Opinie użytkownika
Przyznam się szczerze, że sięgając po ten tytuł odczuwałam swego rodzaju wewnętrzny lęk. Nie wiem czego tak do końca się bałam... Czy tego, że to nie jest kolejna fikcja, tylko historia oparta na faktach? Czy może bardziej tego, że nawet nie znając szczegółów sprawy wiedziałam coś piąte przez dziesiąte i obawiałam się czego tak naprawdę mogę dowiedzieć się z tego reportażu?...
więcej Pokaż mimo toNo cóż, albo mi się już przejadły thrillery, albo „Pacjentka” wcale nie jest tak rewelacyjna, jak mi się wydawało czytając opinie na jej temat. Myślę, że prawda leży gdzieś pośrodku, dlatego chyba zrobię sobie przerwę od tego gatunku na trochę. Już od jakiegoś czasu czuję się lekko znużona tym gatunkiem, mam wrażenie, że „wszystko już było” i nic nie jest w stanie mnie...
więcej Pokaż mimo toPo książkę sięgnęłam zachęcona licznymi pozytywnymi recenzjami i nie zrozumcie mnie źle, ja naprawdę nie żałuję, że to zrobiłam, bo „Jedyne...” to bardzo sympatyczna i ciepła powieść, która podczas lektury sprawia, że aż chce się dołączyć do tych postaci podczas ich niedzielnego obiadu 🙂 Jednak nie da się ukryć, że pozycja ta ma też swoje niedociągnięcia, jak chociażby...
więcej Pokaż mimo to
„Zbliża się krwawy superksiężyc. Mieszkańcy maleńkich Rodzanic boją się, że ta niezwykła pełnia uwolni z dawna uśpionego demona. Tymczasem na zamarzniętym, smaganym zimowym wichrem jeziorze znaleziono ciało zamordowanej dziewczyny...”
Jeśli lubicie serię o Lipowie, to myślę, że się nie zawiedziecie tym, co zaserwowała nam Autorka w najnowszej odsłonie tego cyklu. Przyznam...
„- Nosisz w sobie Guerrę (...) Kiedy nadejdzie pora wyboru, zawierz instynktowi. On ocali wiele istnień ludzkich. Złoty środek jest złudą i marzeniem, którego nie uda się osiągnąć.”
Stało się, mimo początkowych obaw i swego rodzaju zniechęcenia, które ogarnęły mnie po przeczytaniu pierwszej połowy książki, wczoraj przysiadłam z „Guerrą” z mocnym postanowieniem rozprawienia...
SHEVVOLF.BLOGSPOT.COM
„Czarownice nie płoną” są moim drugim już spotkaniem z twórczością Autorki i po lekturze tego tytułu muszę przyznać, że koniec końców nie jest to tak słaba książka, jak się tego obawiałam. Z pewnością jest dużo lepsza niż jej poprzedniczka, bynajmniej moim prywatnym zdaniem. Pozycja ta wciąga właściwie od razu i choć nie porwała mnie? To mimo wszystko...
Najnowsza książka Hoover jest moim kolejnym już spotkaniem z Autorką i mimo, że nie należę do Jej fanklubu? To jednak skusiłam na lekturę „Wszystkie...” i wiecie co? Absolutnie nie żałuję! Już dawno żadna książka obyczajowa / romans nie zrobiły na mnie takiego wrażenie, nie zmusiły do przemyślenia pewnych istotnych kwestii z mojego prywatnego życia. Nie raz i nie dwa...
więcej Pokaż mimo to„Randka” jest moim drugim spotkaniem z twórczością Autorki i nie ukrywam po świetnej „Surogatce” moje oczekiwania były dosyć wysokie, zwłaszcza, że podsycały je również pozytywne recenzje tego tytułu. Czy ta pozycja sprostała owym wymaganiom? I tak i nie. Historia Ali, która w wyniku zdarzeń, których nie pamięta, traci umiejetność rozpoznawania ludzkich twarzy, w tym...
więcej Pokaż mimo to„Fatum” to trzeci tom z serii „Dekada”, której akcja osadzona jest w latach 90’ XX wieku i opowiada o losach poznańskich policjantów oraz panujących w tym czasie w mieście układach i zależnościach między nimi, a no cóż - bandziorami. Jeśli znany jest Wam klimat poprzednich tomów, to ten kolejny z pewnością Was nie rozczaruje - znowu mamy możliwość przyjrzeć się od środka...
więcej Pokaż mimo to
SHEVVOLF.BLOGSPOT.COM
”Paranoja” jest jak już pewnie wszyscy wiecie kontynuacją pierwszego tomu cyklu, czyli „Obsesji”. Czy udaną? W moim mniemaniu jak najbardziej tak, chociaż z dużym ALE w związku z zakończeniem. Książkę czyta się błyskawicznie, wciąga niczym najlepszy serial. Postaci są jak żywe, opisy są plastyczne, czytając ma się nieprzeparte wrażenie, że jest się...
