Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
160 str.
Data wydania:
2011-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2011-01-01
Liczba stron:
160
Język:
polski
ISBN:
9788324636242
Wydawnictwo:
Onepress
Tagi:
marketing grywalizacja biznes
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2011-01-01
Liczba stron:
160
Język:
polski
ISBN:
9788324636242
Tagi:
marketing grywalizacja biznes
Średnia ocen
6,8 / 10
337 ocen 52 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
337 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [52]

Sortuj:
13
9

Na półkach:

Super pozycja

Pokaż mimo to

199
36

Na półkach:

Ciekawa książka, którą na pewno warto przeczytać, jeżeli zastanawiasz się jak skupić na sobie uwagę klientów, uczniów, współpracowników etc. Może Cię zainspirować niezależnie od tego czy jesteś sprzedawcą, marketingowcem, nauczycielem, trenerem czy menadżerem i wskaże jak możesz zmienić coś w Twoich dotychczasowych metodach pracy. Książka nie podaje tutaj gotowych...

więcej Pokaż mimo to

434
5

Na półkach: ,

Jeżeli szukasz książki, która w przystępny sposób wyjaśni Ci w jaki sposób działają gry, jak można opisać ludzi, którzy w te gry grają oraz jak zastosować tę wiedzę dla własnych potrzeb, to dobrze trafiłeś. Po tej lekturze będziesz w stanie przygotować własną grę, niezależnie czy planujesz spędzić przyjemnie czas ze znajomymi, czy planujesz dokonać reorganizacji w swojej,...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
122
113

Na półkach:

Dzięki j książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie – od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę.

Pokaż mimo to

497
61

Na półkach: , ,

Na pewno zastanawiałeś się, jakby to było, gdyby życie było grą... A co, gdyby się okazało, że życie - w pewnej części - naprawdę jest grą?

Książka wyjaśnia psychologiczne podłoże naszych zachowań oraz mechanizmy na nie wpływające, a także pokazuje, jak te mechanizmy wprowadzić w codzienne życie, edukację, strategię firmy oraz wobec pracowników, pracę, reklamy. Krótka...

więcej Pokaż mimo to

71
33

Na półkach:

Lektura obowiązkowa dla "marketingowców" i nie tylko.

Pokaż mimo to

47
10

Na półkach:

Bez rewelacji. Jest w niej natomiast fantastyczna anegdota- a jednocześnie: sposób- na zainteresowanie uczniów tematem lekcji. Opisana została historia prof. Roberta Cialdiniego, który chciał zrozumieć, dlaczego jego studenci wcześniej wychodzą z jego zajęć. Jako rzetelny akademik, poszedł do biblioteki i przeanalizował wszystkie dostępne prace, subiektywnie dzieląc je na...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

215
94

Na półkach:

Malkontenci wytkną, że od czasu 1. edycji w 2012 r. technologicznie wiele się zmieniło a o temacie słyszeli już wszyscy/wszystko. Ale to nadal bardzo interesująco napisana pozycja z odwołaniami do wielu badań/źródeł i pionierskie na polskim rynku ujęcie tematu. Warto zatem się z nim zapoznać.
Że grywalizacja jest w odwrocie w wielu wcześniej wprowadzających ją...

więcej Pokaż mimo to

76
20

Na półkach:

W miarę niska ocena, ale to nie oznacza, że nie warto przeczytać książki! Autor piszę w przyziemny i ciekawy sposób, ale po prostu wiele rzeczy już się przedawniło. Co prawda, łezka leci, jak wspomina o Naszej Klasie, ale ile razy można słuchać o Starbucksie. W związku z tym dzisiaj daję 6/10, ale w 2010r., byłoby 8/10. A co! ;)

Pokaż mimo to

2347
400

Na półkach: , ,

Ta książka ma 120 stron, a męczyłam ją zdecydowanie za długo. Do połowy kiedy było o grach wszystko było ok i myślałam sobie, że czegoś się uczę. Potem było o szkolnictwie - tu już związek był dosyć luźny, ale jeszcze było na temat. Przy rozdziale o grywalizacji w pracy no... może i nadal było na temat. Ale rozdział o marce to już chyba był wrzucony dla powiększenia...

więcej Pokaż mimo to

Dyskusje

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    461
  • Przeczytane
    425
  • Posiadam
    131
  • Teraz czytam
    16
  • Chcę w prezencie
    10
  • 2013
    7
  • Ulubione
    7
  • Marketing
    6
  • E-book
    6
  • Ebooki
    6


Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd