Skuteczny menedżer. Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi

Wydawnictwo: Edgard, Samo Sedno
6,08 (12 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
1
7
2
6
5
5
1
4
1
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788377884720
liczba stron
256
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
SamoSedno

Poradnik dla wszystkich, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności przywódcze i zarządcze. Ty też możesz być świetnym menedżerem! Poznaj najważniejsze narzędzia zarządzania ludźmi i sprawdź, jak wprowadzić je w życie. Znajomość najważniejszych praw psychologii pomoże ci zrozumieć, jak wpływać na pracowników i ich motywować. Poznasz sprawdzone zasady działania w typowych sytuacjach: od...

Poradnik dla wszystkich, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności przywódcze i zarządcze.

Ty też możesz być świetnym menedżerem! Poznaj najważniejsze narzędzia zarządzania ludźmi i sprawdź, jak wprowadzić je w życie.

Znajomość najważniejszych praw psychologii pomoże ci zrozumieć, jak wpływać na pracowników i ich motywować. Poznasz sprawdzone zasady działania w typowych sytuacjach: od zatrudniania pracownika, przez budowanie zespołu i kontrolę nad jego działaniem, aż po zwalnianie podwładnego. Dowiesz się, jak utrzymywać kreatywność w zespole, udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej i odpowiednio delegować działania. W książce znajdziesz pytania nurtujące najbardziej wnikliwych menedżerów – oraz konkretne odpowiedzi i wskazówki eksperta.

Poznaj techniki sprawdzone w polskich realiach i wybierz sposób najlepszy dla siebie – tak by zachować zdrowy rozsądek i nie dać się zwariować licznym teoriom.

Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno:
- zwraca uwagę na kwestie i problemy, o których zwykle nie mówi się na uczelniach czy szkoleniach,
- uwzględnia polskie realia i specyfikę pracy menedżerów w Polsce,
- zawiera ćwiczenia i kwestionariusze przydatne w określeniu poziomu kompetencji menedżerskich i w planowaniu ich rozwoju,
- zwraca uwagę na najważniejsze aspekty psychologiczne niezbędne w efektywnym zarządzaniu ludźmi,
- zawiera odpowiedzi eksperta na pytania nurtujące menedżerów i rozwiewa wątpliwości.

 

źródło opisu: www.SamoSedno.com.pl

źródło okładki: www.SamoSedno.com.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 59
Leszek | 2019-03-22
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 22 marca 2019

Spodziewałem się trochę więcej po tej książce, mało konkretnych przykładów, książka opisana bardziej od strony psychologa,hr-owca niż menedżera.

Można to streścić tak aby być dobrym menedżerem nie trzeba znać się na wszystkim. Nie można dać się wykorzystywać ludziom oraz nie można nikogo wykorzystywać, trzeba być pewnym siebie, przyznawać się do błędów oraz że premie płacowe nie są dobrym motywatorem.

książek: 1331
MoznaPrzeczytac | 2016-08-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 22 sierpnia 2016

"Skuteczny menedżer. Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi" to pozycja, która w sposób treściwy i zwięzły opisuje nam kluczowe zagadnienia z zakresu zarządzania ludźmi z punktu widzenia menedżera. Autorka podzieliła książkę na dwie części - teoretyczną i praktyczną, która dla zwiększenia swojej atrakcyjności, zawiera wiele praktycznych ćwiczeń. Jest to dość krótkie opracowanie, ale pełne praktycznych wskazówek, gotowych do wykorzystywania w codziennej pracy.

Pełna recenzja książki na stronie:
http://moznaprzeczytac.pl/skuteczny-menedzer-czego-nie-ucza-w-szkole-o-zarzadzaniu-ludzmi-marta-pawlikowska-olszta/

książek: 756
Qulturasłowa | 2016-02-22
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 22 lutego 2016

Pracownicy są dziś uważani za jeden z najistotniejszych zasobów organizacji. Zmieniające się warunki społeczno-gospodarcze, przemiany, jakie zachodzą w otoczeniu oraz zwiększająca się konkurencyjność przedsiębiorstw pociągają za sobą również zmiany w zarządzaniu tymi zasobami, a także konieczność nieustannego rozwoju. Doskonalenie (w tym samodoskonalenie) zawodowe obejmuje nie tylko kompetencje dotyczące merytorycznych kwestii, ale również umiejętności komunikacyjnych, zarządzania sobą w czasie, właściwej priorytetyzacji zadań. Zrozumiałym jest, że zwiększone wymagania wobec pracowników są równoznaczne, z większymi oczekiwaniami wobec menedżerów. Dlatego też nieustannie powinni oni poszerzać zasób swojej wiedzy, uczestniczyć w szkoleniach, śledzić kariery osób, które są ich mentorami, a także sięgać po fachową literaturę, dzięki której tworzyć będą podwaliny pod realizacje nowych zadań w praktyce biznesowej.
Jedną z takich pozycji, adresowanych szczególnie do osób, które dopiero od...

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd