Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty

Teresa Taranko Wydawnictwo: Wydawnictwo Nieoczywiste biznes, finanse
272 str.
Data wydania:
2018-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2018-01-01
Liczba stron:
272
Język:
polski
ISBN:
9788326481932
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Nieoczywiste
Tagi:
komunikacja marketingowa marketing ekonomia reklama w biznesie Taranko
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2018-01-01
Liczba stron:
272
Język:
polski
ISBN:
9788326481932
Tagi:
komunikacja marketingowa marketing ekonomia reklama w biznesie Taranko
Średnia ocen
5,0 / 10
1 ocen 1 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Okładka książki Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce Radosław Baran, Marciniak Beata, Adam Czarnecki, Stefan Doroszewicz, Piotr Miller, Teresa Taranko, M. Miśkiewicz Tomasz, Anna Zbierzchowska
0,0
Działania mark... Radosław Baran, Mar...

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
5,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [1]

Sortuj:
82
20

Na półkach:

Przykład kolejnej literatury popularno-naukowej z marketingu, której człowiek nie ma ochoty czytać. Książka przepełniona jest wykresami, tabelami i definicjami innych autorów. Nie ma w niej prawie żadnych przykładów, a jak są to są albo przykładami innych autorów albo są nietrafione.

Bardzo się zawiodłem na lekturze, bo autorka wydaje się posiadać bardzo dużą wiedzę na...

więcej Pokaż mimo to

Reklama

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    6
  • Branding/ Marketing
    1
  • Marketing / start up
    1
  • Przeczytane
    1
  • BRAK
    1

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd