Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie

Gary Vaynerchuk Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
304 str.
Tytuł oryginału:
The Thank You Economy
Data wydania:
2013-07-19
Data 1. wyd. pol.:
2013-07-19
Liczba stron:
304
Język:
polski
ISBN:
9788324647897
Tłumacz:
Leszek Sielicki
Wydawnictwo:
Helion
Tagi:
ekonomia marketing
Tytuł oryginału:
The Thank You Economy
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2013-07-19
Liczba stron:
304
Język:
polski
ISBN:
9788324647897
Tłumacz:
Leszek Sielicki
Tagi:
ekonomia marketing
Średnia ocen
6,8 / 10
60 ocen 11 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
60 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [11]

Sortuj:
39
9

Na półkach: ,

Bardzo dobrze przekazana informacja, że dbanie o klienta jest lepsze i ważniejsze niż wysysanie z niego gotówki od po prostu.

Pokaż mimo to

220
140

Na półkach: , ,

Fajna książka, która w prosty sposób tłumaczy, że ekonomia wdzięczności przekłada się na zyski we współczesnych firmach. A za sprawą social mediów można dotrzeć do klientów bezpośrednio.

Również sama technologia pomaga w tym podejściu.

W książce są przykłady firm, które wprowadziły to podejście w życie odnoszą sukcesy biznesowe.

Polecam tym co mają lub chcą założyć...

więcej Pokaż mimo to

13
12

Na półkach:

Przeczytasz tę książkę i zapewne pomyślisz: „Hej, przecież to jest takie proste i oczywiste!”, ale to, co prawdopodobnie odróżnia nas od Gary’ego Vaynerchuka, to fakt, że on żyje ekonomią wdzięczności… Po prostu oddycha nią. Jest nią przesiąknięty, a do tego wie, w jaki sposób używać jej, by generować za jej pomocą wzrost swojego biznesu. Tego właśnie naucz się z tej książki!

Pokaż mimo to

Reklama
331
18

Na półkach: ,

O tej ekonomii wdzięczności tyle tu napisane co nic..

Pokaż mimo to

323
280

Na półkach: ,

"Uda Ci się, jeśli będziesz bardziej autentyczny i będzie Ci bardziej zależało; będziesz tworzyć lespsze treści, jeśli będziesz trzymać rękę na pulsie i będziesz bardziej zaangażowany. Jeśli będziesz po prostu lepszy."
"Klientom zależy na bliskich relacjach z ich markami. Dziś jeszcze brzmi to trochę dziwnie, ale pewnego dnia przestanie tak brzmieć. A właściwy moment, aby...

więcej Pokaż mimo to


Gary'ego śledzę w różnych kanałach od zawsze, więc oczywistym było dla mnie przeczytać "Ekonomię Wdzięczności", do której przyznam długo nie mogłem się "zabrać" ze względu na liczne opinie, że jest to książka, która nie wnosi nic nowego, omawia i tak znane i oczywiste tematy, itd.

Nie zaskoczyłem się, faktycznie Gary nie omawia żadnej "fizyki kwantowej" relacji...

więcej Pokaż mimo to

176
20

Na półkach:

W książce nie ma nic czego nie można by znaleźć na kanale YT Garego, jest to jednak opisane bez wulgaryzmów oraz nieco lepiej ułożone.

Pokaż mimo to

254
205

Na półkach:

Autor na potrzeby sprzedaży swojej książki wymyśla ciekawy termin "ekonomia wdzięczności" To przykuwa uwagę wszystkich ludzi, którzy etycznie chcą zwiększyć swoje zyski. Niestety autor przynudza, opisuje banały. Poza tym wiedza jest już powszechna i przestarzała. A o ekonomi wdzięczności jest tyle co kot napłakał. To jest jedna z tych książek, która niesamowicie...

więcej Pokaż mimo to

31
3

Na półkach: ,

Zwykło się mówić, że dobro wraca. Przed przeczytaniem tej książki nigdy się na tym wiele nie zastanawiałem. W dobie reklam telewizyjnych i radiowych kwestia potęgi mediów społecznościowych także nie była mi do końca znana, choć pochłaniają mi trochę czasu. Oczywiście, posiadanie firmowego facebooka, wrzucenie paru postów na twittera czy zdjęć na instagrama nie jest mi obce,...

więcej Pokaż mimo to

169
107

Na półkach: ,

Na wpół przekonana do świata mediów społecznościowych zasiadłam do lektury Ekonomii wdzięczności. Na pewno utwierdziłam się w tym, że unikanie Facebooka czy innych platform raczej nie jest najlepszą strategią. Autor rzeczywiście przekonująco przedstawia argumenty za korzystaniem z możliwość Internetu. Ciekawe są przykłady konkretnych kampanii marketingowych stosowanych...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    255
  • Przeczytane
    72
  • Posiadam
    31
  • Biznes
    6
  • Chcę w prezencie
    6
  • Teraz czytam
    5
  • Rozwój
    3
  • Ekonomia
    3
  • Rozwój osobisty
    2
  • Ulubione
    2


Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 20 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd