Opinie użytkownika
Czytając książkę "Wychodząc z ukrycia" odniosłam wrażenie, że autorka nie do końca wie, o czym chce napisać.
Ewa Olchowa stworzyła realny świat, w którym z zapałem umieściła nadnaturalne postaci.
Poznajemy oględnie historię głównej bohaterki;
wplecionych jest mnóstwo zupełnie niepowiązanych wątków pobocznych;
gwałtownie przeskakujemy pomiędzy jednym tematem a drugim....
"Akuszer Bogów", jako kontynuacja "Dziewczyny z Dzielnicy Cudów" fajnie się z nią zazębia. Zaraz po zakończeniu akcji z pierwszej części przygód Nikity czekamy może parę dni na rozpoczęcie wydarzeń z drugiej książki Anety Jadowskiej tej serii.
Tym razem główna bohaterka ma do ogarnięcia nie tylko bezczelne zamachy na jej życie, których niestety nie potrafi do nikogo...
Mówiąc szczerze, nie lubię kryminałów, bardzo rzadko zdarza mi się je wybierać do swojej biblioteki.
Po "Trupa na plaży..." sięgnęłam tylko i wyłącznie dlatego, że uwielbiam całą twórczość Anety Jadowskiej, do tej pory znałam jej twórczość tylko od strony fantastyki i byłam ciekawa, jak poradzi sobie z innym gatunkiem, a już zwłaszcza z kryminałem.
No i muszę się przyznać,...
Danny Moon to rozpieszczony jedynak, którego bogaci rodzice są archeologami i w związku z powyższym, chłopak zwiedza cały świat.
Niesprawiedliwością wydaje mu się fakt, że musi mieć porządne wykształcenie, które otrzymuje dzięki zatrudnianym przez jego rodziców guwernantkom.
Fakt, że ich nie toleruje nie usprawiedliwia podłych rzeczy i numerów, które chłopak im...
Ogólnie, staram się do żadnej książki nie podchodzić negatywnie, żadnej nie oceniać po okładce i nie wierzyć opiniom innych czytelników pozwalając by zaważyły na mojej własnej. W końcu są gusta i guściki. Jednak w przypadku "Dziecka Salem" jestem mega rozczarowana.
Książka jest na maksa naładowana i przeładowana wszystkim. Dosłownie!!!
Znaleźć tam można tematykę skrajnie...
Książkę trochę ciężko się czyta. Być może przez to, że nie zaczyna się ona od początku, a centralnie w środku. Opisane sytuacje rozgrywają się na pół roku w przód i około rok wstecz od punktu kulminacyjnego jakim było wyjście Nicki z Podwieczności na Powierzchnię po stu latach Karmienia.
Monotonne są również rozterki sercowe głównej bohaterki. Interesujące jest natomiast...
Długo czekałam na tę książkę. O ile kolejne tomy Demonici były dostępne w punktach sprzedaży, o tyle z "Rozkoszą..." było ciężko.
Ale udało się i wreszcie jest!!!
"Rozkosz nieujarzmiona" to utrzymany w ramach fantasy erotyk. I powiem wam, że tej erotyki jest tyle samo, a może i więcej niż samej fantastyki :D
Gdy losy Eidolona i Tayli krzyżują się w Podziemnym Szpitalu,...
Wiecie jak to jest, czekać na coś baaaaardzo długo i w końcu się doczekać??? W moim przypadku tak właśnie było z "Anną we krwi". Przeczytałam recenzję o książce wertując po stronach Empiku. Od razu pomyślałam - muszę ją mieć!!!
Przeczesałam internet wzdłuż i wszerz, ale książki nigdzie nie mogłam zaleźć. I wreszcie, jakieś 3 tygodnie temu pojawiła się na allegro.pl....
Wyszłam z "Szóstką wron" na ławkę przed blokiem. Przechodził kolega, spytał się co czytam, pokazałam mu okładkę - "Podobno ma dobre recenzje" - powiedział.
Zanim sama zaczęłam czytać, pożyczyłam koleżance - "W połowie się zacięłam, ale jak zaczęłam czytać następnego dnia, to przeczytałam wszystko jednym tchem".
Wychodząc z założenia, że staram się czytać wszystko co ma...
Świat śmiertelników i świat fae dzieli mur. Od czasu wielkiej wojny dobre pięćset lat temu nikt nie odważył się przekroczyć tej granicy.
Feyra ma dziewiętnaście lat, mieszka w podupadłej chałupie i ma na głowie dwie starsze siostry oraz okaleczonego ojca. Na łożu śmierci matki, dała jej słowo, że się nimi zaopiekuje.
Podążając za obietnicą, zapuszcza się w okolice muru i w...
Z twórczością Maggie Stiefvater spotkałam się po raz pierwszy przy "Królu kruków". Jest to zdecydowanie inny gatunek i napisany w innym stylu cykl niż opowieść o wilkołakach z Mercy Falls. Autorka przenosi nas bowiem z poszukiwań mitycznego króla wróżek to zielonych lasów, w których królują wilki.
Grace jest przeciętną, wydawać by się mogło siedemnastolatką, którą za...
"Dziewczyna..." zalegała na mojej półce już dobre 2 lata, kiedy jeszcze byłam na etapie czytania heksakologii Anety Jadowskiej.
Zaczynając czytać historię Nikity jak przez mgłę pamiętałam, że skądś ją znam. Zagłębiając się w lekturę przypomniałam sobie skąd :) Dora "wytłukła" cały jej oddział.
Postać i charakter Nikity zawładnęły mną do reszty. Jest ostra i stanowcza, a do...
Hmmmm... Czytając pierwszy tom przygód Garet James byłam zafascynowana. Akcja rozwijała się powoli, chociaż sprawnie. Bohaterowie posiadali wyraźnie zarysowane charaktery, dążyli do konkretnego celu, nie brakowało im inwencji i polotu.
W drugim tomie natomiast, historia toczy się jak flaki z olejem, strasznie duża ilość opisów krajobrazów i elementów architektury Paryża i...
"Szklany tron" dość długo leżał na mojej półce. Kupiłam go kiedyś z okazji przeceny w Empik'u bo spodobała mi się okładka :D No i nadszedł ten dzień, kiedy to mój ukochany mąż powiedział, że jak nie zacznę czytać zaległych książek to już więcej na żadną mi nie da :P W sumie to muszę mu podziękować za motywację :)
Z twórczością Sarah J. Mass spotykam się po raz pierwszy i...
Hmmmm... Jeśli chodzi o tę książkę, to mogę śmiało napisać, że jeśli przeczytacie "zachęcający" opis z tylnej okładki, to nie musicie jej już w ogóle czytać.
Kylie Galen, zwykła szesnastolatka z problemami. Rzucił ją chłopak, rodzice się rozwodzą, a matka wysyła ją na obóz dla "trudnej" młodzieży bo dziewczyna trafiła na komisariat po imprezie u znajomych - chociaż nawet...
Wow!!!
Właśnie skończyłam i muszę przyznać, że gdybym nie miała limitu miesięcznego na zakup książek to już w tej chwili biegłabym po kolejną część przygód Magdy, Feliksa i Mateusza.
W "Czerwonym słońcu" Magda wraca jako żniwiarz - A jednak :D
Odżywa w ciele Oliwii, drastycznie zamordowanej dziewczyny, i od początku wszystkich wkurza. Mogę śmiało powiedzieć, że charakter...
Rzadko kiedy zdarza mi się najpierw obejrzeć film na podstawie jakiejś książki, a dopiero później samą książkę.
W przypadku "Harry'ego Pottera", serii książek Dana Browna, sagi "Zmierzch" czy "Miasta Kości", najpierw była książka - później film.
W przypadku "Upadłych" stało się odwrotnie i powiem szczerze, jeszcze żaden film tak mnie nie zniechęcił do książki.
Czytałam...
Osobiście uważam, że moje gusta jeśli chodzi o książki są bardzo ograniczone. Lubuję się głównie w powieściach fantastycznych i to zagranicznych autorów.
Ostatnio jednak, przeprosiłam się z polskimi pisarzami i tak oto, zachęcona opinią z bloga "Rosa Czyta", trafiłam na książkę Marty Kisiel.
Jestem mega mile zaskoczona, bo ani na jotę się nie zawiodłam!!!
W Lichotce,...
"Pierwsze życie" trochę ciężko mi skategoryzować. Nie potrafię do końca określić swoich odczuć, czy jest to opowieść fantastyczna czy z leksza religijna.
Główna bohaterka żyje w świecie, gdzie to życie, pierwsze życie, które wiedzie, tak naprawdę się nie liczy. Liczy się tylko wybór jednej z dwóch sfer, Trojki lub Miriady. Są to takie trochę dwie wersje naszego...
To pozycja z cyklu: "Muszę kupić, mieć, posiadać na swojej półce i jak najszybciej przeczytać!!!".
Historia Idy odsuwa mnie od zapałów bycia medium, a jednak "przeleciałam" przez tę książkę chwila moment.
Bycie tym kim się nie chce być a kim być się powinno (wiem, że to trochę skomplikowane ;)) może przyprawić o zawrót głowy. A już na pewno w momencie, gdy widzi się dusze...