Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Książki z tagiem „media”
  • Bóg, kasa i rock'n'roll
    Bóg, kasa i rock'n'roll
    Autorzy: Szymon Hołownia, Marcin Prokop
    Hołownia i Prokop w elektryzującej rozmowie. Zderzenie dwóch odmiennych spojrzeń na religię, kulturę i świat mediów. Jezus jako marketingowiec, pożytki płynące z noszenia habitu, różnica między Bogi...
    czytelników: 4158 | opinie: 221 | ocena: 6,61 (1708 głosów)
  • Dzielnica występku
    Dzielnica występku
    Autor: Mario Vargas Llosa
    Media-seks-polityka Jedno zdjęcie wystarczy, by wywołać burzę Quique ma wszystko: kochającą żonę, dobrze prosperujący biznes, zaufane grono przyjaciół. Prowadzi życie idealne do chwili, kiedy w jego...
    czytelników: 609 | opinie: 30 | ocena: 6,61 (176 głosów) | inne wydania: 1
  • #WstydźSię!
    #WstydźSię!
    Autor: Jon Ronson
    Nowa książka obecnego od wielu lat na listach bestsellerów Jona Ronsona – wciągająca i błyskotliwa opowieść o jednej z najbardziej niedocenianych sił rządzących światem: o wstydzie. Przez ostatnie tr...
    czytelników: 494 | opinie: 10 | ocena: 6,82 (38 głosów) | inne wydania: 1
  • Ojciec Tadeusz Rydzyk. Imperator
    Ojciec Tadeusz Rydzyk. Imperator
    Autorzy: Piotr Głuchowski, Jacek Hołub
    Był nieśmiałym chłopcem. Wybrał seminarium, gdy nie dostał się do szkoły średniej. Miał być zakonnym braciszkiem - do końca życia pracować w kuchni, ogrodzie, albo pucować buty ojczulkom. Zbuntował si...
    czytelników: 379 | opinie: 32 | ocena: 6,91 (149 głosów)
  • Bloger i social media
    Bloger i social media
    Autor: Tomek Tomczyk
    Moje pierwsze, ukochane dziecko doczekało się wielkiej aktualizacji! "Bloger" wydany w 2012 roku został poszerzony o kilkadziesiąt zaktualizowanych rozdziałów oraz jeden, ogromny (195 tys....
    czytelników: 354 | opinie: 13 | ocena: 7,5 (121 głosów)
  • Jak błądzić skutecznie. Prof. Zbigniew Mikołejko w rozmowie z Dorotą Kowalską
    Jak błądzić skutecznie. Prof. Zbigniew Mikołejko w rozmowie z Dorotą Kowalską
    Autorzy: Zbigniew Mikołejko, Dorota Kowalska
    Zbigniew Mikołejko ostro wadzi się z feministkami, upolitycznionymi mediami i … z własnymi wspomnieniami z dzieciństwa. Ze śmiercią i każdą formą nacisku. Wskazuje to, co – wbrew naszej woli – wciąż n...
    czytelników: 342 | opinie: 19 | ocena: 7,64 (109 głosów)
  • Zabawić się na śmierć
    Zabawić się na śmierć
    Autor: Neil Postman
    Książka Neila Postmana to błyskotliwie opowiedziana historia o triumfie telewizji nad innymi środkami komunikowania i skutkach tego starcia. "Zabawić się na śmierć" to także opowieść o kulturze ameryk...
    czytelników: 338 | opinie: 6 | ocena: 6,88 (76 głosów) | inne wydania: 1
  • Efekt Lolity. Wizerunek nastolatek we współczesnych mediach
    Efekt Lolity. Wizerunek nastolatek we współczesnych mediach
    Autor: Meenakshi Gigi Durham
    Popkultura i atakująca zewsząd reklama wpajają młodym dziewczynom i chłopcom pięć fałszywych mitów dotyczących seksu i seksualności: Dziewczyny nie wybierają sobie chłopców, to chłopcy wybierają dziew...
    czytelników: 272 | opinie: 10 | ocena: 6,76 (50 głosów)
  • Wyznania hieny. Jak to się robi w brukowcu
    Wyznania hieny. Jak to się robi w brukowcu
    Autor: Piotr Mieśnik
    „Ryje” to znani politycy i celebryci. Polują na nich „paparuchy”, czyli fotografowie robiący zdjęcia z ukrycia. Chcą zdobyć „mordochwyty”, czyli kompromitujące fotki. Wszystko to opisują „hieny”, czyl...
    czytelników: 271 | opinie: 15 | ocena: 6,16 (104 głosy)
  • Rewolucja social media
    Rewolucja social media
    Autor: Michał Sadowski
    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół si...
    czytelników: 249 | opinie: 16 | ocena: 6,16 (88 głosów)
  • Social Media: Start
    Social Media: Start
    Autor: Tomek Tomczyk
    Poradnik dla osób zaczynających swoją przygodę w social mediach. Dla tych, którzy mają pomysł na siebie, ale jeszcze nie wiedzą, jak przeżyć pierwsze tygodnie. Gdzie znaleźć pierwszych czytelników, w...
    czytelników: 212 | opinie: 17 | ocena: 6,7 (61 głosów)
  • Dziennikarstwo i świat mediów
    Dziennikarstwo i świat mediów
    Autor: Zbigniew Bauer
    Książka adresowana przede wszystkim do adeptów sztuki dziennikarskiej. Zbiór szkiców podzielony tematycznie na 4 części - pierwsza, poświęcona historii i teorii mediów, druga, genologii i retoryce dzi...
    czytelników: 135 | opinie: 2 | ocena: 6,41 (44 głosy) | inne wydania: 1
  • Shit! Rok w brukowcu
    Shit! Rok w brukowcu
    Autor: Joanna Żebrowska
    Powieść z kluczem w stylu książki "Diabeł ubiera się u Prady". Różnica jest taka, że Lauren Weisberger zobrazowała redakcję magazynu Vogue. Joanna Żebrowska natomiast ukazała redakcję pewnego tabloidu...
    czytelników: 122 | opinie: 20 | ocena: 5,07 (54 głosy)
  • Seks, demokratyzacja pożądania i media, czyli kultura obnażania
    Seks, demokratyzacja pożądania i media, czyli kultura obnażania
    Autor: Brian McNair
    Pod intrygującym tytułem kryje się rzetelnie napisana książka o aktualnych zjawiskach zachodzących w kulturze masowej. To interesujące studium kultury obnażania, wyrażającej się w wyraźnie widocznej s...
    czytelników: 106 | opinie: 2 | ocena: 6,15 (27 głosów)
  • Zrozumieć media: przedłużenia człowieka
    Zrozumieć media: przedłużenia człowieka
    Autor: Herbert Marshall McLuhan
    Wydawnictwa Naukowo-Techniczne udostępniają polskiemu czytelnikowi tłumaczenie ostatniego wydania słynnej książki McLuhana. Dowie się z niej, dlaczego czasy, w których żyjemy, można uznać za Wiek Info...
    czytelników: 98 | opinie: 2 | ocena: 6,36 (28 głosów)

zgłoś błąd zgłoś błąd