Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Handlowanie to gra Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta

Wydawnictwo: Onepress
7,34 (61 ocen i 11 opinii) Zobacz oceny
10
4
9
9
8
13
7
21
6
11
5
1
4
1
3
0
2
0
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8373612653
liczba stron
264
słowa kluczowe
handel, sprzedaż, klient, biznes
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego...

Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia:

zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb,
radzenia sobie z grami kupieckimi,
budowania profesjonalnej podstawy handlowej.


Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć.

Na płycie VCD znajduje się film "Debiuty handlowe", który pozwoli Ci uniknąć wielu błędów w pierwszym etapie negocjacji handlowych. W tej fazie celem kupujących jest osłabienie sprzedającego, ustawienie rozmowy na jak najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada, jak nie wpaść w żadną z zastawionych przez kupującego pułapek.

Ukazane są typowe zachowania klientów, jak również sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie sposobów rozpoznawania podświadomych motywów klienta i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce.

 

źródło opisu: http://onepress.pl/ksiazki/handlowanie-to-gra-wojc...(?)

źródło okładki: http://onepress.pl/ksiazki/handlowanie-to-gra-wojc...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (184)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 210
Łukasz | 2015-09-08
Na półkach: Przeczytane, Pożyczone, 2015
Przeczytana: 30 sierpnia 2015

Ciekawa pozycja, uczy jak być sprzedawcą a nie "wciskaczem". Mi pozwoliła przemyśleć część moich zachowań, zwróciła uwagę na pewne błędy. Uważam, że dla kogoś kto pracuje w sprzedaży to wartościowa lektura.
Co mi się szczególnie podoba, autorzy nie uciekają od naprawdę trudnych pytań i proponują skuteczne sposoby ich rozwiązywania.

Oczywiście powiela się mnóstwo "frazesów" np. napraw błąd, w "prawdziwym świecie" niestety bardzo często nie mamy na to wpływu, a klient jest przekonany "że mamy", a wyjaśnić mu czemu nie mam, czasami po prostu mi nie wolno...
Z tego powodu kilka przykładów mija się z realiami. Natomiast nie zmienia to faktu, że ta pozycja zwraca uwagę na bardzo ważne problemy pojawiające się w sprzedaży i przedstawia propozycje rozwiązań.

książek: 437
Paweł | 2015-12-15
Na półkach: Przeczytane

Podstawa dla każdego kto choć trochę zajmuje się sprzedażą. Czyli dla każdego, bo wszyscy coś sprzedajemy.

książek: 150
Damian Potrykus | 2014-11-02
Na półkach: Przeczytane

Obowiązkowa pozycja dla każdego handlowca. Serdecznie Polecam.

książek: 129
Silesius1948 | 2017-04-02

Wiedza już nieco zdezaktualizowana, ale warto przeczytać, jeśli ktoś rozpoczyna swoją przygodę w roli handlowca czy przedsiębiorcy. Podstawy zawodu.

książek: 2044

Chyba żadnej książki, na tematy Biznesowo Marketingowe, nie zjadę tak jak tegoż badziewia. Facet na bazarze nauczy cię więcej o Handlu i Marketingu niż tych 2 nawiedzonych autorów.

Jest to ewidentny skok na kasę, żerowanie na naiwności ludzi, którzy kupowali książki pisane przez polaków bez żadnego doświadczenia, a jedynie czytających jakieś poradniki motywacyjne. Książki pisane przez Polaków, o ile nie jest to autobiografia R. Karkosika czy L. Czarneckiego.

To strata czasu, raz że ci PL, nawiedzeni autorzy na fali Kyosakich, zarzucali rynek swymi chłamowatymi książeczkami, które były zbiorem kilku poradników motywacji, to dzieląc się własnym doświadczeniem na łamach tych wypocin. Człowiek przechodził grozę ze można być tak tępym, aby do oczywistych rzeczy które normalnym ludziom odkrycie zajmuje 3 minuty, oni dochodzili miesiącami a czasem latami.

Rady w tej matołowatej książce, są raz totalnie sprzeczne z realiami, a dwa są pisane tak jakby człowiek sprzedawał towar 5 latkom....

książek: 334
Gazela123 | 2017-11-16
Na półkach: Sprzedaż, Przeczytane

Handlowanie to gra, napisana w przystępny sposób, potocznym językiem. Szybko się czyta, powiedziałabym że wręcz się ją połyka! Bardzo ładnie tłumaczy podłoże- przyczyny reakcji zarówno klientów, jak i sprzedawców na konkretne taktyki drugiej strony. Twórcy to psycholodzy, aspekt psychologiczny jest zauważalny w całej książce, dzięki niemu znacznie łatwiej utożsamić się z treścią książki. Poprzez scenki autorzy obrazują złe wzorce oraz kontrastują je z obrazami właściwych postaw wobec zagrywek klientów.

książek: 86
Maciek Zadrożny | 2016-01-18
Na półkach: Przeczytane

Książka praktycznie nie do dostania, przynajmniej na górnym śląsku, ale warta wszelkich poszukiwań. Niezwykle wciągająca i łopatologicznie wyłożona książka o podstawach etyki handlowania. Może nie zaskoczy nikogo kto w handlowaniu siedzi kilka lat, ale pomaga w tłumaczeniu "młodym" miedzy innymi po co zadajemy tyle pytań, czym jest inwestycja długoterminowa w klientów, więc polecam przede wszystkim osobą szkolącą nowych sprzedawców ;)

książek: 257
Tomasz Ostojski | 2017-01-09
Na półkach: Przeczytane, 2017, Biznes
Przeczytana: 09 stycznia 2017

Książka skierowana jest zdecydowanie bardziej do sprzedawców niż kupców, co było dla mnie małym rozczarowaniem, ponieważ zdecydowanie częściej występuję w tej drugiej roli. Na szczęście przedstawione narzędzia, techniki i zasady są dość uniwersalne i można stosować je w wielu sytuacjach, również nie handlowych. Jest to książka raczej dla początkujących i takim osobom, zainteresowanym zagadnieniami skutecznej komunikacji, gorąco ją polecam.

książek: 1
mojetop5pl | 2015-08-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Doskonała książka o handlowaniu w polskich warunkach. Od 10 lat na mojej półce i nie raz już do niej wracałem. Lekko, przystępnie napisana i każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Z pewnością pomogła w rozwoju nie jednemu handlowcowi.
Serdecznie polecam i pozdrawiam www.mojetop5.pl

książek: 320
Patryk Wójcik | 2015-09-13
Na półkach: Przeczytane

Bardzo ciekawa książka. Z pozoru prosta, jednak w tej prostocie możemy odnaleźć siłę przekazu. Bardzo ciekawe przykłady osadzone w polskich realiach. Polecam.

zobacz kolejne z 174 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd