Opinie użytkownika
"Rozległ się nieprzyjemny trzask miażdżonego metalu i brzęk rozbijanych szyb. Silnik auta pracował z głośnym wizgiem. Dookoła wzbiła się chmura pyłu z pokruszonych pustaków. Ludzie zaczęli uciekać, a Josie wciąż leżała bez tchu na ziemi." "Znikające dziewczyny" by Lisa Regan to pierwszy tom serii z Josie Quinn w roli głównej. Do sięgnięcia po tę książkę głównie zachęcił...
więcej Pokaż mimo to
"Znowu usłyszałem krzyk dochodzący z domu. Nie mogłem oddychać. To ja byłem idiotą, który otworzył drzwi i wpuścił Lewiatana do środka. Nie chciałem oddychać, chciałem umrzeć. Ale nie mogłem umrzeć, nie teraz, oni mnie potrzebowali."
"Zemsta" by @jonesbo_author to zbiór pięciu opowiadań, których tematem przewodnim jest właśnie zemsta. Nesbo po raz kolejny udowodnił, że...
"Żądła wbijały się, wstrzykując jad, szczęki miażdżyły, a narowiste hordy wnikały w ciało wszystkimi możliwymi otworami albo drążąc nowe, potężny przypływ zalał zaś nieszczęśnicę, która nie zdołała zareagować. Pożerając ją od środka."
"In(Sekt)a" by Maxime Chattam to książka na którą czekałam z utęsknieniem. Jak pewnie wiecie Chattam to mój ukochany autor, którego książki...
"I to ja jestem człowiek, po którego dzwonią, kiedy pojawia się podejrzenie, że motywem zabójstwa może być zazdrość. Mówi się, że potrafię wyczuć jej zapach. To oczywiście nieprawda, zazdrość nie ma żadnego specyficznego zapachu, koloru czy dźwięku. Ale ma jakąś historię."
"Zazdrość" by @jonesbo_author to zbiór siedmiu opowiadań ukazujących różne oblicza zazdrości. Miałam...
"Powrót do przeszłości zwykle bywa bolesny. Zanim człowiek dokopie się do prawdy, musi przerzucić tony wspomnień i przyznać się do błędów, które uparcie powtarza. To bzdura, że czegoś się na ich podstawie uczymy. Zapominamy tylko o konsekwencjach, które za sobą niosą."
"Cierń" by @przemyslawzarski to trzecia z kolei książka z Robertem Kreftem. Tak jak w poprzednich...
"Samotność jest wtedy, kiedy płaczesz pod prysznicem, aby nikt- nawet ludzie z najbliższego otoczenia- nie widzieli twoich łez. Moje łzy były krwawe, wściekle czerwone i okupione fizycznym bólem."
"Terapia" by @klaudia_muniak to moje już szóste spotkanie z twórczością tej autorki i kolejna książka, którą z czystym sumieniem mogę Wam polecić. Z pozoru ten thriller...
"Wkładam jeszcze więcej energii w próby wyswobodzenia się z pętających mnie więzów, ale to na nic. Nawet w pełni sił nie miałabym szans z tymi osiłkami. Co się teraz ze mną stanie? Aż do tej chwili nie miałam pojęcia czym tak naprawdę jest strach."
"Klinika" by Klaudia Muniak to jedna z tych książek na które czekałam najbardziej w tym roku. I jak zawsze się nie zawiodłam...
"Nie podobało mi się to, co zamierzałem, ale nie widziałem innej możliwości. Oni jeszcze byli za słabi, chyba od początku liczyli się z wpadką, jakby z góry zakładali, że wszystko, za co się wezmą musi skończyć się przegraną. Ja porażki nigdy nie brałem pod uwagę."
"Zły człowiek" by Adrian Bednarek to książka, po którą sięgnęłam z lekką obawą. Osobiście nie do końca...
Zastanawialiście się kiedyś czy możemy wyprawić babci pogrzeb wikingów, lub co się stanie kiedy umrę w samolocie? Pewnie tak. Jeżeli chcielibyście poznać odpowiedzi na najdziwniejsze pytania o śmierć to zdecydowanie warto sięgnąć po "Kiedy umrę zjesz mnie kocie?" by Caitlin Doughty. W książce znajdziecie opowiedzi na większość nurtujących Was pytań, które są przestawione w...
więcej Pokaż mimo to
"Wszyscy jesteśmy naznaczeni pęknięciami i skazami, pozostawionymi w naszych sercach i umysłach przez życie, utrwalonymi przez lęki i obawy, czasami zagipsowanymi delikatną warstwą nadziei".
"Zabójcza przyjaźń" by Alice Feeney to kolejny thriller tej autorki, po który sięgnęłam z czystą, nieukrywaną radością pięciolatka. I o rany! Jak ja się dobrze bawiłam przy tej...
