rozwińzwiń

W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Okładka książki W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych Gary Vaynerchuk
Okładka książki W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
Gary Vaynerchuk Wydawnictwo: Słowa i Myśli biznes, finanse
216 str. 3 godz. 36 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Jab, jab, jab, right hook
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Data wydania:
2015-02-18
Data 1. wyd. pol.:
2015-02-18
Data 1. wydania:
2013-11-26
Liczba stron:
216
Czas czytania
3 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363566401
Tagi:
marketing social media content marketing Gary Vaynerchuk
Średnia ocen

7,6 7,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,6 / 10
53 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
106
8

Na półkach: ,

Przeczytałem w 2024. Dużo czasu upłyneło od publikacji. Mimo tego, sprawny czytelnik dalej będzie w stanie wyciągnąć - w warstwie konceptualnej - sporo użytecznych optyk.

Jeśli zaś czytelnik ma zamiar podejść dosłownie do lektury, to niechaj zajmie się czymś pożyteczniejszym.

Przeczytałem w 2024. Dużo czasu upłyneło od publikacji. Mimo tego, sprawny czytelnik dalej będzie w stanie wyciągnąć - w warstwie konceptualnej - sporo użytecznych optyk.

Jeśli zaś czytelnik ma zamiar podejść dosłownie do lektury, to niechaj zajmie się czymś pożyteczniejszym.

Pokaż mimo to

avatar
394
89

Na półkach: ,

Gdybym miała użyć jednego słowa na podsumowanie tej książki, byłoby to: konkret. Książka jest bardzo konkretna, nie uświadczymy tu marketingowego lania wody, za to znajdziemy w środku duuuużo przykładów i dokładnie omówionych case studies strategii, które działają w poszczególnych platformach mediów społecznościowych. Objętościowo nie jest to opasła książka, ale za tę zwięzłość i konkretność właśnie bardzo ją cenię.

Gdybym miała użyć jednego słowa na podsumowanie tej książki, byłoby to: konkret. Książka jest bardzo konkretna, nie uświadczymy tu marketingowego lania wody, za to znajdziemy w środku duuuużo przykładów i dokładnie omówionych case studies strategii, które działają w poszczególnych platformach mediów społecznościowych. Objętościowo nie jest to opasła książka, ale za tę...

więcej Pokaż mimo to

avatar
137
79

Na półkach:

Świetna, niezwyle wartościowa książka, bardzo mocno wybijająca się z chłamu, jaki obecnie serwuje się wszędzie dookoła na polu poradników biznesowych i rozwoju osobistego.

Dla osób zajmujących się handlem i/lub rozwojem własnej marki wręcz niezastąpiona.

Dla pozostałych osób również godna polecenia, chociaż bardziej w formie ciekawostki. Gary Vaynerchuk jest wysokiego stopnia specjalistą, który nie tylko wie o czym mówi, ale również potrafi mówić o tym w sposób konkretny, zwracając uwagę na szczegóły bardzo często umykające innym ludziom. Polecam!

Świetna, niezwyle wartościowa książka, bardzo mocno wybijająca się z chłamu, jaki obecnie serwuje się wszędzie dookoła na polu poradników biznesowych i rozwoju osobistego.

Dla osób zajmujących się handlem i/lub rozwojem własnej marki wręcz niezastąpiona.

Dla pozostałych osób również godna polecenia, chociaż bardziej w formie ciekawostki. Gary Vaynerchuk jest wysokiego...

więcej Pokaż mimo to

avatar
677
64

Na półkach: ,

Książki Gary'ego Vaynerchuka czyta się świetnie, bo są na wskroś praktyczne. I od razu możesz wprowadzać zawarte w nich wskazówki w życie - zgodnie z filozofią hustle.

Książki Gary'ego Vaynerchuka czyta się świetnie, bo są na wskroś praktyczne. I od razu możesz wprowadzać zawarte w nich wskazówki w życie - zgodnie z filozofią hustle.

Pokaż mimo to

avatar
57
52

Na półkach: ,

Jest to moja pierwsza przeczytana książka od Garego. Książka krótka ale za to z bardzo skondensowaną wiedzą. Bardzo fajnie porządkuje informacje na temat działania social mediów i technik stosowanych w tytułowym marketingu.

Szczerze powiedziawszy to dzięki niej dowiedziałem się, że istnieje takie coś jak EdgeRank, czyli tajemniczy algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie treści na Facebooku ;) Ucząc się i testując jak on działa jesteśmy w stanie znacząco zwiększyć zasięgi naszych postów.

Gary nie daje gotowych odpowiedzi, ale uczy na przykładach jak powinno wyglądać dopasowywanie natywnych treści pod każdą z kluczowych platform ze świata social media.

Podsumowując książka jest dobrym wstępem do nowoczesnego marketingu, co prawda z uwagi na tempo postępu część platform mogła się już zdewaluować i nie wszystko może być aktualne ale sama koncepcja jest niezmienna. Książkę polecam jako wstęp do bardziej rozbudowanej formy jak np.: opisanej w "Przebij się" tego samego autora.

Jest to moja pierwsza przeczytana książka od Garego. Książka krótka ale za to z bardzo skondensowaną wiedzą. Bardzo fajnie porządkuje informacje na temat działania social mediów i technik stosowanych w tytułowym marketingu.

Szczerze powiedziawszy to dzięki niej dowiedziałem się, że istnieje takie coś jak EdgeRank, czyli tajemniczy algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1385
1385

Na półkach: ,

Świetna książka, która pomaga patrzeć na social media z zupełnie innej perspektywy.
Dzięki temu, że auto przytacza konkretne przykłady i na ich podstawie omawia co zrobiono dobrze, a co źle, łatwo jest te uwagi przełożyć na swój własny biznes i markę.
To właśnie z tej książki pochodzi ulubiony mój cytat w tym tygodniu:
" Media społecznościowe są jak kokaina - dają natychmiastową przyjemność i silnie uzależniają"
Jest w niej dokładnie tak, jak zapowiada podtytuł książki - "czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych"
Serdecznie polecam :)

https://www.facebook.com/zaczytanaeliza/photos/a.1656801191286441.1073741828.1650882978544929/1891491471150744/?type=3&theater

Świetna książka, która pomaga patrzeć na social media z zupełnie innej perspektywy.
Dzięki temu, że auto przytacza konkretne przykłady i na ich podstawie omawia co zrobiono dobrze, a co źle, łatwo jest te uwagi przełożyć na swój własny biznes i markę.
To właśnie z tej książki pochodzi ulubiony mój cytat w tym tygodniu:
" Media społecznościowe są jak kokaina - dają...

więcej Pokaż mimo to

avatar
224
18

Na półkach: ,

Świetna książka pokazująca na praktycznych przykładach jak powinno się prowadzić social media.

Świetna książka pokazująca na praktycznych przykładach jak powinno się prowadzić social media.

Pokaż mimo to

avatar
13
12

Na półkach:

Tą pozycję książkowa możesz traktować jako formę szkolenia z zakresu budowania dialogu z klientem niezależnie od tego na jakiej platformie społecznościowej zamierzasz działać w swoim biznesie.

Tą pozycję książkowa możesz traktować jako formę szkolenia z zakresu budowania dialogu z klientem niezależnie od tego na jakiej platformie społecznościowej zamierzasz działać w swoim biznesie.

Pokaż mimo to

avatar
48
12

Na półkach: ,

Typowo techniczna książka, która zawiera dużo porad, jak skutecznie działać na Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Pinterest. Gary opisuje przykładowe treści reklamowe, które omawia i wskazuje ich błędy. Dobra książka bo zawiera konkrety.

Typowo techniczna książka, która zawiera dużo porad, jak skutecznie działać na Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Pinterest. Gary opisuje przykładowe treści reklamowe, które omawia i wskazuje ich błędy. Dobra książka bo zawiera konkrety.

Pokaż mimo to

avatar
14
14

Na półkach:

Trafia w punkt. Na licznych przykładach pokazuje błędy z różnych mainstream'owych kanałów społecznościowych - jak robić i jak nie robić marketingu

Trafia w punkt. Na licznych przykładach pokazuje błędy z różnych mainstream'owych kanałów społecznościowych - jak robić i jak nie robić marketingu

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    313
  • Przeczytane
    62
  • Posiadam
    29
  • Biznes
    8
  • Chcę w prezencie
    6
  • Marketing
    5
  • Teraz czytam
    5
  • Poradniki
    4
  • Marketing
    3
  • Ulubione
    2

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także