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe.
Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.
"Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość".
- Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871
"Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery".
- Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners
"Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać".
- Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business
"Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło działać na ich korzyść".
- George S. Day, professor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 203
- 153
- 42
- 11
- 9
- 5
- 4
- 3
- 3
- 2
OPINIE i DYSKUSJE
Nowe spojrzenie na marketing . Autor wprowadza pojęcie kontent marketingu , zmienia sposób komunikacji z klientem . Kładzie duży nacisk na doprowadzenie do momentu kiedy klient jest naszym orędownikiem. Klient sam jest przedstawicielem marki lub produktu .Wyjaśnia jak te idee wprowadzić w swojej firmie . Książka którą warto przeczytać i wdrożyć w swojej firmie.
Nowe spojrzenie na marketing . Autor wprowadza pojęcie kontent marketingu , zmienia sposób komunikacji z klientem . Kładzie duży nacisk na doprowadzenie do momentu kiedy klient jest naszym orędownikiem. Klient sam jest przedstawicielem marki lub produktu .Wyjaśnia jak te idee wprowadzić w swojej firmie . Książka którą warto przeczytać i wdrożyć w swojej firmie.
Pokaż mimo toBardzo dobra lektura, ale są zbędne zdania. Mimo to sporo się dowiedziałam. Opisane są podstawy, a tego potrzebuję, żeby wiedzieć więcej z dziedziny marketingu. Osoby mające wiedzę mogą nie znaleźć niczego nowego.
Bardzo dobra lektura, ale są zbędne zdania. Mimo to sporo się dowiedziałam. Opisane są podstawy, a tego potrzebuję, żeby wiedzieć więcej z dziedziny marketingu. Osoby mające wiedzę mogą nie znaleźć niczego nowego.
Pokaż mimo toSpodziewałam się niego więcej po tej książce. Część przegadana, ale zawiera dobre przykłady i podstawową wiedzę na temat zmian, które zaszły w marketingu w ostatnich latach.
Spodziewałam się niego więcej po tej książce. Część przegadana, ale zawiera dobre przykłady i podstawową wiedzę na temat zmian, które zaszły w marketingu w ostatnich latach.
Pokaż mimo toPrawdopodobnie gdybym przeczytał ją w roku premiery byłbym pod większym wrażeniem. Aktualnie opisuje wszystko, co uważny obserwator (zwłaszcza pracujący w branży) już wie. Mimo wszystko większość trafna, może pozwolić uporządkować swoją wiedzę.
Prawdopodobnie gdybym przeczytał ją w roku premiery byłbym pod większym wrażeniem. Aktualnie opisuje wszystko, co uważny obserwator (zwłaszcza pracujący w branży) już wie. Mimo wszystko większość trafna, może pozwolić uporządkować swoją wiedzę.
Pokaż mimo toJak przy większości pozycji tego typu - zawsze znajdzie się kilka wartościowych zdań.
Jak przy większości pozycji tego typu - zawsze znajdzie się kilka wartościowych zdań.
Pokaż mimo toNie wiem, dla kogo jest ta książka. Laików niczego nie nauczy, profesjonalistów zanudzi. Teoria i lanie wody, żadnych konkretnych studiów przypadku. Co najwyżej jednozdaniowe przykłady.
Nie wiem, dla kogo jest ta książka. Laików niczego nie nauczy, profesjonalistów zanudzi. Teoria i lanie wody, żadnych konkretnych studiów przypadku. Co najwyżej jednozdaniowe przykłady.
Pokaż mimo toMyślę, że każdy znajdzie w tej książce coś dla siebie. Z całą pewnością też wielu dowie się z niej czegoś nowego..
Myślę, że każdy znajdzie w tej książce coś dla siebie. Z całą pewnością też wielu dowie się z niej czegoś nowego..
Pokaż mimo toStawiam pierwsze kroki w marketingu i książka ta wywarła na mnie pozytywne wrażenie. W pracy często do niej wracam.
Stawiam pierwsze kroki w marketingu i książka ta wywarła na mnie pozytywne wrażenie. W pracy często do niej wracam.
Pokaż mimo toSięgając po książkę takiej osoby jak P. Kotler ma się wysokie oczekiwania i nadzieję na interesującą treść. Niestety książka jest średnia. W niecałe 200 stron chce zawrzeć tematykę marketingu internetowego. Można by uznać, że jest ona o wszysktim i o niczym.
Nie wiem dla kogo jest ta książka? Osoba, która pracuje w marketingu internetowym nic ciekawego się nie dowie, natomiast osoba zupełnie nie zapoznana z tematem nic konkretnego nie wyniesie z tej książki.
Sięgając po książkę takiej osoby jak P. Kotler ma się wysokie oczekiwania i nadzieję na interesującą treść. Niestety książka jest średnia. W niecałe 200 stron chce zawrzeć tematykę marketingu internetowego. Można by uznać, że jest ona o wszysktim i o niczym.
więcej Pokaż mimo toNie wiem dla kogo jest ta książka? Osoba, która pracuje w marketingu internetowym nic ciekawego się nie dowie,...
Według mnie sprytnie opisane i zebrane zjawiska, z których niektóre już znamy, aż za dobrze, jakby premierowo?!. Why? Przykłady znów dotyczą firm, które są i będą poza zasięgiem przeciętnej korporacji czy marki. Szczerze przyznam, że się zawiodłem i liczyłem na coś więcej. Pisanie o zabawce dołączanej do zestawu Happy Meal, jako nowoczesnej gratyfikacji, to dla mnie jest nieco dziwne. Niestety to nie do końca wina autorów, bo książka powstawała przez 6 lat ;)
Według mnie sprytnie opisane i zebrane zjawiska, z których niektóre już znamy, aż za dobrze, jakby premierowo?!. Why? Przykłady znów dotyczą firm, które są i będą poza zasięgiem przeciętnej korporacji czy marki. Szczerze przyznam, że się zawiodłem i liczyłem na coś więcej. Pisanie o zabawce dołączanej do zestawu Happy Meal, jako nowoczesnej gratyfikacji, to dla mnie jest...
więcej Pokaż mimo to