Opinie użytkownika
Ksiazka bardzo ciekawa, polecam goraco.
Jesli spodziewacie sie opisu wojny, takiegoz nie znajdziecie. Dziennik Anne Frank to przede wszystkim wglad w jej zycie i przemyslenia oraz codziennosc w ukryciu. Osobiscie zaskoczyla mnie doroslosc i prostolinijnosc z jaka Anne opisuje swoje zycie i ludzi wokolo. Robi to z niesamowita skrupulatnoscia na jaka stac dziecko, przekonane...
Bardzo ciekawa ksiazka. Capuzzo opisuje Towarzystwo Vidocq'a, ktore zrzesza najwybitniejszych specjalistow policji, detektywow i innych zajmujacych sie rozwiazywaniem przedawnionych, niewyjasnionych morderstw. Calosc sklada sie z krotkich rozdzialow opisujacych kolejne sprawy i ofiary. Wszystko spinaja biograficzne watki zalozycieli Towarzystwa Vidocq'a tworzac niezywkle...
więcej Pokaż mimo toKsiazka, ktora stala na mojej polce od bardzo dawna, i po ktora siegalam juz kilka razy. Nigdy nie moglam sie wciagnac, ale tym razem postanowilam, ze to ostatni raz, trzeba ja w koncu przeczytac. I byla to bardzo dobra decyzja, otoz ksiazka naprawde warta uwagi. Bardzo ciekawa historia opowiedziana z punktu widzenia ironicznego i chlodno-analitycznego bohatera. Jesli...
więcej Pokaż mimo toCarlos Zafon po raz kolejny pozwala czytelnikowi przenieść się do tajemniczej, pełnej dymu papierosowego i tajemnic Barcelony. ,,Labirynt Duchów’’ stanowi zakończenie historii i zamknięcie wszystkich wątków, jest tak samo magiczny jak pozostałe trzy części. Grubość tomu pozwala dłużej delektować się powieścią i odwlec moment rozstania z bohaterami, do których niejeden...
więcej Pokaż mimo to'Wszystkie jasne miejsca' to książka, która porusza temat tabu jakim jest samobójstwo oraz choroby psychiczne. Z tego powodu na pewno wzbudza wiele sprzecznych opinii. Mnie się jednak podobała. Oddaje myśli samobójcy zaskakująco wiernie. To co dzieje się w głowie Fincha można znaleźć w głowie osoby, która targnęła, bądź ma zamiar targnąć się na swoje życie. Autorka porusza...
więcej Pokaż mimo toJedno moge tej ksiazce przyznac z cala pewnoscia. Jest nieziemsko wciagajaca. Potrzebowalam czegos lekkiego do przeczytania i chociaz tematyką tej ksiazki jest bol, nienawisc i stracone marzenia to jednak musze powiedziec, ze jest typową przedstawicielką Young Adult. Warto po nia siegnac, chociaz ze smutkiem czuje ze chyba powoli zaczynam wyrastac z tego typu lektur. Czuje...
więcej Pokaż mimo to'Pani Einstein' była pierwszą książką, którą przeczytałam po dość długiej przerwie i pierwsza połowa minęła mi bardzo szybko. Lektura wciągająca i losy młodej Milevy angażują czytelnika. Niestety dalsza część książki nie jest już tak przejmująca. Nie sądzę jednak, by była to wina autorki, może po prostu to jak potoczyło się życie żony Einsteina wzbudziło moją niechęć i...
więcej Pokaż mimo to
Uwazam, ze jak na Kinga, to wyszlo mu dosc slabo.
Opowiadan bylo bardzo duzo, ale tylko kilka dla mnie mialo ,,to cos''.
Moze nie zrozumialam jego przeslania? Bardziej spodziewalam sie kilku dluzszych opowiadan, niz mnostwa krotkich. Jesli to bylo jego zamierzenie, to do mnie nie trafilo.
Uwielbiam go, wiec moze dlatego daje mu az 6/10. Chyba tez za jego styl, ktory...
Ciekawa fabuła i historia, która przedstawia Marie Lu, lecz podana w nieladnej formie. Ilosc powtorzen i zworty typu ,,me serce''; ,,mego''; ,,twego''. Wiem, ze rzecz dzieje sie w renesansowych Wloszech, ale takie stylizowanie doprowadzalo mnie do szalu. Jezyk tej ksiazki przywodzil na mysl, ze pisalo ja dziecko.
Poprzednia trylogia Lu o Day'u i June o wiele bardziej mi...
Książki historyczne zawsze wydawały mi się nudne. Mało ich przeczytałam, a ,,Potomka Tudorów" kupiłam w internecie, bo był za 9zł i miał całkiem dobre opinie.Moja nie będzie inna.
