Książki z tagiem „twitter”
  • To musi się udać
    To musi się udać
    Autor: Paul Smith
    Bardzo oryginalny pomysł na przygodę 21. wieku. Podróż nie ma planu, kolejne destynacje zależą tylko od ofert, które Autor dostanie na Twitterze, a decyzja o kierunku wyjazdu musi zapaść nie wcześnie...
    czytelników: 362 | opinie: 22 | ocena: 6,1 (131 głosów)
  • Wstać znowu o ludzkiej porze
    Wstać znowu o ludzkiej porze
    Autor: Joshua Ferris
    Paul O’Rourke to uzależniony od iPhone’a przeciwnik nowoczesnych technologii, dentysta, który nie może rzucić palenia i ateista, nietracący wiary w Boga. Pewnego dnia odkrywa z przerażeniem, że ktoś...
    czytelników: 270 | opinie: 13 | ocena: 5,28 (60 głosów) | inne wydania: 1
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
    Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
    Autor: Mark Anastasi
    Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy...
    czytelników: 82 | opinie: 3 | ocena: 7,14 (21 głosów)
  • Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
    Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
    Autorzy: Brian Halligan, Dharmesh Shah
    Wciągnij klienta w swe sieci • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę • Obowiązkowo stwórz stronę internetową • Załóż konta w serwisach społecznościowych • Zacznij pisać fi...
    czytelników: 64 | opinie: 6 | ocena: 6,13 (30 głosów)
  • Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
    Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
    Autor: Eryk Mistewicz
    Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opini...
    czytelników: 52 | opinie: 12 | ocena: 5,31 (26 głosów)
  • Nowe nowe media
    Nowe nowe media
    Autor: Paul Levinson
    Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywist...
    czytelników: 50 | opinie: 2 | ocena: 5,15 (20 głosów)
  • Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0
    Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0
    Autor: Mitch Joel
    Technologia to TY * Nowe modele biznesowe * Tworzenie sieci kontaktów * Badania i analityka * Marki generowane przez konsumentów * Łączenie się internetu i kanałów mobilnych To podstawowy przewo...
    czytelników: 22 | opinie: 3 | ocena: 5,33 (6 głosów)
  • Blogobojni, czyli o nowych mediach w Kościele
    Blogobojni, czyli o nowych mediach w Kościele
    Autor: Mateusz Pietrzak
    Czy Facebook i Twitter mogą być miejscem głoszenia Ewangelii? Czy święty Paweł Apostoł, żyjąc w dzisiejszym świecie, publikowałby swoje listy na blogu? Czy lajkując profile katolickie na Facebooku...
    czytelników: 3 | opinie: 0 | ocena: 10 (1 głos)

zgłoś błąd zgłoś błąd