Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Okładka książki Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Paweł Tkaczyk Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
160 str. 2 godz. 40 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2011-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2011-01-01
Liczba stron:
160
Czas czytania
2 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324636242
Tagi:
marketing grywalizacja biznes
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
422 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
60
16

Na półkach:

Nieco płytka, ale może to przez te 10 lat, które minęły od jej wydania.

Nieco płytka, ale może to przez te 10 lat, które minęły od jej wydania.

Pokaż mimo to

avatar
119
119

Na półkach:

Gdyby nie umiejętności Pana Pawła w opowiadaniu historii książkę można by skrócić co najmniej o połowę. Bardzo oczywiste rzeczy ubrane w fajne słowa i napisane w sposób interesujący. Szkoda, że nie udało się połączyć tych dwóch kwestii. Dodatkowo lekturę już trochę pokonuje czas, nieustanny rozwój marketingu, mediów społecznościowych powoduje, że duża część podanych przykładów się zdezaktualizowała (oczywiście kontekst jak najbardziej odpowiedni i nawiasem mówiąc dziękuję za przypomnienie o tworze jakim była naszaklasa.pl). Przeczytać dla "samej fabuły" można, natomiast jeżeli chodzi o wyciągnięcie konkretnych wniosków oraz zagadnień związanych z "mindf*ck", "eureka", "wtf" to nie ma na co liczyć.

Gdyby nie umiejętności Pana Pawła w opowiadaniu historii książkę można by skrócić co najmniej o połowę. Bardzo oczywiste rzeczy ubrane w fajne słowa i napisane w sposób interesujący. Szkoda, że nie udało się połączyć tych dwóch kwestii. Dodatkowo lekturę już trochę pokonuje czas, nieustanny rozwój marketingu, mediów społecznościowych powoduje, że duża część podanych...

więcej Pokaż mimo to

avatar
35
9

Na półkach: , ,

Polecam audiobook zamiast książki. Autor świetnie opowiada i wspaniale się słucha. Przeplata opowieści wstawkami z badań oraz podaje przykłady. Książka wprowadza w świat grywalizacji oraz zachęca do pogłębiania tematu.

Polecam audiobook zamiast książki. Autor świetnie opowiada i wspaniale się słucha. Przeplata opowieści wstawkami z badań oraz podaje przykłady. Książka wprowadza w świat grywalizacji oraz zachęca do pogłębiania tematu.

Pokaż mimo to

Reklama
avatar
74
17

Na półkach: , ,

Jest to moja pierwsza pozycja w tym temacie. Pozwoliła mi uporządkować wiedzę, którą podświadomie wykorzystuję w praktyce. Zawiera się tu kilka bardzo wartościowych przykładów jak chociażby priorytetyzacja maili czy projekt DARPA. Znajdzie się też kawałek na opisanie mechanizmów gry możliwych do zastosowania w świecie cyfrowym. Jedyne czego mi brakowało to bardziej poszerzonej analizy tych mechanizmów, ale z drugiej strony nie to bydło chyba do końca celem tej książki.

Jest to moja pierwsza pozycja w tym temacie. Pozwoliła mi uporządkować wiedzę, którą podświadomie wykorzystuję w praktyce. Zawiera się tu kilka bardzo wartościowych przykładów jak chociażby priorytetyzacja maili czy projekt DARPA. Znajdzie się też kawałek na opisanie mechanizmów gry możliwych do zastosowania w świecie cyfrowym. Jedyne czego mi brakowało to bardziej...

więcej Pokaż mimo to

avatar
150
83

Na półkach: , , , , , ,

Must have dla tych, którzy są zainteresowani elementami tworzenia społeczności wokół strony www czy fanpage'a.

Must have dla tych, którzy są zainteresowani elementami tworzenia społeczności wokół strony www czy fanpage'a.

Pokaż mimo to

avatar
391
235

Na półkach: , , , ,

Bardzo ciekawe ujęcie problemu motywowania ludzi, a także rozwijania ich kompetencji poprzez osnuwanie stawianych im zadań w różnego rodzaju "grach". Wszyscy zawsze lubią "zdobywać punkty"...

Bardzo ciekawe ujęcie problemu motywowania ludzi, a także rozwijania ich kompetencji poprzez osnuwanie stawianych im zadań w różnego rodzaju "grach". Wszyscy zawsze lubią "zdobywać punkty"...

Pokaż mimo to

avatar
127
20

Na półkach:

Przeczytałam zaraz po "Zakamarkach marki" , która mnie nie pociągnęła. Ale ta pozycja już tak, mimo że napisana tak samo jak poprzednia - kilka lat temu. I w skrócie powiem tak, że uświadomiła mi, że cały świat oparty jest na grze. Polecam więc!

Przeczytałam zaraz po "Zakamarkach marki" , która mnie nie pociągnęła. Ale ta pozycja już tak, mimo że napisana tak samo jak poprzednia - kilka lat temu. I w skrócie powiem tak, że uświadomiła mi, że cały świat oparty jest na grze. Polecam więc!

Pokaż mimo to

avatar
97
92

Na półkach:

Kolejna pozycja od Pawła Tkaczyka. Sięgnąłem po „Grywalizację” zaraz po „Zakamarkach marki”. Fakt, pozycja nie należy do najświeższych, bo upłynęło od jej wydani już ponad 8 lat. Niemniej zawarte treści nie tracą na wartości, bo wskazany trend jest nadal aktualny, a sam temat grywalizacji ma się dobrze. Znajdziemy w książce sporo ciekawych przykładów skutecznego zastosowania zasad rządzących nie tylko w grach komputerowych, odniesień do szkolnictwa – mimo ze druk realizowany był w 2012 roku to mam wrażenie, że w tym temacie nic przełomowego się nie zadziało. Podobał mi się przykład z zestawianiem wyników spalania paliwa auta znajomego na tej samej trasie. Sam chętnie wziąłbym w takim challange’u udział.
Daje 7 gwiazdek i trochę żałuję, że nie sięgnąłem po pozycje wcześniej :) Zgadzam się też z przedmówcą, że po tę pozycję powinni sięgnąć wszyscy nauczyciele.

Kolejna pozycja od Pawła Tkaczyka. Sięgnąłem po „Grywalizację” zaraz po „Zakamarkach marki”. Fakt, pozycja nie należy do najświeższych, bo upłynęło od jej wydani już ponad 8 lat. Niemniej zawarte treści nie tracą na wartości, bo wskazany trend jest nadal aktualny, a sam temat grywalizacji ma się dobrze. Znajdziemy w książce sporo ciekawych przykładów skutecznego...

więcej Pokaż mimo to

avatar
26
14

Na półkach:

Super pozycja

Super pozycja

Pokaż mimo to

avatar
113
56

Na półkach:

Nie jestem zapalonym graczem, ale książka mnie bardzo zainteresowała i wiele wyjaśniła. Szczególnie podobało mi się jak techniki tworzenia i uatrakcyjniania gier, mają odzwierciedlenie w psychologii, socjologii i ludzkiej motywacji.

Nie jestem zapalonym graczem, ale książka mnie bardzo zainteresowała i wiele wyjaśniła. Szczególnie podobało mi się jak techniki tworzenia i uatrakcyjniania gier, mają odzwierciedlenie w psychologii, socjologii i ludzkiej motywacji.

Pokaż mimo to


Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych


zgłoś błąd