Opinie użytkownika
Od czasu, gdy przeczytałam genialną "Idealną", z niecierpliwością wyczekiwałam kolejnej powieści Stachuli. Debiut autorki uwiódł mnie i oczarował, polecałam tę książkę wszystkim dookoła. Trochę jednak bałam się sięgnąć po "Trzecią". Wbrew pozorom wcale nie dlatego, że opis okładkowy zdaje się gwarantować tego typu emocje, ale ponieważ bałam się, czy Stachula podobała i...
więcej Pokaż mimo toSeria o Lipowie to w tym momencie jedna z moich ulubionych serii kryminalnych. Na każdy kolejny tom czekam z niecierpliwością. Kiedy więc trafiły w moje ręce "Czarne narcyzy", ósmy już tom, niemal od razu zabrałam się za lekturę. Nie miałam najmniejszych wątpliwości, że świat wykreowany przez autorkę znów pochłonie mnie bez reszty. Nie spodziewałam się jednak, że tym razem...
więcej Pokaż mimo toOlga Rudnicka jest jedną z nielicznych autorek, które potrafią doprowadzić mnie do łez, i to bynajmniej nie tych ze wzruszenia, lecz śmiechu. Odkąd jakiś czas temu przepadłam w lekturze "Granat poproszę" i zapałałam sympatią to najbardziej zwariowanej pisarki w dziejach ludzkości oraz dwóch starszych pań, które potrafią się pobić (tak, tak - wyobraźcie sobie dwie szarpiące...
więcej Pokaż mimo to"Matka mojej córki" jest trzecią powieścią Magdaleny Majcher, która trafiła do moich rąk. Pomimo średnio lubianej przeze mnie tematyki - nie przepadam za książkami o macierzyństwie, po lekturze "Stanu nie! błogosławionego" nie miałam najmniejszych wątpliwości, że powieść przypadnie mi do gustu. Zabrałam się za lekturę kilka dni po tym, jak wgrałam książkę na czytnik i...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toDziś przedstawiam Wam bezapelacyjnie najgorętszą premierę tej wiosny. Wydaje mi się, że każda prawdziwa ksiażkoholiczka lubująca się w prozie naszych rodzimych autorek i wzruszających historiach miłosnych słyszała o tym tytule. Magda Witkiewicz zapowiadała "Czereśnie zawsze muszą być dwie" już od pewnego czasu, skutecznie zachęcając nas do lektury. I powiem Wam, że choć...
więcej Pokaż mimo toCzekałam na tę książkę. Kiedy tylko zobaczyłam ją w zapowiedziach na stronie wydawnictwa, od razu zapragnęłam ją mieć. Przyciągała mnie zarówno okładka, jak i opis znajdujący się na czwartej stronie oraz nazwiska autorów, które są gwarantem dobrej lektury. Lubię literackie duety i byłam bardzo ciekawa, co mają do zaoferowania Zyskowska-Ignaciak i Chmielarz. Wszystko to...
więcej Pokaż mimo toMożna powiedzieć, że sięgnęłam po tę książkę przez przypadek. Któregoś dnia, siedząc na wykładzie, wyciągnęłam z torebki czytnik z zamiarem zabrania się za "Metodę" Shannon Kirk (swoją drogą o niej przeczytacie w następnym poście). Opis okładkowy "Metody" bardzo mnie zaintrygował, ale zapomniałam tytułu i przez pomyłkę zaczęłam czytać "Co kryją jej oczy". Planowałam...
więcej Pokaż mimo toPo rewelacyjnym debiucie Dagmary Andryki niemal siedziałam jak na szpilkach w oczekiwaniu na jej kolejną powieść. Gdy więc tylko dowiedziałam się o "Trąf, trąf, misia bela", natychmiast podzieliłam się tą informacją z zaczytanymi znajomymi, a w dniu premiery rzuciłam się na tę powieść tak, jak tylko wygłodniały książkoholik rzucić się może. Nie mogłam doczekać się, co tym...
więcej Pokaż mimo to
Jak czuje się człowiek, który otrzymuje na skrzynkę mejlową powieść
w odcinkach, która coraz bardziej przypomina jego życie?
Powiem Wam tak: już dawno nie czytałam książki tak zaintrygowana, jak zdarzyło mi się to w przypadku "Kolejnego rozdziału". I ganię się w myślach za to, że na początku wcale nie chciałam czytać tej książki. Straciłabym kawał naprawdę dobrej i...
http://informator-czytelniczy.blogspot.com/2017/02/to-co-najwazniejsze-s-young.html
Prawdę mówiąc, choć "To, co najważniejsze" to bez wątpienia dobra książka i pochłonęłam ją w dwa wieczory, to spodziewałam się czegoś więcej. Pisząc serię "On Dublin Street" Samantha Young dość wysoko postawiła sobie poprzeczkę i jej najnowsza książka wypada na tle poprzednich tytułów...
