Opinie użytkownika
,,Trzecia" zaczęła się naprawdę obiecująco, szkoda tylko, że tak się nie zakończyła, ale od początku.
Trójka bohaterów. Liliana nie mogąca się pogodzić z utratą ukochanego, terapeutka którą ktoś śledzi i mężczyzna który się ukrywa i poszukuje swojej przyszłej dziewczyny. Trzeciej.
Choć z początku nie widzimy żadnego połączenia między nimi, wszystko zaczyna się układać w...
,,Dyskretne szaleństwo" jest historią Grace, która trafia do szpitala psychiatrycznego na czas ciąży. Niestety tam traci dziecko i poznaje lekarza. Który przenosi ją do innego przytułku, by uchronić ją przed tymi, którzy ją krzywdzili.
Zostaje niemą asystentką lekarza Thornhollowa, który jako lekarz kryminalistyki bada ofiary zabójstw. I tak trafiał na ślad mordercy...
,,Moje wielkie ruskie wesele" jest historią miłości Polki i Rosjanina. W tle miga nam Moskwa, Warszawa i Paryż.
Głównym wątkiem są tu przygotowania do ślubu.A cała redakcja magazynu w którym pracuje przyszła żona postanawia się w to zangażować, nie tylko z sympatii do głównej bohaterki, ale też dla artykułu o ślubie Polki i Rosjanina.Ale poznajemy też historie bohaterów....
,,Prokurator" Pauliny Świst jest książką wciągającą. Taką na jeden wieczór.
Akcja rozpoczyna się w klubie. Kinga chcę odreagować przyłapanie na zdradzie męża. Facet na jedną noc okazuje się być prokuratorem oskarżającym jej klienta. A sytuacja zaczyna się komplikować jeszcze bardziej wraz rozkręcaniem się akcji. Ciekawa zagadka, szybka akcja, trochę seksu. W sumie to nie...
,,W ofierze Molochowi" rozpoczyna się od zabicia niedźwiedzia i w znalezieniu w żołądku ręki mężczyzny. Jakiś czas później jego krewną znajduje się zadźganą widłami. A mały chłopiec Marcus zostaje bez opieki. Zbrodnia ma swoje początki w przeszłości. Ta sprawa zostaje odebrana Rebece przez innego prokuratora, pragnącego rozgłosu i sławy.
Autorka przedstawia nam śledztwo...
,,Starman Człowiek który spadł na ziemie" opowiada historie Davida Bowiego. Wielkiego artysty, który zapisał się w historii muzyki. Paul Trynka wykonał kawał dobrej roboty. Bo znajdziemy tu wiele faktów i ciekawostek z życia Bowiego. Jest to naprawdę szczegółowa biografia. I interesująca, ale to już sam muzyk zadbał by jego życie było ciekawe i został gwiazdą. Świetnie tu...
więcej Pokaż mimo to
Powrót do czytania serii pani Larsson był dobrym pomysłem. Uwielbiam ten chłodny klimat w książce.
Inna Watrang zostaje zamordowana. Jej rodzina i kierujący firmą Mauri Kallis, w której pracowała coś ukrywają. Tymczasem Rebeka zostaje prokuratorką. Jak sobie poradzi w nowej roli po traumie z poprzednich części.
Odbywamy podróż w przeszłość nie tylko Rebeki, ale też Inny...
,,Nic oprócz śmierci" miało naprawdę intrygujący początek i zakończenie. Tylko, że mimo ciekawego rozegrania nie mogłam się wciągnąć. O ile pierwszy tom był bardzo fajnym czytadłem, to ten mnie męczył.
Zaczyna się ciekawie, ginie modelka, która pozuje rzeźbiarzami, a łączy ich burzliwe relacje. Do tego drugi rywal o nią i w rzeźbieniu. Wszystko dzieje się we Wiedniu, w...
,,Życie w średniowiecznym zamku" jest przyjemną literaturą wzbogacającą nas o wiedzę.Bardzo ciekawa książka poświęcona nie tylko życiu lordów, ale też służby i chłopów na zamku w średniowieczu.
Dodatkowo cieszy oko szatą graficzną. Znak się postarał wydając ją. Jedyny zarzut jaki mam to promowanie jej nazwiskiem Martina. Ja rozumiem, że po polarności serialu ,,Gra o...
Tym razem pan King mnie porwał, ale też nie zawiódł. Ponieważ ,,Misery" to dobra książka. Tylko dobra.
Nie odnalazłam w niej obiecanego horroru. Momentami przerzucałam kartki ze znudzeniem.
Pisarz ma wypadek. Ratuje go Annie. I tu zaczyna się horror naszego bohatera. Ponieważ Annie jest chorą psychicznie sadystką. A Paul jej więźniem, i ma dokończyć swoją książke wbrew...
W ,,Lokatorce" nic nie jest takie jak się wydaje. Ale to działa na jej korzyść. Emma i Jane dwie kobiety które mieszkają w domu zaprojektowanym przez architekta słynącego z minimalizmu. Ale żeby w nim zamieszkać muszą spełnić wiele wymagań.
Kobiety łączy wygląd, romans z twórcą domu, tylko że jedna z nich Emma zmarła w tym domu przed kilkoma laty.
Co mi się podoba w tej...
Dawno żadna książka nie wywołała mnie takich emocji jak ,,Zielona Mila".
Pozostawiła mnie z uczuciem przygnębia i smutku. Tematyka więzień i skazańców na karę śmierci nie wydaje się być tematyką wzruszającą a jednak.
Stephen King opowiada swoją historie w sposób który brzmi jak prawdziwe wspomnienia. Nie mam pojęcia jak autor to robi. Ale robi naprawdę dobrze.
,,W lesie" dość mglisty tutył, zarazem świetnie opisujący książkę.
W nocy wybucha pożar. W zgliszczach policja znajduje zwłoki. W następnych dniach miasteczkiem wstrząsają morderstwa. Wszystko wskazuje, że zbrodnie są połączone z zaginięciem chłopca przed czterdziestu lat.
By rozwiązać teraźniejszą sprawę polincjant musi odnaleźć winowajce sprzed lat. Nie będzie to...
Zły wilk często pojawia się w baśniach dla dzieci, i tu też. Ale nie jest to książka dla młodszych czytelników. Choć niewątpliwie jest o dzieciach. Porusza bowiem problem pedofilii.
Młoda dziewczyna zostaje wyłowiona z rzeki. Ale nikt nie wie kim jest. Wydaje się, że śledztwo utyka w martwym punkcie. Do tego dziennikarka telewizyjna naraża się osobom, z którymi woleliście...
,,Kobiety w kąpieli" Tie Ning są obrazem komunistycznych Chin. Brutalnego czasu socjalizmu.
O cierpieniu, ale nie tylko. O miłości. O życiu. Sam tytuł ,,kobiety w kąpieli" kieruje nas na intymność, bo w książce odbywamy intymna podróż po duszach kobiet. Bardzo subtelna. Losy naszych bohaterek, Tiao, Fan, Fei są ze sobą nierozerwalnie splecione.
Nie dziwie się, że powieść...
Jules dostaje wiadomość od siostry z błaganiem o pomoc. Ignoruje ją. To nie pierwszy raz kiedy jej siostra wysyła jej taką wiadomość, a potem okazuje się że to była bzdura.
Jednak tym razem okazuje się że jej siostra popełniła samobójstwo.
Ale czy na pewno?
W miejscu zwanym Topieliskiem wiele wcześniej topiono czarownice, i popełniano samobójstwo. Miejsce to cieszy się...
Znów ktoś morduje na szlakach polskich Tatr. I być może ma to związek z poprzednią sprawą prowadzoną przez komisarza Frosta.
Seria dziwnych wypadków wtrząsa Tatrami a Frost wyrusza w ślad za zabójcą. W tym czasie prokuratura odnajduje informacje mogące zaszkodzić policjantowi. Czy są prawdziwe?
Pan Mróz zabiera nas w góry. Towarzyszyć nam będą dość dobrze wykreowani...
Podtrzymuje tezę z mojej poprzedniej recenzji, że ksiązka rozmachem dorównuje ,,Mistrzowi i Małgorzacie" i czuję, że kiedyś do niej wrócę.
Tym razem obserwujemy losy kobiet z rodziny Jaszich w czasie zimnej wojny.
Losy bohaterek przeplatają nam się z dyktatorami i historią Rosji oraz Gruzji.
Co mi się podoba to mnogość dobrze wykreowanych postacii. Silnych i...
,,Metro2035" już za mną. Trochę szkoda opuścić te tunele pod Moskwą, ale trzeba.
Genialny pomysł na wykorzystanie na miejsce akcji rosyjskiego metra. Ciekawe spostrzeżenia autora na temat wojny czy polityki wplecione w fabułę książki. I zakończenie. Które mnie zachwyciło.
Co do postaci nie były jakieś niezwykłe. Nie związałam się z nimi. Za to klimat. Ach czuć ten klimat....
Na początku miałam problem wgryźć się w tą historię. Jednak gdy już się wciągałam to już nie mogłam się oderwać.
,,Ósme życie" opowiada o gruzińskich kobietach. Opowiada o Gruzji. O Rosji w niełatwych czasach II wojny i rządów Stalina. O nie łatwym życiu kobiet.
Narratorka jest jedna z członkiń rodziny, która opowiada nam losy pozostałych kobiet. Które są zawiłe. A...