SHEVVOLF.BLOGSPOT.COM
”Najszczęśliwsza” to thriller psychologiczny, a raczej miała nim być chyba z założenia, bo w moim odczuciu Autorowi niestety zamysł ten się nie udał i nie zmieni tego w żaden sposób lekko naciągane (gdyby się nad tym logicznie zastanowić w kontekście całości) zakończenie. O co chodzi w samej książce? Otóż niejaki Dawid Kaster, kontrowersyjny malarz,...
SHEVVOLF.BLOGSPOT.COM
”Skaza” jest pierwszym tomem z cyklu o komisarzu Bernardzie Grossie. Jest też moim pierwszym „spotkaniem” z Autorem, Robertem Małeckim i wiecie co? Z całą pewnością nie będzie moim ostatnim! 🙉 Jestem zachwycona stylem pisarskim Autora, tym w jaki sposób kreuje swój świat i bohaterów - nadając im bardzo ludzki i po prostu realny rys. Ogromnym plusem...
SHEVVOLF.BLOGSPOT.COM
”Owoce miłości” to czwarty i zarazem ostatni już tom bardzo sympatycznej serii „Rok na Kwiatowej”. Przyznam szczerze, że wraz z ostatnią stroną epilogu? Poczułam takie delikatne ukłucie w sercu zabarwione nostalgią i żalem, że to już koniec i więcej nie będę miała okazji spotkać się z Klubem Kapciowym składającym się z czterech zupełnie różnych...
SHEVVOLF.BLOGSPOT.COM
”Kręgi” są drugim tomem serii o Bartoszu Koneckim, którego czytelnik miał możliwość poznać już w „Skazie” (którą zdecydowanie muszę nadrobić!). Często gęsto zdarza się tak, że kiedy bookstagramowy świat zachwyca się jakimś tytułem, ja podczas jego lektury właściwie non stop zadaję sobie pytanie skąd ten fenomen? Przysłowiowe „why?!” dudni mi wtedy w...
SHEVVOLF.BLOGSPOT.COM
”Przesilenie” to już ostatni tom z serii o uczennicy Szeptuchy Gosławie Brzósce, która z początkowo sceptycznie nastawionej do wiary przodków dziewczyny i studentki medycyny? Staje się kimś pomiędzy superbohaterką walczącą z bogami i upirami, a lekko infantylną, momentami nawet przygłupawą (w sensie życiowym) mentalnie wciąż „nastolatką” - i o dziwo...
SHEVVOLF.BLOGSPOT.COM
”Żerca” jest trzecim tomem serii i przyznam Wam szczerze, że mam dosyć mieszane odczucia względem akurat tej części. Skąd to zmieszanie? Wynika ono między innymi z tego, że nie do końca rozumiem zabieg autorki mający na celu usunięcia z fabuły po raz kolejny na pewien czas Mieszka. Jak dla mnie jego nieobecność nie przyniosła niczego dobrego i dopóki...
SHEVVOLF.BLOGSPOT.COM
”Noc Kupały” jest kontynuacją „Szeptuchy” i muszę przyznać, że mimo początkowych obaw? Czytało mi się ten tytuł całkiem szybko i przyjemnie. Gosława dalej momentami zachowuje się jak nastolatka, a nie dorosła kobieta, jednak zdecydowanie lepiej się ją znosi niż w pierwszej części. Dodatkowo pojawiają się nowi bohaterowie, bogowie pokazują swoją twarz,...
SHEVVOLF.BLOGSPOT.COM
”Szeptucha” to pierwszy tom z serii Kwiat paproci, który wprowadza nas w alternatywną rzeczywistość, gdzie współczesność miesza się z przeszłością i tradycją. Mamy tutaj więc zarówno Facebooka i wszystko co udało się ludzkości osiągnąć po dziś dzień, jak i tytułową szeptuchę, bogów, demony i wierzenia ludowe. Mamy nawet Mieszka, który jak się okazuje?...
SHEVVOLF.BLOGSPOT.COM
”Nocny film” czekał na swoją kolej na półce mojej biblioteczki ładnych kilka miesięcy i już bałam się, że nigdy po niego nie sięgnę. Dzięki akcji czytelniczej Pauli z @ruderecenzuje zmobilizowałam się do lektury tego tytułu i koniec końców? Nie żałuję! Chociaż początki były dosyć ciężkie, ponieważ jakoś nie było mi łatwo wciągnąć się w akcję, a i...
SHEVVOLF.BLOGSPOT.COM
”Na polanie wisielców” jest już trzecim tomem „przygód” detektyw Tracy Crosswhite i podobnie jak dwa poprzednie? Również ten trzeci wciągnął mnie właściwie od pierwszej strony, przenosząc mnie w klimat małomiasteczkowej zbrodni z przeszłości, łapiąc za gardło tragedią młodej dziewczyny, Indianki, której jedyną przewiną było to, że znalazła się w...