Opinie użytkownika
„Agatha Raisin i zmordowani piechurzy” to czwarty tom jednej z moich ulubionych brytyjskich serii autorstwa M.C. Beaton, których akcja dzieje się w Cotswolds i opowiada o przygodach tytułowej bohaterki.
Agatha wraca z Londynu do ukochanego Cotswolds. Główna bohaterka coraz bardziej docenia uroki życia na wsi i tęskni za swoją chatką i przyjaciółmi. Tymczasem w okolicy...
Teraz zaśniesz to pierwsza książka brytyjskiej pisarki C.L. Taylor, którą miałam przyjemność przeczytać.
Akcja osadzona jest na szkockiej wyspie Rum. Główna bohaterka - Anna - po traumatycznych wydarzeniach w Londynie, znajduje nową pracę w hotelu na wspomnianej wyspie. Po jakimś czasie przybywa tam sześcioro gości. Niestety w wyniku burzy i warunków pogodowych, przybysze...
Joy Fielding to jedna z najpopularniejszych amerykańskich autorek kryminałów. Często jej pozycje są na szcycie listy new York Timesa. Niestety nie miałam wcześniej możliwości zmierzyć się z jej piórem.
Akcja rozpoczyna się w momencie, gdy Valerie, która niedawno rozstała się z mężem, zamierza spędzić weekend świętując swoje urodziny z najlepszymi przyjaciółmi: Mellisą i...
Kasztanowy ludzik to debiut duńskiego pisarza – Sveistrupa Soren. Jest on również scenarzystą popularne serialu kryminalnego – the Killing. To wystarczy, żeby moje oczekiwania co do tej lektury były dość duże.
Miejsce akcji to stolica Danii – Kopenhaga. W jednym z domów na eleganckim osiedlu zostają znalezione zwłoki młodej matki. Przy jej ciele odkryto tytułowego...
Gra cieni to kolejna przeczytana przez mnie powieść Charlotte Link. Ta niemiecka autorka słynie przede wszystkim z zagadkowych thrillerów.
David Bellino, wpływowy człowiek sukcesu, zaprasza przyjaciół z dawnych lat do luksusowego loftu w Nowym Jorku. Nie robi tego jednak w celach towarzyskich. David od pewnego czasu dostaje anonimowe pogróżki i jest przekonany, że to jeden...
Geneza to trzeci tom przygód o agencie Willu Trentcie autorstwa Karin Slaughter. Jest to amerykańska autorka kryminałów, których akcja zwykle dzieje się w Atlancie w stanie Georgia.
Historia zaczyna się w momencie, gdy do szpitala trafia kobieta, którą potrącił samochód. Nie jest to jednak zwyczajny wypadek, ponieważ ofiara wyskoczyła na jezdnie naga i całkowicie...
Czarne narcyzy to kolejny tom bardzo popularnej sagii Lipowo. Katarzyna Puzyńska zdecydowanie urasta do rangi jednej z moich ulubionych polskich pisarek.
Tym razem akcja rozpoczyna się w dzień obchodów święta policji w Brodnicy. Podgórski, odsunięty od policji po ostatnim śledztwie, coraz bardziej sięga dna – dna butelki warto dodać. Tymczasem na obchodach Daniel poznaje...
Eva Garcia Saenz de Urturi to autorka „Ciszy białego miasta”. Pisarka jest z pochodzenia Hiszpanką, a wspomniana powieść jest pierwszą częścią „Trylogii białego miasta”.
Akcja książki rozgrywa się w hiszpańskiej Vitorii – jednym z największych miast tzw. Kraju Basków. Pewnego dnia w Bazylice zostają odnalezione zwłoki pary dwudziestolatków. Zagadkowość budzi sposób ułożenia...
„Witajcie w Puppet show” to pierwsza przeczytana przez mnie ksiązka brytyjskiego pisarza M.W.Cravena. Jest to też początek serii o detektywie Washingtonie Poe.
W hrabstwie Kumbria grasuje seryjny morderca, który w okrutny sposób zabija mężczyzn w podeszłym wieku. Na ciele jednego z nich odnalezione zostaje nazwisko byłego inspektora – Washingtona Poe, który jakiś czas...
Chrisa Cartera chyba nikomu nie muszę na LC przedstawiać. To jeden z najpopularniejszych amerykańskich autorów kryminałów. Jego książki charkteryzują się dosadnymi opisami przemocy i brutalnością. Ja zapoznałam się z jego twórczością właśnie dzięki czytelnikom LC. „Jeden za drugim” to piąty tom serii z detektywem Robertem Hunterem.
Pewnego dnia do dektetywa Huntera dzwoni...
Zniknięcie Annie Thorne to kolejna powieść autorki Kredziarza, czyli C.J. Tudor. C.J. Tudor jest Brytyjką, której debiut (wspomniany Kredziarz) był jedną z najchetniej czytanych książek w zeszłym roku.
Joe Thorne po wielu latach wraca do miasteczka, w którym się wychował. Rozpoczyna pracę jako nauczyciel i zamieszkuje w domu, w którym niedawno wydarzyla sie wielka tragedia....
Szeptacz to książka autorstwa Alexa Northa. Pisarz pochodzi z Wielkiej Brytanii i jest to moje pierwsze spotkanie z jego twórczością.
Tom – samotny ojciec – przeprowadza się do nowego domu w niewielkim miasteczku Featherbank. Choć budynek wydaje mu się dziwny i przyprawia o gęsią skórke, postanawia dać mu szansę, szczególnie, że jego wrażliwy syn sprawia wrażenie bardzo...
Zjazd absolwentów to najnowsza książka francuskiego pisarza Guillaume Musso. Wczesniej mialam okazję zapoznać się z piórem autora przy lekturze „Dziewczyny z Brooklynu”. Z tego co wiem, autor pisze głównie powieści nieco fantastyczne, ja jednak za nimi nie przepadam, więc z premedytacją wybrałam kryminał.
Akcja rozpoczyna się w momencie tytułowego zjazdu absolwentów w małej...
Remigiusz Mroza chyba nie muszę już nikomu przedstawiać. Wyrok to dziesiąty tom mojej ulubionej serii pisarza.
Tym razem prawniczemu duetowi trafia się wyjątkowo trudny przypadek. Młody chłopak zostaje oskarżony o bestialskie morderstwo dwójki rówieśników. Wszystkie dowody świadczą przeciwko niemu. Zordon decyzduje się jednak na podjęcie tej sprawy, która z góry wydaje się...
Harlan Coben to jeden z najbardziej lubianych amerykańskich autorów kryminałów. Sama przeczytałam wiele jego dzieł, szczgólnie z serii z Myronem Bolitarem. Tym razem wzięłam na celownik „Zostań przy mnie”.
Książka ma trzech głównych bohaterów: Megan (szcęśliwa Pani domu z niejasną przeszłością), Ray (dawny fotoreporter, dziś mierny paparazzi na zlecenie) oraz Broome...
Dom czwarty to kolejny tom mojej ulubionej polskiej serii kryminalnej, jaką jest „Lipowo” Katarzyny Puzyńskiej.
Klementyna Kopp wraca w rodzinne strony. Po jakimś czasie okazuje się, że nie ma po niej śladu. Zaniepokojona Lilianna prosi Daniela i Emilię, by zajęli się tą sprawą. Mieszkańcy miasteczka twierdzą, że kobieta nigdy nie dotarła do Złocin. Nasi starzy znajomi...
W końcu przeszedł czas na kolejną książkę autorstwa M.C. Beaton z serii z moją ulubioną detektyw-amator, czyli „Agatha Raisin i zakopana ogrodniczka”.
Tym razem podczas nieobecności Agathy w Carsley, pojawia się nowa mieszkanka – Mary Fortune. Staje się ona obiektem westchnień Jamesa Laceya – sąsiada tytułowej bohaterki, do którego czuje bardzo silne uczucia. Tymczasem...
To moja druga książka autorstwa Philippy Gregory. Brytyjka słynie przede wszystkim z romansów historycznych, szczególnie tych z epoki Tudorów.Pierwszą powieścią napisaną przez Gregory, jaką dane było mi przeczytać, była Wieczna księzniczka, czyli opowieść o Katarzynie Aragońskiej. Oczywistym więc było, że moim kolejnym wyborem będzie historia o jej następczyni: Annie Boleyn...
więcej Pokaż mimo to
Autopsja to kolejna częśc mojej ulubionej serii autorstwa Tess Gerritsen, czyli Rizzoli&Isles.
Fabuła rozpoczyna się w momencie gdy ciężarna Jane Rizzoli oczekuje na poród w miejscowym szpitalu. Niestety do tej samej kliniki trafia cudownie wybudzona w prosektorium kobieta, która postanawia sterroryzować całą placówkę i wziąć pacjentów za zakładników.
W tym tomie wreszcie...
Siedem śmierci Evelyn Hardcastle to książka napisana przez brytyjskiego dziennikarza – Stuarta Turtona , do której zachęciły mnie przede wszystkim pozytywne opinie użytkowników LC. Musze przyznać, że trochę się jej obawiałam, bo krótko mówiąc: często tzw. hity i bestsellery mnie po prostu rozczarowywały.
Fabuła jest bardzo zwariowana, ale spróbuję oddać jej zarys: główny...