Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Seth Godin Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
232 str.
Tytuł oryginału:
Permission Marketing : Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers
Data wydania:
2013-12-12
Data 1. wyd. pol.:
2013-12-12
Liczba stron:
232
Język:
polski
ISBN:
9788324656448
Wydawnictwo:
Helion
Tytuł oryginału:
Permission Marketing : Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2013-12-12
Liczba stron:
232
Język:
polski
ISBN:
9788324656448
Średnia ocen
7,2 / 10
37 ocen 4 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
37 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [4]

Sortuj:
274
70

Na półkach:

Książka o tyle ciekawe co w świetle Social mediów, kryzysów Cambridge Analitica itd trochę zdezaktualizowana. Choć same zasady wciąż są aktualne to opisywane metody i praktyki wydaje mi się że już nie zadziałaja

Pokaż mimo to

82
20

Na półkach:

Książka otrzymała niższą notę, pomimo mojej miłości do autora, ponieważ większość tej wiedzy jest już po prostu nieprzydatna :(

Skoncentrowanie się na budowaniu zaangażowania e-mail marketingiem i wskazanie jak bardzo mass media są nietrafionym kanałem reklamy, było na pewno bardziej rewolucyjne w 2006r. niż ma to miejsce dzisiaj. Co prawda autor przytoczył kilka...

więcej Pokaż mimo to

448
107

Na półkach:

Czytając książkę: Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów - Seth Godin, aż trudno uwierzyć, że została wydana pod koniec 2013 roku.

Wielu marketingowców do dziś nie rozumie tego, co zostało napisane już dobre kilka lat temu. Naprawdę fajna książka dla osób, które mają już doświadczenie z marketingiem.

Znalazłem w niej...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
339
284

Na półkach:

Kolejny raz Seth Godin udowodnił, że jest topowym marketingowcem na świcie i jego wiedza, jak i książki nie potrafią zestarzeć się. Ta pozycja opisuje, jak pozyskiwać klientów bez manipulacji oraz nachalnego marketingu, który w dłuższej perspektywie niszczy dobrą markę firmy.

http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    104
  • Przeczytane
    47
  • Posiadam
    8
  • Teraz czytam
    6
  • Marketing
    2
  • PDF
    1
  • Marketing
    1
  • Biznes
    1
  • Biznes, finanse, rozwój
    1
  • Ebook
    1

Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd