Nowe nowe media
Wydawnictwo: WAM nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
327 str. 5 godz. 27 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- New New Media
- Wydawnictwo:
- WAM
- Data wydania:
- 2010-11-03
- Data 1. wyd. pol.:
- 2010-11-03
- Liczba stron:
- 327
- Czas czytania
- 5 godz. 27 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-7505-638-9
- Tłumacz:
- Maria Zawadzka-Strączek
- Tagi:
- media Internet komunikacja internetowa blogi wikipedia youtube digg myspace facebook twitter second life
Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 31
- 21
- 5
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Książka raczej słaba. Wprowadzanie nowego terminu (nowe nowe media) nie jest uzasadnione ani teoretycznie, ani logicznie. Brak szkieletu metodologicznego i teoretycznego pracy. Osoby funkcjonujące w Internecie, nawet na średnim poziomie zaawansowania, nie znajdą w niej wiele nowych informacji. Dziwię się, że pozycja ta stała się tak popularna...
Książka raczej słaba. Wprowadzanie nowego terminu (nowe nowe media) nie jest uzasadnione ani teoretycznie, ani logicznie. Brak szkieletu metodologicznego i teoretycznego pracy. Osoby funkcjonujące w Internecie, nawet na średnim poziomie zaawansowania, nie znajdą w niej wiele nowych informacji. Dziwię się, że pozycja ta stała się tak popularna...
Pokaż mimo toAutor podchodzi do nowych nowych mediów monetami z naiwnością dziecka, opisując jak to on krok po kroku wykonuje poszczególne etapy użytkowania. Poza tym za dużo w książce polityki, a za mało nauki - najważniejsze rzeczy dotyczące nowy nowy mediów można by powycinać i zawrzeć w 20 stronach. Jakkolwiek uważam, że jest to ciekawa pozycja warta zagłębienia - na pewno pomogła mi w gromadzeniu materiałów do mojej pracy magisterskiej i siłą rzeczy stała się jedną z moim wiodących pozycji w bibliografii.
Autor podchodzi do nowych nowych mediów monetami z naiwnością dziecka, opisując jak to on krok po kroku wykonuje poszczególne etapy użytkowania. Poza tym za dużo w książce polityki, a za mało nauki - najważniejsze rzeczy dotyczące nowy nowy mediów można by powycinać i zawrzeć w 20 stronach. Jakkolwiek uważam, że jest to ciekawa pozycja warta zagłębienia - na pewno pomogła...
więcej Pokaż mimo to