Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk biznes, finanse 160 str.
Data wydania:
2011-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2011-01-01
Liczba stron:
160
Język:
polski
ISBN:
9788324636242
Wydawnictwo:
Onepress
Kategoria:
biznes, finanse
Tagi:
marketing grywalizacja biznes


Data wydania:
2011-01-01
Liczba stron:
160
Język:
polski
ISBN:
9788324636242
Wydawnictwo:
Onepress
Kategoria:
biznes, finanse
Tagi:
marketing grywalizacja biznes

Średnia ocen
6,8 / 10
315 ocen 48 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Kup książkę

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
Okładka książki Kreatywnik. Marketing i biznes Mariola Dołgan, Magda Hatowska
10,0
Kreatywnik. Ma... Mariola Dołgan, Mag...
Okładka książki Marketing Drakuli Igor Kozura, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow
8,4
Marketing Drakuli Igor Kozura, Nikola...
Okładka książki Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza Pat Fallon, Fred Senn
8,1
Siła kreacji w... Pat Fallon, Fred Se...
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
315 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [48]

Sortuj:
124
17

Na półkach: ,

Na pewno zastanawiałeś się, jakby to było, gdyby życie było grą... A co, gdyby się okazało, że życie - w pewnej części - naprawdę jest grą?

Książka wyjaśnia psychologiczne podłoże naszych zachowań oraz mechanizmy na nie wpływające, a także pokazuje, jak te mechanizmy wprowadzić w codzienne życie, edukację, strategię firmy oraz wobec pracowników, pracę, reklamy. Krótka...

więcej Pokaż mimo to

52
16

Na półkach:

Lektura obowiązkowa dla "marketingowców" i nie tylko.

Pokaż mimo to

47
10

Na półkach:

Bez rewelacji. Jest w niej natomiast fantastyczna anegdota- a jednocześnie: sposób- na zainteresowanie uczniów tematem lekcji. Opisana została historia prof. Roberta Cialdiniego, który chciał zrozumieć, dlaczego jego studenci wcześniej wychodzą z jego zajęć. Jako rzetelny akademik, poszedł do biblioteki i przeanalizował wszystkie dostępne prace, subiektywnie dzieląc je na...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Reklama
180
82

Na półkach:

Malkontenci wytkną, że od czasu 1. edycji w 2012 r. technologicznie wiele się zmieniło a o temacie słyszeli już wszyscy/wszystko. Ale to nadal bardzo interesująco napisana pozycja z odwołaniami do wielu badań/źródeł i pionierskie na polskim rynku ujęcie tematu. Warto zatem się z nim zapoznać.
Że grywalizacja jest w odwrocie w wielu wcześniej wprowadzających ją...

więcej Pokaż mimo to

75
20

Na półkach:

W miarę niska ocena, ale to nie oznacza, że nie warto przeczytać książki! Autor piszę w przyziemny i ciekawy sposób, ale po prostu wiele rzeczy już się przedawniło. Co prawda, łezka leci, jak wspomina o Naszej Klasie, ale ile razy można słuchać o Starbucksie. W związku z tym dzisiaj daję 6/10, ale w 2010r., byłoby 8/10. A co! ;)

Pokaż mimo to

2224
377

Na półkach: , ,

Ta książka ma 120 stron, a męczyłam ją zdecydowanie za długo. Do połowy kiedy było o grach wszystko było ok i myślałam sobie, że czegoś się uczę. Potem było o szkolnictwie - tu już związek był dosyć luźny, ale jeszcze było na temat. Przy rozdziale o grywalizacji w pracy no... może i nadal było na temat. Ale rozdział o marce to już chyba był wrzucony dla powiększenia...

więcej Pokaż mimo to

513
41

Na półkach: ,

Moim zdaniem przegadana, mało konkretów dużo "lania wody".

Pokaż mimo to

389
92

Na półkach:

Świetna książka. Szybko się czyta, ale można w niej znaleźć całą masę fascynujących przykładów i badań. Nawet po kilu latach od wydania jest aktualna. Fajne wprowadzenie w świat grywalizacji.

Pokaż mimo to

287
13

Na półkach:

Książka ma już swoje lata, ale nadal jest świetnym wstępem i chyba najlepszą rodzimą pozycją o temacie wykorzystywania mechanizmów znanych z gier. Czytając ją, wróciłem do czasów dzieciństwa, gdzie grając w internetowe gry rpg, tworzyłem różne interakcje z graczami pochodzącymi z różnych stron świata. Teraz zrozumiałem psychologiczne podłoże i siłę oddziaływania na ludzi...

więcej Pokaż mimo to

71
25

Na półkach: ,

Grywalizacja Pawła Tkaczyka to chyba najlepsza pozycja dla osób zaczynających swoją przygodę z tytułowym zagadnieniem. Podając trafne przykłady autor bardzo płynnie oraz konkretnie zaznajamia nas z podstawowymi mechanikami, sylwetka gracza czy ideą samej gry. Lektura choć krótka, bo raptem 150 stron, jest wypełniona masą konkretnej wiedzy na temat grywalizacji. Jeśli...

więcej Pokaż mimo to

Dyskusje

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    435
  • Przeczytane
    399
  • Posiadam
    127
  • Teraz czytam
    15
  • Chcę w prezencie
    10
  • Ulubione
    7
  • 2013
    7
  • Ebooki
    6
  • Marketing
    6
  • E-book
    6

Reklama

Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 20 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd