Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy

Tłumaczenie: Michał Lipa
Wydawnictwo: Onepress
6,58 (67 ocen i 11 opinii) Zobacz oceny
10
4
9
3
8
8
7
23
6
16
5
7
4
3
3
1
2
1
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788328307285
liczba stron
144
słowa kluczowe
marketing, growth hacking
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Waldek

To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker — inaczej: haker wzrostu — to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli...

To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker — inaczej: haker wzrostu — to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na małej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama...

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną przez NAPRAWDĘ DOBREGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje produkty!

 

źródło opisu: http://onepress.pl/

źródło okładki: http://onepress.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (11)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 81
Arek | 2019-09-09
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: wrzesień 2019

Treściwa i krótka książka, która jest raczej ogólnym obrazem czym growth marketing jest, niż poradnikiem o tym, jak ten growth marketing się robi. Fajne przykłady, które zostały zastosowane w wielu firmach. Minusem z pewnością jest mała ilość tych przykładów. Jeśli zaczynasz swoją przygodę z podejściem data-driven w marketingu, jesteś "klasycznym" marketingowcem lub zaczynasz swoją drogę z projektowaniem różnego rodzaju produktów - warto przeczytać.

książek: 21
Łukasz_Sobański | 2018-04-15
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 15 kwietnia 2018

Założeniem książki jest zmiana sposobu myślenia odbiorcy o marketingu. Jeśli należysz do grona tradycyjnych marketingowców, jest to pozycja obowiązkowa. W innym razie może wydać się zbyt ogólna, choć uważam, że i tak warto po nią sięgnąć.

książek: 552
GZal | 2018-03-13
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 13 marca 2018

Gdyby taka książka ukazała się przed 2000 rokiem można by uznać pewne treści w niej zawarte za odkrywcze. Ale w 2013? Nie rozumiem jej fenomenu. Przyznaję jednak szczerze, nie mam pojęcia o marketingu i jego skuteczności. Obserwując to i owo przychylam się do słynnego poglądu Johna Wanamakera, że “połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest wyrzucana w błoto. Problem w tym, że nie wiadomo która”. Żyjący na przełomie XIX i XX wieku Wanamaker zwany jest pionierem reklamy, zaś wyrażona przez niego opinia sugeruje spory autokrytycyzm i dystans. Tych zaś elementów zabrakło mi u Ryana Holidaya, w książce Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.
[...]
całość:
http://www.speculatio.pl/growth-hacker-marketing/

książek: 10
trupijad | 2017-12-12
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: marzec 2016

Bardzo kiepska pozycja, która w zasadzie jest zbiorem nic nie mówiących ogólników. Najlepsze w tej krótkiej książeczce (lub szerokiej broszurce jak kto woli) jest wprowadzenie Jacka Kotarbińskiego i to w zasadzie tyle nt. tej pozycji.

książek: 91
Ela | 2017-12-09
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 09 grudnia 2017

Książka, którą powinna przeczytać każda osoba, która zajmuje się marketingiem. Bardzo praktyczny poradnik, o tym, jak efektywnie promować swój produkt/usługę i jakie pytania powinniśmy sobie zadać zanim zaczniemy cokolwiek promować, a nawet wcześniej, zanim zaczniemy tworzyć produkt, który będziemy chcieli sprzedać.

książek: 468
Odzio | 2017-10-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 22 października 2017

Warta przeczytania dla każdego kogo interesuje sprzedaż i marketing. Nowoczesne podejście do sprzedaży i marketingu zmieniło wiele branż i pozwoliło rozwinąć się wielkiej grupie firm.
Dzisiaj chyba nie ma innej opcji aby przetrwać na rynku....

książek: 366
Patryk Wójcik | 2017-06-14
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 14 czerwca 2017

Ciekawa książka, która skłania do zmiany myślenia. Jednak na pewno nie będzie to pozycja dla wszystkich. Jeżeli nie chcesz zmienić swojego podejścia do marketingu, a nawet nie chcesz się nad tym zastanowić, trudno będzie Ci ją przeczytać.

Niby wiele w niej oczywistości, ale czy na pewno? Skoro wszystko jest tak oczywiste i proste, to dlaczego większość z nas działa w inny sposób? Mimo tego, że znamy podstawy Growth Hackingu to nie potrafimy ich zastosować we własnych firmach.

Jest to książka, która ma skłonić do zmiany sposobu myślenia. Jednak ostatecznie powinien zmienić się nasz sposób działania. W innym przypadku nie wiele z niej wyniesiemy.

książek: 50
S1monm | 2017-05-16
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 16 maja 2017

Książka dla świeżaków. Trochę trąca kryptoreklamą.

książek: 65
Michał Augustyn | 2017-02-03
Na półkach: Przeczytane

W teorii powinienem ocenić tę książkę niżej (poniżej 5*), bowiem większość opisanych kwestii - delikatnie rzecz ujmując - nie jest odkrywcza. Sam cytatów wypisałem sobie jedną stronę A4 - tak zwanego "mięsa", przynajmniej dla mnie jest mało. Natomiast swoją ocenę uzasadniam tym, że książka ta byłaby świetna dla osób, które stawiają pierwsze kroki w marketingu bądź tych niemających zdolności i/bądź skłonności analitycznych. Napisana jest w sposób lekki, miałem wrażenie że czytam wypowiedź dobrego kumpla.

Podsumowując: literatura obowiązkowa, lecz tylko dla początkującego. Czytelnik zaawansowany wyniesie z tej książki wartość odpowiednio mniejszą bądź nawet żadną.

Na +
- sporo wartościowego contentu (dla początkujących) oraz case'ów
- książka napisana lekkim, przystępnym językiem

Na -
- mało wartościowego contentu (dla doświadczonych), content ten może mieć formę oczywistych oczywistości
- dla niektórych krótka

książek: 64
Krzysztof | 2016-01-16
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: styczeń 2016

Nic ciekawego.

Autor pisze o oczywistych sprawach tak jakby odkrywał Amerykę i kolejny cód świata. Testowanie produktu przed wypuszczeniem na rynek i ciągle doskonalenie to już standard, od dawna i nie wiem skąd ten zachwyt.

Poza tym oczywistym jest, że marketing ewoluuje. Dzieje się tak od powstania tej dyscypliny, a hakowanie wzrostu ma więcej wspólnego z zagrywkami wizerunkowymi tegoż "hakera" niż z profesjonalnym marketingiem.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd