Kup teraz - 18 ofert w cenie od 6.99 zł do 45.97 zł

Marketing 4.0. Era cyfrowa

Hermawan KartajayaPhilip Kotler Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
184 str.
Tytuł oryginału:
MARKETING 4.0: Moving from Traditional to Digital
Data wydania:
2017-10-13
Data 1. wyd. pol.:
2017-10-13
Liczba stron:
184
Język:
polski
ISBN:
9788380871908
Tłumacz:
Dorota Gasper
Wydawnictwo:
MT Biznes
Tytuł oryginału:
MARKETING 4.0: Moving from Traditional to Digital
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2017-10-13
Liczba stron:
184
Język:
polski
ISBN:
9788380871908
Tłumacz:
Dorota Gasper

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
78 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [14]

Sortuj:
917
707

Na półkach: , , , ,

Bardzo dobra lektura, ale są zbędne zdania. Mimo to sporo się dowiedziałam. Opisane są podstawy, a tego potrzebuję, żeby wiedzieć więcej z dziedziny marketingu. Osoby mające wiedzę mogą nie znaleźć niczego nowego.

Pokaż mimo to

138
27

Na półkach: ,

Spodziewałam się niego więcej po tej książce. Część przegadana, ale zawiera dobre przykłady i podstawową wiedzę na temat zmian, które zaszły w marketingu w ostatnich latach.

Pokaż mimo to

267
8

Na półkach:

Prawdopodobnie gdybym przeczytał ją w roku premiery byłbym pod większym wrażeniem. Aktualnie opisuje wszystko, co uważny obserwator (zwłaszcza pracujący w branży) już wie. Mimo wszystko większość trafna, może pozwolić uporządkować swoją wiedzę.

Pokaż mimo to

Reklama
80
16

Na półkach:

Jak przy większości pozycji tego typu - zawsze znajdzie się kilka wartościowych zdań.

Pokaż mimo to

560
210

Na półkach:

Nie wiem, dla kogo jest ta książka. Laików niczego nie nauczy, profesjonalistów zanudzi. Teoria i lanie wody, żadnych konkretnych studiów przypadku. Co najwyżej jednozdaniowe przykłady.

Pokaż mimo to

68
21

Na półkach:

Myślę, że każdy znajdzie w tej książce coś dla siebie. Z całą pewnością też wielu dowie się z niej czegoś nowego..

Pokaż mimo to

15
4

Na półkach:

Stawiam pierwsze kroki w marketingu i książka ta wywarła na mnie pozytywne wrażenie. W pracy często do niej wracam.

Pokaż mimo to

82
1

Na półkach:

Sięgając po książkę takiej osoby jak P. Kotler ma się wysokie oczekiwania i nadzieję na interesującą treść. Niestety książka jest średnia. W niecałe 200 stron chce zawrzeć tematykę marketingu internetowego. Można by uznać, że jest ona o wszysktim i o niczym.
Nie wiem dla kogo jest ta książka? Osoba, która pracuje w marketingu internetowym nic ciekawego się nie dowie,...

więcej Pokaż mimo to

257
10

Na półkach:

Według mnie sprytnie opisane i zebrane zjawiska, z których niektóre już znamy, aż za dobrze, jakby premierowo?!. Why? Przykłady znów dotyczą firm, które są i będą poza zasięgiem przeciętnej korporacji czy marki. Szczerze przyznam, że się zawiodłem i liczyłem na coś więcej. Pisanie o zabawce dołączanej do zestawu Happy Meal, jako nowoczesnej gratyfikacji, to dla mnie jest...

więcej Pokaż mimo to

151
131

Na półkach: ,

Nazwisko pana Kotlera sprawia, że sam jestem zaskoczony swoją oceną Marketingu 4.0. Z książki będę korzystał w pracy, co nie zmienia faktu, że są 3 rzeczy, które czuję się w obowiązku zarzucić autorom:


1. NPS (Net Promotr Score)- błędnie opisane narzędzie, gdzie aby sprawdzić tenże współczynnik należy nie odejmować liczbę Klientów niezadowolonych (Destruktorów) od tych co...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    175
  • Przeczytane
    112
  • Posiadam
    34
  • Teraz czytam
    14
  • Marketing
    9
  • 2019
    5
  • Rozwój osobisty
    3
  • 2020
    3
  • Biznes
    3
  • Ebooki
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing 4.0. Era cyfrowa


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd