Wybij się
Obserwujesz znanych influenserów w sieci?
Widzisz pasjonatów, którzy na swoich zainteresowaniach budują swoje marki osobiste i biznesy?
Podglądasz, jak twoja konkurencja w branży, zyskuje na popularności w internecie?
Może zastanawiasz się, jak oni to robią lub nawet sam próbujesz swoich sił, ale twoje działania nie przynoszą, aż tak spektakularnych efektów?
Jeśli tak, to powinieneś przeczytać książkę Gary’ego Vaynerchuka „Wybij się!”.
Jak mówi sam autor, teraz jest idealny czas, aby zamienić swoją pasję w biznes i zarabiać na życie robiąc to, co kochasz. A można wykorzystać do tego moc internetu i mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram czy YouTube. „Wybij się!” jest instrukcją, jak krok po kroku odnaleźć się w globalnej sieci.
W „WYBIJ SIĘ!” ZNAJDZIESZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA:
co zrobić, by twoją pasję i wiedzę ekspercką przekuć w pomysł na biznes on-line?
jak użyć internetu do budowania swojego brandu w tej dziedzinie?
jak potem wykorzystać swoją markę osobistą do promocji twojego biznesu?
jak stać się influenserem?
A to wszystko poparte jest konkretnymi przykładami, prawdziwymi historiami i gotowym wzorem, który sprawdził się już nie raz.
Oto kilka lekcji, które odnajdziesz w „Wybij się!”:
1. Opowiadanie historii jest najważniejszą koncepcją biznesową na obecnym rynku.
2. Nowoczesny marketing opiera się na byciu wiernym sobie i przejrzystości.
3. Uwagę odbiorców można przekuć w pieniądze.
4. Budowanie biznesu online wokół swojej pasji, nie musi oznaczać rezygnacji z codziennej pracy.
5. Wybierz swoje ulubione medium do komunikacji z klientami.
„Wybij się!” to książka, którą po prostu bierzesz, CZYTASZ i DZIAŁASZ!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 265
- 78
- 24
- 9
- 5
- 3
- 2
- 2
- 2
- 2
OPINIE i DYSKUSJE
Książka ta jest wyjątkowo wartościową pozycją dla każdego, kto interesuje się biznesem, marketingiem i rozwojem osobistym w erze cyfrowej. Gary Vaynerchuk, autor książki, z powodzeniem wykorzystał swoje doświadczenie i sukcesy w dziedzinie e-commerce oraz social media, by przedstawić czytelnikom praktyczne strategie, które pomogą im osiągnąć sukces w swoich działaniach biznesowych.
Autor w prosty i zrozumiały sposób tłumaczy, jakie korzyści niosą ze sobą narzędzia cyfrowe, takie jak media społecznościowe, i jak skutecznie wykorzystać je w marketingu. Gary Vaynerchuk pokazuje, jak ważne jest zrozumienie zachowań użytkowników internetu i jakie treści i podejścia są najskuteczniejsze w przyciąganiu i utrzymywaniu uwagi klientów.
Ponadto, książka "Wybij się!" skupia się na rozwoju osobistym i motywacji do działania. Autor zachęca czytelników do wykorzystania swojego potencjału i do podejmowania wyzwań, które pozwolą na osiągnięcie sukcesu w erze cyfrowej.
Podsumowując, książka "Wybij się! Jak działać i osiągać sukces w świecie digital" to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie i marketingu online. Zawiera ona praktyczne wskazówki, inspirujące historie i motywujące przesłanie, które z pewnością pomogą czytelnikom w osiągnięciu swoich celów. Gorąco polecam tę książkę!
Książka ta jest wyjątkowo wartościową pozycją dla każdego, kto interesuje się biznesem, marketingiem i rozwojem osobistym w erze cyfrowej. Gary Vaynerchuk, autor książki, z powodzeniem wykorzystał swoje doświadczenie i sukcesy w dziedzinie e-commerce oraz social media, by przedstawić czytelnikom praktyczne strategie, które pomogą im osiągnąć sukces w swoich działaniach...
więcej Pokaż mimo toKrótka i treściwa książka, jednak lekko już nieaktualna. Autor przedstawia swoje pomysły na wyrobienie swojej marki osobistej i zamienienie jej w biznes.
Krótka i treściwa książka, jednak lekko już nieaktualna. Autor przedstawia swoje pomysły na wyrobienie swojej marki osobistej i zamienienie jej w biznes.
Pokaż mimo toKsiążka ciekawa od strony merytorycznej, aczkolwiek rady w niej zawarte są już nieaktualne.
Książka ciekawa od strony merytorycznej, aczkolwiek rady w niej zawarte są już nieaktualne.
