Opinie użytkownika
"Leah gubi rytm" to absolutnie genialna książka. Główna bohaterka jest bardzo prawdziwą postacią, zmagającą się z problemami wielu innych rówieśników, dlatego historia bohaterki może okazać się bliska Waszym sercom. Sięgnijcie po tę powieść a nie pożałujecie!
Pełna recenzja: https://librodk.blogspot.com/2018/11/leah-gubi-rytm-becky-albertalli.html
"Ciotka Poldi i sycylijskie lwy" to książka idealna na lato, kiedy nie mamy ochoty sięgać po wymagające powieści, ale szukamy czegoś, co będzi wciągać i sprawiać, że będziemy uśmiechać się czytając.
http://librodk.blogspot.com/2018/07/ciotka-poldi-i-sycylijskie-lwy-mario.html
"Z nicości" dotarło do mnie kilka dni przed premierą (za co bardzo dziękuję wydawnictwu!), więc gdy tylko powieść trafiła w moje ręce, zabrałam się za czytanie. Czytanie zajęło mi kilka godzin. No dobra, jedną noc. Ale było warto, bo po raz kolejny historia stworzona przez wspaniałą Martynę Senator podbiła moje serce. Zapraszam na recenzję...
więcej Pokaż mimo to
Cudowna książka! Polecam absolutnie każdemu :)
http://librodk.blogspot.com/2018/07/raczej-szczesliwy-niz-nie-adam-silvera.html
Jestem typowym humanistą i od zawsze polski, historia i muzyka były bliższe mojemu sercu niż fizyka, chemia czy matematyka. Jestem jednak osobą ciekawą świata. Sięgając po tę książkę miałam lekkie obawy, czy z moją znajomością fizyki i astronomii w ogóle zrozumiem coś z tej książki. Teraz, jakiś czas po lekturze, mogę stwierdzić, że tę książkę zrozumieją wszyscy - nawet...
więcej Pokaż mimo toMoim zdaniem, jeżeli wyrzucono by z tej książki wszystkie wątki miłosne i zmieniono by zachowanie Tatiany, ta powieść byłaby rewelacyjny kryminałem. Nie powiem Wam, żebyście nie kupowali tej powieści, bo jeżeli lubicie wątki miłosne w kryminałach to jestem pewna, że spodoba się Wam historia Tatiany. Jeśli jednak wolicie, kiedy kryminał jest tylko kryminałem - raczej nie...
więcej Pokaż mimo to
Pełna recenzja: http://zaczytanad.blogspot.com/2018/01/ostatni-list-od-kochanka-jojo-moyes-43.html
Genialna książka opowiadająca historię, która zachęca nas, do odważenia się na zmiany w swoim życiu mimo tego, że teraz mogą one nam się wydawać zbyt trudne i bolesne. Grecka mądrość mówi, że odwaga jest początkiem działania, a szczęście jego końcem. Bardzo zachęcam do...
Pełna recenzja: http://zaczytanad.blogspot.com/2018/01/miasto-swietych-i-zodziei-natalie-c.html
W oryginalnej wersji językowej książka ta jest opisana jako młodzieżowa. W Polsce traktuje się ją jako kryminał, thriller. Po lekturze tej powieść mogę stwierdzić, że bliżej jej do młodzieżówki. Nie ma tu typowych elementów kryminałów (oprócz morderstwa, rzecz jasna), jest za to...
Pełna recenzja: https://zaczytanad.blogspot.com/2017/12/jak-byc-zorganizowanym-z-bullet-bookiem.html
Rok szkolny zaczął się już bardzo dawno. Do tego czasu zdążyłam się już zorganizować. Wiem, kiedy mogę sobie pozwolić na przyjemności, kiedy muszę zająć się nauką, a kiedy jest czas na grę na instrumencie. Przyznam, że na początku września ciągle jeszcze czułam, jakby nadal...
Pełna recenzja: https://zaczytanad.blogspot.com/2017/12/jak-byc-zorganizowanym-z-bullet-bookiem.html
Rok szkolny zaczął się już bardzo dawno. Do tego czasu zdążyłam się już zorganizować. Wiem, kiedy mogę sobie pozwolić na przyjemności, kiedy muszę zająć się nauką, a kiedy jest czas na grę na instrumencie. Przyznam, że na początku września ciągle jeszcze czułam, jakby nadal...
Pełna recenzja: https://zaczytanad.blogspot.com/2017/11/ile-wiemy-o-samch-sobie-niepoliczalne.html
Niepoliczalne to debiut Karen Gregory. Ja tę książkę uważam za najlepszy debiut literacki, jaki do tej pory miałam okazję czytać. Emocje Heddy są tak świetnie opisane, że podczas lektury miałam wrażenie, że to ja podejmuję te wszystkie decyzje, że to ja muszę zmagać się z...
