Marketing 4.0. Era cyfrowa

Okładka książki Marketing 4.0. Era cyfrowa
Hermawan KartajayaPhilip Kotler Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
184 str. 3 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
MARKETING 4.0: Moving from Traditional to Digital
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2017-10-13
Data 1. wyd. pol.:
2017-10-13
Liczba stron:
184
Czas czytania
3 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380871908
Tłumacz:
Dorota Gasper
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 7,4
Marketing 5.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki HBRs 10 Must Reads on Sales Philip Kotler, Andris Zoltners
Ocena 7,0
HBRs 10 Must R... Philip Kotler, Andr...
Okładka książki Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 6,0
Marketing 3.0.... Hermawan Kartajaya,...

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
6,7 / 10
105 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1040
865

Na półkach: , , ,

Bardzo dobra lektura, ale są zbędne zdania. Mimo to sporo się dowiedziałam. Opisane są podstawy, a tego potrzebuję, żeby wiedzieć więcej z dziedziny marketingu. Osoby mające wiedzę mogą nie znaleźć niczego nowego.

Bardzo dobra lektura, ale są zbędne zdania. Mimo to sporo się dowiedziałam. Opisane są podstawy, a tego potrzebuję, żeby wiedzieć więcej z dziedziny marketingu. Osoby mające wiedzę mogą nie znaleźć niczego nowego.

Pokaż mimo to

avatar
96
33

Na półkach: ,

Spodziewałam się niego więcej po tej książce. Część przegadana, ale zawiera dobre przykłady i podstawową wiedzę na temat zmian, które zaszły w marketingu w ostatnich latach.

Spodziewałam się niego więcej po tej książce. Część przegadana, ale zawiera dobre przykłady i podstawową wiedzę na temat zmian, które zaszły w marketingu w ostatnich latach.

Pokaż mimo to

avatar
242
9

Na półkach:

Prawdopodobnie gdybym przeczytał ją w roku premiery byłbym pod większym wrażeniem. Aktualnie opisuje wszystko, co uważny obserwator (zwłaszcza pracujący w branży) już wie. Mimo wszystko większość trafna, może pozwolić uporządkować swoją wiedzę.

Prawdopodobnie gdybym przeczytał ją w roku premiery byłbym pod większym wrażeniem. Aktualnie opisuje wszystko, co uważny obserwator (zwłaszcza pracujący w branży) już wie. Mimo wszystko większość trafna, może pozwolić uporządkować swoją wiedzę.

Pokaż mimo to

Reklama
avatar
106
25

Na półkach: ,

Jak przy większości pozycji tego typu - zawsze znajdzie się kilka wartościowych zdań.

Jak przy większości pozycji tego typu - zawsze znajdzie się kilka wartościowych zdań.

Pokaż mimo to

avatar
538
242

Na półkach:

Nie wiem, dla kogo jest ta książka. Laików niczego nie nauczy, profesjonalistów zanudzi. Teoria i lanie wody, żadnych konkretnych studiów przypadku. Co najwyżej jednozdaniowe przykłady.

Nie wiem, dla kogo jest ta książka. Laików niczego nie nauczy, profesjonalistów zanudzi. Teoria i lanie wody, żadnych konkretnych studiów przypadku. Co najwyżej jednozdaniowe przykłady.

Pokaż mimo to

avatar
52
23

Na półkach:

Myślę, że każdy znajdzie w tej książce coś dla siebie. Z całą pewnością też wielu dowie się z niej czegoś nowego..

Myślę, że każdy znajdzie w tej książce coś dla siebie. Z całą pewnością też wielu dowie się z niej czegoś nowego..

Pokaż mimo to

avatar
6
4

Na półkach:

Stawiam pierwsze kroki w marketingu i książka ta wywarła na mnie pozytywne wrażenie. W pracy często do niej wracam.

Stawiam pierwsze kroki w marketingu i książka ta wywarła na mnie pozytywne wrażenie. W pracy często do niej wracam.

Pokaż mimo to

avatar
47
1

Na półkach:

Sięgając po książkę takiej osoby jak P. Kotler ma się wysokie oczekiwania i nadzieję na interesującą treść. Niestety książka jest średnia. W niecałe 200 stron chce zawrzeć tematykę marketingu internetowego. Można by uznać, że jest ona o wszysktim i o niczym.
Nie wiem dla kogo jest ta książka? Osoba, która pracuje w marketingu internetowym nic ciekawego się nie dowie, natomiast osoba zupełnie nie zapoznana z tematem nic konkretnego nie wyniesie z tej książki.

Sięgając po książkę takiej osoby jak P. Kotler ma się wysokie oczekiwania i nadzieję na interesującą treść. Niestety książka jest średnia. W niecałe 200 stron chce zawrzeć tematykę marketingu internetowego. Można by uznać, że jest ona o wszysktim i o niczym.
Nie wiem dla kogo jest ta książka? Osoba, która pracuje w marketingu internetowym nic ciekawego się nie dowie,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
202
16

Na półkach:

Według mnie sprytnie opisane i zebrane zjawiska, z których niektóre już znamy, aż za dobrze, jakby premierowo?!. Why? Przykłady znów dotyczą firm, które są i będą poza zasięgiem przeciętnej korporacji czy marki. Szczerze przyznam, że się zawiodłem i liczyłem na coś więcej. Pisanie o zabawce dołączanej do zestawu Happy Meal, jako nowoczesnej gratyfikacji, to dla mnie jest nieco dziwne. Niestety to nie do końca wina autorów, bo książka powstawała przez 6 lat ;)

Według mnie sprytnie opisane i zebrane zjawiska, z których niektóre już znamy, aż za dobrze, jakby premierowo?!. Why? Przykłady znów dotyczą firm, które są i będą poza zasięgiem przeciętnej korporacji czy marki. Szczerze przyznam, że się zawiodłem i liczyłem na coś więcej. Pisanie o zabawce dołączanej do zestawu Happy Meal, jako nowoczesnej gratyfikacji, to dla mnie jest...

więcej Pokaż mimo to

avatar
194
179

Na półkach: ,

Nazwisko pana Kotlera sprawia, że sam jestem zaskoczony swoją oceną Marketingu 4.0. Z książki będę korzystał w pracy, co nie zmienia faktu, że są 3 rzeczy, które czuję się w obowiązku zarzucić autorom:


1. NPS (Net Promotr Score)- błędnie opisane narzędzie, gdzie aby sprawdzić tenże współczynnik należy nie odejmować liczbę Klientów niezadowolonych (Destruktorów) od tych co nas chętnie polecają (Promotorów), a podzielić ilość Promotorów przez Destruktorów. Różnica jest jednak znacząca...


2. Grywalizacja - autorzy jako przykład grywalizacji podają programy lojalnościowe (np. zbieranie punktów przy zakupie biletów lotniczych) - nie mogę się z tym zgodzić. Grywalizacja jest bardziej złożona i daje większe możliwości tym, którzy w niej uczestniczą niż tylko zebranie punktów, które wymieniamy na "nagrody"


3. Przykładów firm do opisywanych w książce zjawisk jest raptem kilka i to dosłownie kilka (doliczyć się można góra 6). Na takim poziomie jednak życzyłbym sobie szerszego spojrzenia na obecny arcyciekawy rynek marketingu...

Nazwisko pana Kotlera sprawia, że sam jestem zaskoczony swoją oceną Marketingu 4.0. Z książki będę korzystał w pracy, co nie zmienia faktu, że są 3 rzeczy, które czuję się w obowiązku zarzucić autorom:


1. NPS (Net Promotr Score)- błędnie opisane narzędzie, gdzie aby sprawdzić tenże współczynnik należy nie odejmować liczbę Klientów niezadowolonych (Destruktorów) od tych co...

więcej Pokaż mimo to


Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing 4.0. Era cyfrowa


Reklama
zgłoś błąd