"Strach towarzyszył jej przez blisko sześćdziesiąt lat nudnego i podłego życia. Naznaczonego biedą, smutkiem, kolejnymi depresjami i bólem duszy przychodzącym po każdej z nich."
"Piętno" by Przemysław Piotrowski to moje pierwsze spotkanie z tym autorem. Czy było udane? Niestety nie do końca. Zaczęło się naprawdę fajnie, fabuła zaintrygowała mnie na tyle, że miałam ochotę...
"Nie od razu zauważył ciało. Gdyby ktoś nie zawinął go w folię przed wrzuceniem do wanny, pewnie wcześniej wyczułby woń rozkładających się zwłok. Zapach stłumiła też pewnie sól, a może po prostu winny był jego zatkany nos."
"Szóste dziecko" by J.D Baker to trzecia część serii o Samie Porterze. Jak wypadł ten tom w mojej ocenie? Świetnie! Znalazłam tu tak samo wciągającą...
"Śledztwo w sprawie morderstwa przypominało układanie puzzli po ciemku. Nieustanne dotykanie palcami, sprawdzanie, obracanie. Podnoszenie, odkładanie, znowu podnoszenie. Próby dopasowania kawałków."
"Ostrze" by Belinda Bauer to druga książka tej autorki, którą miałam przyjemność czytać. Jest to w miarę dobry thriller, który czytało mi się nad wyraz przyjemnie. Panuje tu...
"Okazało się, że twórca application.exe zaszył w swoim dziele jeszcze jedną warstwę zabezpieczeń, jeszcze jeden alarm. Program rozpoznawał, ze ktoś bierze go pod lupę i natychmiast przestawał działać."
"Gdziekolwiek spojrzysz" by @jakubszamalek to trzecia część bestsellerowej serii "Ukryta sieć", które wyszła spod pióra tego autora. Poprzednie tomy bardzo mi się podobały i...
"Świat nie zatrzymuje się z powodu czyjejś śmierci. Kręci się dalej, mimo wciskanych w szprychy badyli. Nie zwalnia nawet na sekundę."
"Blizna" by @przemyslawzarski to druga część przygód Roberta Krefta i tu pojawia się pytanie czy autor utrzymał poziom z pierwszego tomu? Tak! "Blizna" jest bardzo klimatyczną powieścią, gdzie atmosfera jest duszna, wręcz udręczona, ...
"W ludzkich opowieściach są niespójności, drobne nieprawdy, nie tyle kłamstwa, ile raczej skróty myślowe powodujące, że ludzie, albo wielu ludzi jednocześnie, w różnych momentach opowiadają historie, a w ich wersjach nie do końca wszystko się zgadza."
"Psychoterapeutka" by Helene Flood to książka opisywana jaki przejmujący thriller o destrukcyjnych emocjach w związku i...
"Ale teraz znowu stoję na krawędzi przepaści i jestem o krok od tego, aby jej otchłań porwała mnie bezpowrotnie. Czuję się tak jakby nie było już odwrotu, żadnej innej drogi niż czyhający za rogiem obłęd."
"Nie ufam już nikomu" by @klaudia_muniak to kolejna książka tej autorki i po raz kolejny jestem w pełni usatysfakcjonowana. Jak dla mnie jest to książka kompletna, ma...
"Wielbiciel" by @maxczornyj to jedna z tych książek, które bardzo chciałam przeczytać, a jak przyszło co do czego to załapałam, że po nią sięgnęłam. Szczerze, to jest najgorsza książka jaką do tej pory przeczytałam w tym roku. Co jest z nią nie tak: wszystko!! :
▪️fabuła: NUDA !
▪️ akcja: jednostajnie mdła
▪️bohaterowie: przeźroczyści
▪️emocje i napięcie: jak na rybach...
"Dziesięcioletni chłopiec wzywa adwokata, by wyznać mu, że zamordował człowieka...piętnaście lat temu."
"Ostatnie dziecko" by @sebastianfitzek to thriller psychologiczny króla suspensu. Jednak tym razem niestety tego suspensu nie było. Nie jest to książka, która wywołała w mojej głowie spustoszenie i która jest godna polecenia.
Historia jest mocno przekombinowana, niektóre...
"Leży na plecach, a oczy ma przymknięte. Jeszcze raz odtwarza sobie poprzednią noc. Oczy starego, kiedy zrozumiał co się dzieje, i nóż gładko wchodzący w ciało, tak gładko, że nawet nie potrzeba było dużo siły..."
"Dom bez klamek" by @jedrzejpasierski to książka, która na mojej półce stała już od dawna, ale zawsze omijałam ją szerokim łukiem. I teraz wiem dlaczego. Ten...