Pełna recenzja: https://zaczytanad.blogspot.com/2017/11/murder-park-park-mordercow-jonas-winner.html
Kiedy czytając opis książki natrafiłam na stwierdzenie, że Jonas Winner jest mistrzem kamuflażu i nie będziemy w stanie przewidzieć zakończenia, pomyślałam sobie, że pewnie wyolbrzymiają. No, tym razem niestety ( a może właśnie na szczęście? ) nie miałam racji. Fakt, moje...
Pełna recenzja: http://zaczytanad.blogspot.com/2017/11/najlepsza-historia-miosna-jesieni-z.html
Książka ta przyszła do mnie z wydawnictwa jeszcze przed premierą, razem z mała niespodzianką, jaką był łańcuszek z gitarą. Ten drobiazdżek zapowiadał mi, co będzie wątkiem pobocznym w Z popiołów.
Jeżeli chodzi o bohaterów - pokochałam ich całym serduszkiem! Sara i Michał są...
Pełna recenzja: https://zaczytanad.blogspot.com/2017/07/zakon-mimow-15-spojlery-pierwszej-czesci.html
Uwielbiam tę książke jeszcze bardziej niż pierwszy tom. Tutaj już nie zaglądałam do słowniczka, czytało mi się płynnie i szybko ( książkę przeczytałam w dwa dni :) ). W tej części "Czasu żniw" poznajemy życie w Londynie "od kuchni". Dowiadujemy się, kto kogo lubi, a kto z...
Pełna recenzja: http://zaczytanad.blogspot.com/2017/11/50-wspaniaych-lekcji-kochaj-regina.html
"W tej książce poruszyły mnie już pierwsze zdania wstępu:
Ta książka nie jest dla każdego.
Napisałam ją z myślą o tych, którzy zostali zranieni, albo kochają zranionych ludzi, ale i dla tych, którzy są niewiadomi swoich własnych ran, chociaż innym wydają się one oczywiste.
No...
Pełna recenzja: http://zaczytanad.blogspot.com/2017/10/najlepszy-powod-by-zyc-augusta-docher-35.html
"Kiedy Pani z wydawnictwa zaproponowała mi recenzję tej książki, bardzo się ucieszyłam. Dużo słyszałam o tej pozycji i byłam jej bardzo ciekawa, bo jest to książka polskiej autorki i cała akcja dzieje się na terenie naszego kraju. Poza tym słyszałam bardzo dobre opinie o...
Pełna recenzja: http://zaczytanad.blogspot.com/2017/11/cyrk-i-magia-krol-kier-aleksandra-polak.html
"Akcja książki dzieje się w Polsce, w Gdańsku (albo w Gdyni - ups, nie pamiętam), a bohaterowie są Polakami. Bardzo cieszę się z tego powodu, bo dzięki temu wydaje mi się, że książka będzie łatwiejsza w odbiorze dla każdego polskiego nastolatka. Ich pragnienia i problemy są...
Pełna recenzja: http://zaczytanad.blogspot.com/2017/10/o-przyjazni-i-nie-tylko-piekne-zamane.html
"Zaczynając czytać tę książkę spodziewałam się historii smutnej przyjaźni - dwie przyjaciółki, pojawia się nowa dziewczyna, przyjaźń się rozpada. Nawet gdyby tak akcja potoczyła się byłabym zadowolona. Niezmiernie się cieszę, że autorka zdecydowała się na o wiele ciekawszą...
Pełna recenzja: http://zaczytanad.blogspot.com/2017/10/zniwiarz-pusta-noc-paulina-hendel-33.html
Zacznę od tego, że mam mieszane uczucia co do tej książki. Mój problem z tą książką polegał na tym, że baaardzo długo ją czytałam. I w sumie według tego wychodzi na to, że nie spodobała mi się ta książka. A jednak!
Gdyby pominąć fakt, że opornie się ją czytało, ta książka jest...
Pełna recenzja: http://zaczytanad.blogspot.com/2017/10/mody-swiat-chris-weitz-32.html
Wszystko zaczęło się od bólu w klatce piersiowej pewnego mężczyzny. Skonczyło się na świecie, w którym rządzą młodzi.
Choroba opanowała świat. Pokonała dorosłych i dzieci oszczędzając nastolatków. Jednak nawet oni nie są bezpieczni, ponieważ ich w końcu także dopadnie. Każdy kto osiąga...