Są autorzy, których książki trafiają do mnie w punkt i do takich właśnie autorek zalicza się Diane Chamberlain. Nie wiem, czy wiecie, ale poza byciem pisarką jest ona również psychoterapeutką specjalizującą się w pracy z młodzieżą, co oznacza, że łączy mnie z nią nie tylko pasja do książek, ale także zamiłowanie do psychologi systemowej i wnikania w głowy ludzi o wiele...
więcej Pokaż mimo toKsiążkę czyta się szybko i przyjemnie. Spodziewałam się, że będzie pisana trochę bardziej naukowym językiem i zostanie w niej przedstawionych więcej badań psychologicznych, jednak mogły być to trochę wygórowane oczekiwania, ponieważ studiując psychologię raczej nie czytam poradników popularnonaukowych, ale książki naukowe. Teraz myślę sobie jednak, że to nawet lepiej, że...
więcej Pokaż mimo to
Nie da się uciec przed przeszłością.
Zwłaszcza, gdy teraźniejszość sama w sobie jest niezwykle problematyczna.
Seria o Lipowie, a dokładnie "Trzydziesta pierwsza" (trzeci tom), to książka, która sprawiła, że zaczęłam czytać kryminały. Ba! Niesamowicie to polubiłam, dlatego mam do książek Puzyńskiej wyjątkowy sentyment i z niecierpliwością czekam na następne. "Dom...
Co, jeśli chwila, w której on najbardziej cię potrzebuje,
okaże się chwilą, w której chciałaś od niego odejść?
Hanna nie jest szczęśliwa w swoim małżeństwie. Prysnęła gdzieś towarzysząca zakochaniu magia, a na horyzoncie pojawił się inny mężczyzna. Po długiej walce z sama sobą, kobieta w końcu zbiera się na odwagę i zamierza oświadczyć mężowi, że odchodzi. Tymczasem...
Obawiam się, że jeszcze nigdy nie czytałam książki tak bardzo angażującej czytelnika i tak pełnej dylematów moralnych. "Behawiorysta" to jedna z tych książek, o których pamięta się przez dłuższy czas. Autor w stu procentach wykorzystał świetny, niesztampowy pomysł na fabułę, przez co nie sposób się od niej oderwać. To książka, która wciąga, obnaża mroki ludzkiej natury i...
więcej Pokaż mimo toProzę Agnieszki Krawczyk pokochałam wraz z momentem, w którym wpadła w moje ręce "Dolina mgieł i róż" z sagi o mieszkańcach Idy. Autorka zauroczyła mnie barwnymi opisami, bijącym od jej książek spokojem oraz swego rodzaju baśniowością. Po zakończeniu tamtego cyklu autorka rozpoczęła kolejną sagę pt. "Czary codzienności", rozgrywającą się w niewielkiej wsi u podnóża gór...
więcej Pokaż mimo to
Pisarkom problemy nie straszne.
Przecież one właśnie po to żyją - żeby nieustannie coś wymyślać.
Uwielbiam prozę oraz humor Olgi Rudnickiej, dlatego z nieukrywaną przyjemnością sięgnęłam po najnowszą książkę jej autorstwa, Granat poproszę. Jak zwykle bawiłam się przednio i po lekturze nie mogę nie zgodzić się ze stwierdzeniem z okładki - Zabawna jak zawsze, wybuchowa jak...
Spójrz na mnie to bez wątpienia najbardziej wyczekiwana przeze mnie powieść nie tylko tej jesieni, ale w ogóle w tym roku. Od dobrych kilku lat jestem wielką fanką prozy Sparksa i wracam do jego książek przynajmniej po kilka razy. Wydawnictwo Albatros kazało nam czekam na Spójrz na mnie dość długo, ale warto było uzbroić się w cierpliwość. Choć może nie do końca? O tym za...
więcej Pokaż mimo to
"Każdy dzień to okazja, by tworzyć legendę. Kluczem jest włożony w to wysiłek."
Jakiś czas temu zakochałam się w niezwykle wzruszającej powieści - "Promyczek". Historia głównej bohaterki chwyciła mnie za serce i wycisnęła z moich oczu morze łez. Jednocześnie moją sympatię zaskarbił sobie pewien stojący przy łóżku Kate przyjaciel - Gus, który pod koniec utworu zniknął w...
http://informator-czytelniczy.blogspot.com/2016/09/weranda-na-czarcim-cyplu-liliana.html
Kilka miesięcy temu zakochałam się w "Sanatorium pod zegarem" - wychodzącej naprzeciw stereotypom, lekkiej powieści rozpoczynającej serię Jak pies z kotem. Z niecierpliwością wyczekiwałam kolejnego tomu, dlatego gdy tylko kilka dni temu dostałam go do ręki, natychmiast zabrałam się za...