Opinie użytkownika
Uwielbiam klimat małych, amerykańskich miasteczek i już po przeczytaniu pierwszych stron wiedziałam, że pokocham “Próbę sił”. Czytając tę powieść ciężko uwierzyć, że jest to debiut literacki Tomasza Sablika, bo w moim odczuciu cała historia jest naprawdę na wysokim poziomie. Gdybym nie wiedziała kto jest autorem strzeliłabym, że “Próbę sił” napisał... Stephen King (ale ten...
więcej Pokaż mimo to
“Postrach” to kawał dobrego, polskiego kryminału. Trzymał mnie w napięciu od początku do końca. I do samego końca nie mogłam rozgryźć kim jest Postrach, więc już za samo to +100pkt, bo już naprawdę trudno mnie zaskoczyć jeśli chodzi o kryminały i thrillery : )
Cieszę się, że jest to pierwszy tom serii, na pewno przesłucham kolejne!
O nie. Ta książka w ogóle mi się nie podobała. Za dużo religii, za dużo przemocy psychicznej, za dużo negatywnej energii. No i niestety przez 90% czasu byłam po prostu znudzona tą historią, a główna bohaterka (autorka) wyprowadzała mnie z równowagi. “Wrony” były niesamowicie mocne i wciągające, tutaj niestety nic mi się nie podobało.
Pokaż mimo to
Przez niemal cały czas, kiedy słuchałam tego audiobooka, towarzyszył mi smutek i rozgoryczenie. Znienawidziłam matkę, ojca i siostrę głównej bohaterki, a kiedy dowiedziałam się, że historia napisana jest na podstawie jej doświadczeń życiowych - znienawidziłam ich jeszcze bardziej.
Na pewno nie jest to książka dla czytelników o słabych nerwach, ale mimo wszystko bardzo...
Pierwsza książka autora przesłuchana w audiobooku za mną i... kurcze to chyba nie jest to. Jasne, książka brutalna i bardzo mroczna (lubię takie), ale niestety nie ma “między nami chemii”. A szkoda, bo bardzoooo chciałam polubić tego autora. Ale dam mu oczywiście kolejną szansę, bo coś czuję, że jeszcze może między nami zaiskrzyć : )
Pokaż mimo toTo było świetne! Mroźna zima, końcówka lat 70 i maleńka, polska wieś, w której giną młode dziewczyny. Michał Śmielak stworzył genialny kryminał, od którego dosłownie nie mogłam się oderwać. Końcówka mnie totalnie zaskoczyła i wiem jedno – przeczytam wszystko, co wyszło spod pióra autora! : )
Pokaż mimo to
Zabrałam się za tego audiobooka nie mając pojęcia, że jest to trzeci tom serii (dowiedziałam się o tym dopiero pisząc recenzję), ale na szczęście okazało się, że nie trzeba znać poprzednich tomów, żeby połapać się w tej historii.
Moim zdaniem to przyzwoity thriller, miał swoje mocne momenty, ale niestety kilka razy było nudno i ciężko było mi się skupić na słuchaniu. ...
Kolejna książka autorki, którą przesłuchałam w audio i po raz kolejny jestem zachwycona! Magdalena Zimniak wspaniale opisuje całą gamę ludzkich emocji, a historie przez nią stworzone na pewno trafią każdego czytelnika prosto w serce.
Jeśli lubicie książki z motywem zaginięcia dzieci – koniecznie sprawdźcie “Odezwji się”! : )
“Tron Królowej Słońca” Nisha J. Tuli
" Młoda kobieta od dzieciństwa przebywa w niewoli, gdzie jej codziennością są głód, przemoc i strach o życie. Tak wygląda Nostraza – świat uwięzionych w państwie Króla Zorzy. Nieoczekiwany ratunek dziewczyna znajdzie, trafiając w ręce Króla Słońca.”
Cóż to była za świetna przygoda! Wzięłam się za czytanie tej książki zupełnie bez...
Są takie książki, które odciskają na duszy człowieka piętno na wiele lat. A może i na całe życie. Bez wątpienia należy do nich powyższy reportaż.
Brakuje mi słów, żeby sensownie opisać to, co czułam, kiedy czytałam o wydarzeniach opisywanych przez kobiety, które przetrwały tamten koszmar. JAK CZŁOWIEK MOŻE CZŁOWIEKOWI ZGOTOWAĆ TAKI LOS? JAK?
Myślę, że żadne zdanie,...
Tak bardzo, bardzo, bardzo lubię styl pisania Kasi Wycisk! Wszystko jest takie lekkie i swobodne, a zarazem dosadne i trafiające prosto w serce... Kasia pięknie pisze o emocjach i uczuciach swoich bohaterów, a ja z zapartym tchem śledzę ich losy.
Jestem totalnie oczarowana nawiązaniami do mojej ukochanej bajki “Alicji w Krainie Czarów”. Kilian i Wiki rozmawiający ze sobą...
Jestem totalnie oczarowana tą książką! Jest tak piękna, że nie mogę się na nią napatrzeć.
Jako fanka Pottera uważam, że jest to naprawdę ciekawa pozycja dla każdego Potterheada. Mamy tutaj wszystkie zaklęcia z uniwersum wraz z ich wymową, zastosowaniem i ciekawostkami na ich temat. Jest to istna kopalnia wiedzy i wydaje mi się, że dzięki niej żaden uczeń Hogwartu nie...
To była niesamowicie piękna, ciepła, rozczulająca i wzruszająca historia. Czy szlochałam przy niej przynajmniej 10 razy? Owszem. Czy na końcu zanosiłam się histerycznym płaczem? Oczywiście! Czy żałuję, że ją przeczytałam? Ani trochę.
“Zdejmij z nieba księżyc” poruszyła naprawdę wrażliwe struny w mojej duszy, czytałam ją ze ściśniętym sercem, a oczy ciągle robiły mi się...
“Furia" Alex Michaelides
"Lana Farrar, osamotniona gwiazda filmowa, która chwile sławy ma już za sobą, zaprasza najbliższych przyjaciół na weekend na swoją prywatną grecką wyspę. Ale stare przyjaźnie skrywają gwałtowne namiętności i urazy czające się tuż pod powierzchnią… Za czterdzieści osiem godzin jedno z nich będzie martwe... A to dopiero początek.”
To druga książka...
Idealny przykład tego, że pięknym językiem można opisywać naprawdę brzydkie rzeczy...: )
Na początku chciałabym pogratulować autorce, że mimo tak młodego wieku podjęła się pisania o tak trudnych tematach. Świetnie weszła do głów swoich bohaterów i przelała na papier to, co tam siedzi.
Chociaż okładka “B0jk0tu” jest piękna, kolorowa i zachęcająca do czytania, treść...
Znowu jestem wściekła po przeczytaniu reportażu obnażającego prawdę o stanie ochrony zdrowia w Polsce. To jest niesamowite jak wiele zaniedbań i znieczulicy panuje NADAL w tym temacie. Mam wrażenie, że nie ważne o jakim oddziale by się czytało, ZAWSZE znajdzie się aspekt, który totalnie bulwersuje. Tym razem padło na psychiatrię. Niedobrze mi się robi na myśl o tym, jak...
więcej Pokaż mimo to
“Dni krwi i światła gwiazd” to godna kontynuacja “Córki dymu i kości”. Pierwszy tom podbił moje serce i oczywiście tom drugi również poruszył mnie na maxa! Co prawda na początku za mało było o Karou i niecierpliwiłam się strasznie czekając na jej rozdziały, ale jak już się zaczęły to czytałam tę książkę jak zahipnotyzowana.
Jestem pod dużym wrażeniem jak sprawnie autorce...
Jestem po raz kolejny oczarowana tym, jak cudownie pisze Aneta Jadowska. Po raz kolejny urzekło mnie ciepło bijące z jej książki ❤️
W tomie drugim dostajemy więcej magii i magicznych stworzeń, a Franek i Finka znowu muszą stawić czoła przeciwnościom losu. Jestem ogromną fanką rodzeństwa, a w szczególności Finki, która podbiła moje serducho swoim sprytem, odwagą i cudownym...
Kolejna genialna książka Wojciecha Wolnickiego za mną. Kolejny raz z zachwytem pochłaniałam rozdział za rozdziałem i z totalnym zaangażowaniem śledziłam losy głównego bohatera.
Nigdy nie czytałam książki z tak ciekawie poprowadzoną narracją. Początkowo nie miałam pojęcia kim jest osoba opowiadająca historię, ale kiedy ogarnęłam co i jak totalnie wyrwało mnie z butów : )...
Jako odwieczna fanka smoków nie mogłam przejść obojętnie obok tej propozycji współpracy. Kocham smoki i kocham dawać szansę debiutantom, więc bez wahania sięgnęłam po tę powieść i... nie żałuję! Po raz kolejny przekonałam się, że początkujący pisarze mają w swojej twórczości powiew świeżości : )
“Miasto smoków. Płomień i cień” totalnie zasługuje na miano “comfort read”....