Książka całkiem przyjemna, wciąga i można co nieco się nauczyć :) Bardzo podobała mi się postać narratora, młodego szpiega na usługach królowej. Opisana historia jest tak ciekawa, że do tej pory...
Byłabym bardzo wdzięczna, gdyby ktoś wytłumaczył mi fenomen tej książki.
Z reguły nie sięgam po kryminały, gdyż średnio za nimi przepadam. Rozgłos jaki otoczył ,,Dziewczynę z pociągu" sprawił, że postanowiłam ją przeczytać i naprawdę dziwię się aż takich zachwytów. Nie jest zła, da się czytać, ale na pewno nie jest wybitna i tak wspaniała, jak słyszałam. Stwierdzam ze...
Pierwsza część spodobała mi się, a druga także nie zawiodła oczekiwań. Towarzyszenie Mare Barrow w jej przygodach sprawiło mi wiele przyjemności. Historia, którą przedstawia nam Victoria Aveyard jest dość powszechna, dziewczyna odkrywa w sobie moce i próbuje uratować pogrążony w chaosie świat rządzony przez złych ludzi. Jednak w Czerwonej Królowej nie jest ona podana w...
więcej Pokaż mimo toNiesamowita historia człowieka uwięzionego we własnym ciele, zmagającego się z własnymi ograniczeniami. Martin Pistorius przedstawia swoje życie i czyni to w bardzo przystępny sposób, jednocześnie nie ukrywając niewygodnych faktów. Polecam książkę, chociaż porusza temat dla wielu przykry, to nie czułam przy lekturze pewnego rodzaju ,,ciężaru", wynikającego z trudnego...
więcej Pokaż mimo to
Kolejna lektura, która bardzo mi się podobała.
Do ,,Mistrza i Małgorzaty" próbowałam podejść, gdy byłam jeszcze mała i bardzo się zraziłam.Myślę, że jest to książka, do której trzeba trochę dorosnąć. Wymaga odrobiny skupienia i uwagi i dla za młodych czytelników bym jej nie polecała.
Czytałam ją niedawno, przygotowując się do matury i muszę powiedzieć, że ta książka na...
Po książkę sięgnęłam przypadkiem. Dawno temu postanowiłam ją przeczytać o czym zdążyłam zapomnieć, aż w końcu ponownie trafiła w moje ręce. Książka niesamowicie wciągająca. Pochłania się ją strona za stroną. Autorce udało się stworzyć historię, która potrafi zainteresować i zaciekawić. Co ciekawe sama fabuła nie jest zaskakująca, ani nie ma w niej niczego nowego, a jednak...
więcej Pokaż mimo to
,,Latte''... ciężko jest mi ją skomentować, ponieważ niestety nie byłam w stanie jej dokończyć. Z trudem przebrnęłam przez pierwsze 2 rozdziały i to był mój limit.
Zawiodłam się, nie powiem, głównie dlatego, że autorkę znam osobiście i jest osobą niesamowicie miłą i przyjazną. Spodziewałam się czegoś naprawdę dobrego, jak ciepłe latte w zimowy wieczór a dostałam wiadro...
Książkę przeczytałam dość szybko, około 2-3 godziny.
Co do fabuły, dobra, lecz przewidywalna. Autorka niestety nie wniosła nic nowego, ani świeżego.
Mimo tego, uważam, że czas poświęcony na tę książkę nie był stracony. Podobał mi się język, postacie nie były denerwujące ani przerysowane. Przyjemna lektura, na weekend (chociaż szybko się ją czyta, więc raczej na samą sobotę).
Jeśli jesteś w gimnazjum, książka na pewno Ci się spodoba. Ja czytałam ją właśnie wtedy i pamiętam, że byłam zachwycona. Teraz, kiedy upłynęło już kilka lat postanowiłam, że przeczytam jeszcze raz wszystkie książki, które mam w biblioteczce i seria Upadłych także się do nich zaliczała. Przez pierwszą część przebrnęłam, nawet mi się podobała, chociaż zaczęłam się głęboko...
więcej Pokaż mimo to
,,Podaruj mi miłość" posiadałam już kilka miesięcy przed świętami, ale postanowiłam ją przeczytać dopiero w Boże Narodzenie, żeby dopasować klimat książki do świątecznego nastroju.
Jest to zbiór opowiadań, które jak najbardziej polecam na zimowe wieczory przy kakao :) lekka i pozytywna lektura na odprężenie. Nie uważam, żeby czas spędzony na jej lekturze był stracony.
Dla...