Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Siła medytacji. 28 dni do szczęścia

Tłumaczenie: Marta Czub
Wydawnictwo: Helion
7,79 (24 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
6
8
9
7
3
6
5
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324636150
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
Herbatka

Oddychaj Relaksuj się Uwolnij myśli Medytuj Odmień swoje życie Droga do pełnego i szczęśliwego życia Odczuwasz silny stres? Zmagasz się z nierozwiązanymi problemami? Pragniesz stawić czoła swoim lękom? Szukasz spełnienia i szczęścia? Chcesz poczuć, że żyjesz pełnią życia? Używki tylko na chwilę zagłuszą Twoje niepokoje, telewizja nie pomoże Ci spojrzeć...

Oddychaj
Relaksuj się
Uwolnij myśli
Medytuj
Odmień swoje życie
Droga do pełnego i szczęśliwego życia

Odczuwasz silny stres?
Zmagasz się z nierozwiązanymi problemami?
Pragniesz stawić czoła swoim lękom?
Szukasz spełnienia i szczęścia?
Chcesz poczuć, że żyjesz pełnią życia?
Używki tylko na chwilę zagłuszą Twoje niepokoje, telewizja nie pomoże Ci spojrzeć głębiej w siebie, portale społecznościowe stworzą tylko iluzję więzi z innymi ludźmi. Zamiast naklejać plaster na swoje troski, zrób coś ważnego dla siebie. Otwórz się na nowe doświadczenia, odkryj swoją prawdziwą naturę i uwierz, że szczęście jest Ci pisane. Po prostu zacznij medytować. To nic trudnego. Niepotrzebny Ci guru, żadne dodatkowe akcesoria ani wcześniejsze przygotowanie. Jesteś potrzebny tylko TY. Wsłuchaj się w siebie, a szybko przekonasz się, że poprawiła się Twoja koncentracja, obniżyło się ciśnienie krwi, a nawet złagodniał przewlekły ból. Medytacja pomoże Ci chronić mózg przed skutkami starzenia się i sprawi, że nauka nowych rzeczy przyjdzie Ci z większą łatwością. Wystarczy tylko usiąść i zrobić wdech. Wystarczy zaledwie dwadzieścia minut dziennie, byś zmienił swoje życie.

 

źródło opisu: http://sensus.pl/

źródło okładki: http://sensus.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (95)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1219
almos | 2017-02-05
Przeczytana: 02 lutego 2017

Kolejny podręcznik uważności-mindfulness, w którym autorka przedstawia podstawowe fakty, techniki i filozofię medytacji. Rzecz jest bardzo dobrze napisana, pani Salzberg ma bowiem duży talent dydaktyczny: prezentuje skomplikowane zagadnienia związane z mindfulness jasno i przejrzyście. Bardzo ważną częścią książki są odpowiedzi na typowe pytania i wątpliwości praktykujących. To jedna z lepszych pozycji na rynku traktujących o uważności.

Pani Salzberg napisała podręcznik do praktykowania uważności, inny od tak popularnych książek Kabat-Zinna czy Williamsa-Penmana. Po pierwsze mamy tu kurs czterotygodniowy (wspomniani autorzy preferują 8-tygodniowe, takie kursy są oferowane w wielu ośrodkach przez kwalifikowanych instruktorów). Po drugie, Salzberg twierdzi że wystarczy medytować 20 minut dziennie, nie więcej, inni zalecają dłuższe praktyki.

To bardzo dobrze napisana książka, pełna interesujących zaleceń, opartych na wieloletniej praktyce nauczania i praktykowania uważności. Pani...

książek: 320
Myokolove | 2013-02-10
Na półkach: Przeczytane, Medytacja
Przeczytana: 18 grudnia 2012

Dzięki tej książce rozpoczęłam codzienną, regularną medytację i pracę nad sobą i za to powinnam dać nieskończenie dużą ilość gwiazdek:) Treść ciekawa i w praktyczny sposób pozwala zastosować wiedzę w praktyce. Polecam z czystym sumieniem:)

książek: 43
AlphaMWO | 2016-06-03
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: czerwiec 2016

Medytacja - wielu kojarzy się z mistyczną sztuką, której opanowanie jest dostępne tylko dla wybranych. Okazuje się jednak, że nauczenie się tej życiodajnej praktyki jest niezwykle proste - w zasadzie jeśli umiemy oddychać, to umiemy też medytować. Może i brzmi to banalnie, ale to własnie oddech jest esencją medytacji - skupienie na nim i świadomość samego siebie, której uczymy się wraz z doskonaleniem się w medytacji jest właśnie kluczem to tytułowego szczęścia i energii życiowej. Gorąco polecam KAŻDEMU ten niezwykle przystępnie napisany i arcyciekawy przewodnik po świecie medytacji.

książek: 44
Raven | 2016-03-26
Na półkach: Przeczytane, EBook
Przeczytana: 25 marca 2016

Bardzo dobre wprowadzenie do medytacji. Co ważne poszczególne aspekty (techniki) medytacji podparte są naukowymi dowodami ich działania. Mimo że medytacja dość mocno kojarzy się z buddyzmem, nie znajdziemy tu wiele odniesień do tejże religii / filozofii.

książek: 165
PabloS Szewczyk | 2017-10-17
Na półkach: Teraz czytam, Posiadam
książek: 13
Set | 2017-06-09
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 03 czerwca 2017
książek: 11
qubiaqu | 2017-03-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 06 marca 2017
książek: 30
sarneeh | 2017-02-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 28 lutego 2017
książek: 78
Metju | 2017-02-22
Przeczytana: czerwiec 2017
książek: 25
Okapnik | 2016-12-22
Na półkach: Przeczytane, Medytacja, 2016
zobacz kolejne z 85 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
lista cytatów dodaj cytat
zgłoś błąd zgłoś błąd