Pokaż mimo toKsiążka dobra aczkolwiek zawarte w niej rady są często nie aktualne ze względu na szybkość zmian w social mediach. Na sam początek pracy w tym dziale... idealna. Na konkretne rady w 2020? Trochę za stara
Książka dobra aczkolwiek zawarte w niej rady są często nie aktualne ze względu na szybkość zmian w social mediach. Na sam początek pracy w tym dziale... idealna. Na konkretne rady w 2020? Trochę za stara
Pokaż mimo toMotywująca do ciężkiej pracy, przedstawiająca realia tzw. solopreneurship, zawiera kilka dobrych wskazówek i technik o tym jak zacząć tworzenie swojego brandu w sieci.
Motywująca do ciężkiej pracy, przedstawiająca realia tzw. solopreneurship, zawiera kilka dobrych wskazówek i technik o tym jak zacząć tworzenie swojego brandu w sieci.
Pokaż mimo toCiekawa książka Garego. Napisana już ponad 10 lat temu, a jednak nadal bardzo aktualna. Można się z niej dowiedzieć, że Gary miał rację w wielu przypadkach. Można też sprawdzić w czym się pomylił. To bardzo pouczająca lekcja.
Ciekawa książka Garego. Napisana już ponad 10 lat temu, a jednak nadal bardzo aktualna. Można się z niej dowiedzieć, że Gary miał rację w wielu przypadkach. Można też sprawdzić w czym się pomylił. To bardzo pouczająca lekcja.
Pokaż mimo toKsiążka nie jest zła, tylko już po prostu nieaktualna. Platformy i technologie się mocno zmieniły. Nie zmieniła się filozofia Gary'ego, ale ją można znaleźć w innych pozycjach. Raczej nie warto.
Książka nie jest zła, tylko już po prostu nieaktualna. Platformy i technologie się mocno zmieniły. Nie zmieniła się filozofia Gary'ego, ale ją można znaleźć w innych pozycjach. Raczej nie warto.
Pokaż mimo toKsiążka o rozwijaniu własnej marki przy pomocy wszelkiej maści serwisów internetowych. Ciekawa historia autora, kilka praktycznych ciekawostek. Umiarkowanie przydatna.
Książka o rozwijaniu własnej marki przy pomocy wszelkiej maści serwisów internetowych. Ciekawa historia autora, kilka praktycznych ciekawostek. Umiarkowanie przydatna.
Pokaż mimo toCzytałem pierwszą wersję tej książki, czyli "Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo", dzięki której kilka lat temu założyłem konto na YouTube, zbudowałem markę osobistą, a z pieniędzy zarobionych na publikowanych filmach rozwijam się i swoje video studio. W tej odświeżonej wersji uświadomiłem sobie dwie rzeczy:
1. Poszedłem w dobrym kierunku.
2. Jest jeszcze wiele do zrobienia.
Znajdziecie tutaj praktyczne wskazówki jak budować swoją markę osobistą oraz jak i przede wszystkim gdzie postawić pierwsze kroki.
Na rozbudowę biura, w którym tworzę filmy przeznaczam wszystkie pieniądze uzyskane za pomocą usługi Google AdSense. O tym w co inwestuję zarobione na YouTube pieniądze poczytacie tutaj:
https://www.facebook.com/groups/soisk/
Pozdrawiam.
Czytałem pierwszą wersję tej książki, czyli "Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo", dzięki której kilka lat temu założyłem konto na YouTube, zbudowałem markę osobistą, a z pieniędzy zarobionych na publikowanych filmach rozwijam się i swoje video studio. W tej odświeżonej wersji uświadomiłem sobie dwie rzeczy:
więcej Pokaż mimo to1. Poszedłem w dobrym kierunku.
2. Jest...
"Lepiej pomylić się dziesięć razy i mieć rację trzy razy, niż zrobić coś trzy razy i zawsze mieć rację."
Książka ta daje naprawdę wiele inspiracji do tego, jak przebić się w świecie social media.
Przeczytałam ją z ogromnym zaciekawieniem, chłonąc zawartą w niej wiedzę.
Znalazłam sporo pomysłów na działanie, dla własnego biznesu.
Polecam ją wszystkim, którzy chcą robić o wiele więcej dla siebie i swojej firmy.
Książka kupiona oczywiście w #osmpower
Gorąco polecam <3
https://www.facebook.com/zaczytanaeliza/photos/a.1656801191286441.1073741828.1650882978544929/1922671858032705/?type=3&theater
"Lepiej pomylić się dziesięć razy i mieć rację trzy razy, niż zrobić coś trzy razy i zawsze mieć rację."
więcej Pokaż mimo toKsiążka ta daje naprawdę wiele inspiracji do tego, jak przebić się w świecie social media.
Przeczytałam ją z ogromnym zaciekawieniem, chłonąc zawartą w niej wiedzę.
Znalazłam sporo pomysłów na działanie, dla własnego biznesu.
Polecam ją wszystkim, którzy chcą robić o...