rozwińzwiń

Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie

Okładka książki Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie Gary Vaynerchuk
Okładka książki Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie
Gary Vaynerchuk Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
304 str. 5 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The Thank You Economy
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-07-19
Data 1. wyd. pol.:
2013-07-19
Liczba stron:
304
Czas czytania
5 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324647897
Tłumacz:
Leszek Sielicki
Tagi:
ekonomia marketing
Średnia ocen

6,6 6,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,6 / 10
83 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
143
143

Na półkach:

No cóż... czas dla tej pozycji jest okrutny; po tylu latach od premiery zdecydowanie straciła na wartości. Sporo banałów na temat potencjału Internetu i mediów społecznościowych, co w 2020 roku (i jak mniemam latach późniejszych) jest oczywistą oczywistością.

Czy warto zatem sięgać po tę książkę tyle lat po premierze? To zależy. Można tu znaleźć pewne wskazówki dotyczące utrzymywania i nawiązywania relacji z klientami w mediach społecznościowych. Są także przykładowe historie firm, które wprowadziły w kwestiach marketingowych coś nietypowego, nowatorskiego - ciekawe i warte przeczytania. Zdecydowanie by się przydało odświeżone wydanie - lub jakaś kontynuacja książki - odnoszące się do czasów kiedy media społecznościowe już totalnie zawładnęły światem.

No cóż... czas dla tej pozycji jest okrutny; po tylu latach od premiery zdecydowanie straciła na wartości. Sporo banałów na temat potencjału Internetu i mediów społecznościowych, co w 2020 roku (i jak mniemam latach późniejszych) jest oczywistą oczywistością.

Czy warto zatem sięgać po tę książkę tyle lat po premierze? To zależy. Można tu znaleźć pewne wskazówki dotyczące...

więcej Pokaż mimo to

avatar
203
161

Na półkach: , ,

Fajna książka, która w prosty sposób tłumaczy, że ekonomia wdzięczności przekłada się na zyski we współczesnych firmach. A za sprawą social mediów można dotrzeć do klientów bezpośrednio.

Również sama technologia pomaga w tym podejściu.

W książce są przykłady firm, które wprowadziły to podejście w życie odnoszą sukcesy biznesowe.

Polecam tym co mają lub chcą założyć biznes oraz co działają w internecie jak np. blogerzy czy twórcy internetowi. Ale oni już pewnie ją stosują od dawana :)

Fajna książka, która w prosty sposób tłumaczy, że ekonomia wdzięczności przekłada się na zyski we współczesnych firmach. A za sprawą social mediów można dotrzeć do klientów bezpośrednio.

Również sama technologia pomaga w tym podejściu.

W książce są przykłady firm, które wprowadziły to podejście w życie odnoszą sukcesy biznesowe.

Polecam tym co mają lub chcą założyć...

więcej Pokaż mimo to

avatar
13
12

Na półkach:

Przeczytasz tę książkę i zapewne pomyślisz: „Hej, przecież to jest takie proste i oczywiste!”, ale to, co prawdopodobnie odróżnia nas od Gary’ego Vaynerchuka, to fakt, że on żyje ekonomią wdzięczności… Po prostu oddycha nią. Jest nią przesiąknięty, a do tego wie, w jaki sposób używać jej, by generować za jej pomocą wzrost swojego biznesu. Tego właśnie naucz się z tej książki!

Przeczytasz tę książkę i zapewne pomyślisz: „Hej, przecież to jest takie proste i oczywiste!”, ale to, co prawdopodobnie odróżnia nas od Gary’ego Vaynerchuka, to fakt, że on żyje ekonomią wdzięczności… Po prostu oddycha nią. Jest nią przesiąknięty, a do tego wie, w jaki sposób używać jej, by generować za jej pomocą wzrost swojego biznesu. Tego właśnie naucz się z tej książki!

Pokaż mimo to

avatar
1355
1347

Na półkach: ,

"Uda Ci się, jeśli będziesz bardziej autentyczny i będzie Ci bardziej zależało; będziesz tworzyć lespsze treści, jeśli będziesz trzymać rękę na pulsie i będziesz bardziej zaangażowany. Jeśli będziesz po prostu lepszy."
"Klientom zależy na bliskich relacjach z ich markami. Dziś jeszcze brzmi to trochę dziwnie, ale pewnego dnia przestanie tak brzmieć. A właściwy moment, aby zacząć budować te relacje, nadszedł właśnie teraz."
Z ekonomią wdzięcznoścuii według mnie jest tak jak ze słowami proszę i dziękuję - niby niewiele, niby takie oczywiste, ale odgrywają ogromną rolę w naszym życiu, tak jak ekonomia wdzięczności w naszym biznesie.
Ja stosuję ją już od jakiegoś czasu, ale fajnie jest patrzeć, jak sięga po nią coraz więcej marek.
Książka jest bardzo inspirująca. Pokazała mi, że ekonomia wdzięczności to nie tylko stan tu i teraz, ale jest to relacja budowana na długi czas.
"Stwórz coś kreatywnego, co wprawi platformy w ruch, co sprawi, że zaczną wspólnie pracować nad upowszechnieniem twojej historii, kontynuowaniem rozmowy i nawiązaniem relacji z ludźmi."

https://www.facebook.com/zaczytanaeliza/photos/a.1656801191286441.1073741828.1650882978544929/1866642696968955/?type=3&theater

"Uda Ci się, jeśli będziesz bardziej autentyczny i będzie Ci bardziej zależało; będziesz tworzyć lespsze treści, jeśli będziesz trzymać rękę na pulsie i będziesz bardziej zaangażowany. Jeśli będziesz po prostu lepszy."
"Klientom zależy na bliskich relacjach z ich markami. Dziś jeszcze brzmi to trochę dziwnie, ale pewnego dnia przestanie tak brzmieć. A właściwy moment, aby...

więcej Pokaż mimo to

avatar
414
386

Na półkach:

Autor na potrzeby sprzedaży swojej książki wymyśla ciekawy termin "ekonomia wdzięczności" To przykuwa uwagę wszystkich ludzi, którzy etycznie chcą zwiększyć swoje zyski. Niestety autor przynudza, opisuje banały. Poza tym wiedza jest już powszechna i przestarzała. A o ekonomi wdzięczności jest tyle co kot napłakał. To jest jedna z tych książek, która niesamowicie rozczarowuje pod każdym kontem.

http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Autor na potrzeby sprzedaży swojej książki wymyśla ciekawy termin "ekonomia wdzięczności" To przykuwa uwagę wszystkich ludzi, którzy etycznie chcą zwiększyć swoje zyski. Niestety autor przynudza, opisuje banały. Poza tym wiedza jest już powszechna i przestarzała. A o ekonomi wdzięczności jest tyle co kot napłakał. To jest jedna z tych książek, która niesamowicie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
66
20

Na półkach:

W książce nie ma nic czego nie można by znaleźć na kanale YT Garego, jest to jednak opisane bez wulgaryzmów oraz nieco lepiej ułożone.

W książce nie ma nic czego nie można by znaleźć na kanale YT Garego, jest to jednak opisane bez wulgaryzmów oraz nieco lepiej ułożone.

Pokaż mimo to

avatar

Gary'ego śledzę w różnych kanałach od zawsze, więc oczywistym było dla mnie przeczytać "Ekonomię Wdzięczności", do której przyznam długo nie mogłem się "zabrać" ze względu na liczne opinie, że jest to książka, która nie wnosi nic nowego, omawia i tak znane i oczywiste tematy, itd.

Nie zaskoczyłem się, faktycznie Gary nie omawia żadnej "fizyki kwantowej" relacji biznesowych, ale jednak książka bazując na prostych przykładach jest napisana w taki sposób, że daje do myślenia i potrafi zainspirować do wdrożenia tych "oczywistości" nazywanych ekonomią wdzięczności na różnych płaszczyznach codziennej pracy w biznesie.

I na koniec... skoro wszystko omawiane w tej książce jest taką oczywistością, to dlaczego jakoś na codzień nie widać tego w biznesach prowadzonych przez wielu przedsiębiorców? ;)

Gary'ego śledzę w różnych kanałach od zawsze, więc oczywistym było dla mnie przeczytać "Ekonomię Wdzięczności", do której przyznam długo nie mogłem się "zabrać" ze względu na liczne opinie, że jest to książka, która nie wnosi nic nowego, omawia i tak znane i oczywiste tematy, itd.

Nie zaskoczyłem się, faktycznie Gary nie omawia żadnej "fizyki kwantowej" relacji...

więcej Pokaż mimo to

avatar
224
18

Na półkach: ,

O tej ekonomii wdzięczności tyle tu napisane co nic..

O tej ekonomii wdzięczności tyle tu napisane co nic..

Pokaż mimo to

avatar
62
33

Na półkach: ,

Bardzo dobrze przekazana informacja, że dbanie o klienta jest lepsze i ważniejsze niż wysysanie z niego gotówki od po prostu.

Bardzo dobrze przekazana informacja, że dbanie o klienta jest lepsze i ważniejsze niż wysysanie z niego gotówki od po prostu.

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Nie wiele ma wspolnego z wdziecznoscia a raczej z tym jak wazne sa social media. Napisana w typowo amerykanskim stylu. Jak zrobic cos z niczego + podsycanie emocji w tani sposob. Byc moze dlatego ze nie przepadam za Americam Dream

Nie wiele ma wspolnego z wdziecznoscia a raczej z tym jak wazne sa social media. Napisana w typowo amerykanskim stylu. Jak zrobic cos z niczego + podsycanie emocji w tani sposob. Byc moze dlatego ze nie przepadam za Americam Dream

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    375
  • Przeczytane
    103
  • Posiadam
    33
  • Teraz czytam
    9
  • Biznes
    9
  • Chcę w prezencie
    4
  • Marketing
    3
  • Rozwój osobisty
    3
  • Rozwój
    3
  • Ekonomia
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie


Podobne książki

Przeczytaj także