W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Jab, jab, jab, right hook
- Wydawnictwo:
- Słowa i Myśli
- Data wydania:
- 2015-02-18
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-02-18
- Data 1. wydania:
- 2013-11-26
- Liczba stron:
- 216
- Czas czytania
- 3 godz. 36 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363566401
- Tagi:
- marketing social media content marketing Gary Vaynerchuk
Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social media. Jak na Gary'ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu. Prawy sierpowy czyli kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści, konkretne zyski. Lewy prosty czyli tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki. Tylko jak zadawać „ciosy” sprawnie, aby nie polec w walce?
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy się kontekst. Ważne jest to, aby przekaz dostosować odpowiednio do każdego z mediów indywidualnie. Liczy się autentyczny kontakt z klientami - nie poprzez krzykliwe komunikaty „Kup”, „Promocja!”, ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.
„W market[r]ingu” to mapa, za pomocą której z łatwością odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 313
- 62
- 29
- 8
- 6
- 5
- 5
- 4
- 3
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Przeczytałem w 2024. Dużo czasu upłyneło od publikacji. Mimo tego, sprawny czytelnik dalej będzie w stanie wyciągnąć - w warstwie konceptualnej - sporo użytecznych optyk.
Jeśli zaś czytelnik ma zamiar podejść dosłownie do lektury, to niechaj zajmie się czymś pożyteczniejszym.
Przeczytałem w 2024. Dużo czasu upłyneło od publikacji. Mimo tego, sprawny czytelnik dalej będzie w stanie wyciągnąć - w warstwie konceptualnej - sporo użytecznych optyk.
Pokaż mimo toJeśli zaś czytelnik ma zamiar podejść dosłownie do lektury, to niechaj zajmie się czymś pożyteczniejszym.
Gdybym miała użyć jednego słowa na podsumowanie tej książki, byłoby to: konkret. Książka jest bardzo konkretna, nie uświadczymy tu marketingowego lania wody, za to znajdziemy w środku duuuużo przykładów i dokładnie omówionych case studies strategii, które działają w poszczególnych platformach mediów społecznościowych. Objętościowo nie jest to opasła książka, ale za tę zwięzłość i konkretność właśnie bardzo ją cenię.
Gdybym miała użyć jednego słowa na podsumowanie tej książki, byłoby to: konkret. Książka jest bardzo konkretna, nie uświadczymy tu marketingowego lania wody, za to znajdziemy w środku duuuużo przykładów i dokładnie omówionych case studies strategii, które działają w poszczególnych platformach mediów społecznościowych. Objętościowo nie jest to opasła książka, ale za tę...
więcej Pokaż mimo toŚwietna, niezwyle wartościowa książka, bardzo mocno wybijająca się z chłamu, jaki obecnie serwuje się wszędzie dookoła na polu poradników biznesowych i rozwoju osobistego.
Dla osób zajmujących się handlem i/lub rozwojem własnej marki wręcz niezastąpiona.
Dla pozostałych osób również godna polecenia, chociaż bardziej w formie ciekawostki. Gary Vaynerchuk jest wysokiego stopnia specjalistą, który nie tylko wie o czym mówi, ale również potrafi mówić o tym w sposób konkretny, zwracając uwagę na szczegóły bardzo często umykające innym ludziom. Polecam!
Świetna, niezwyle wartościowa książka, bardzo mocno wybijająca się z chłamu, jaki obecnie serwuje się wszędzie dookoła na polu poradników biznesowych i rozwoju osobistego.
więcej Pokaż mimo toDla osób zajmujących się handlem i/lub rozwojem własnej marki wręcz niezastąpiona.
Dla pozostałych osób również godna polecenia, chociaż bardziej w formie ciekawostki. Gary Vaynerchuk jest wysokiego...
Książki Gary'ego Vaynerchuka czyta się świetnie, bo są na wskroś praktyczne. I od razu możesz wprowadzać zawarte w nich wskazówki w życie - zgodnie z filozofią hustle.
Książki Gary'ego Vaynerchuka czyta się świetnie, bo są na wskroś praktyczne. I od razu możesz wprowadzać zawarte w nich wskazówki w życie - zgodnie z filozofią hustle.
Pokaż mimo toJest to moja pierwsza przeczytana książka od Garego. Książka krótka ale za to z bardzo skondensowaną wiedzą. Bardzo fajnie porządkuje informacje na temat działania social mediów i technik stosowanych w tytułowym marketingu.
Szczerze powiedziawszy to dzięki niej dowiedziałem się, że istnieje takie coś jak EdgeRank, czyli tajemniczy algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie treści na Facebooku ;) Ucząc się i testując jak on działa jesteśmy w stanie znacząco zwiększyć zasięgi naszych postów.
Gary nie daje gotowych odpowiedzi, ale uczy na przykładach jak powinno wyglądać dopasowywanie natywnych treści pod każdą z kluczowych platform ze świata social media.
Podsumowując książka jest dobrym wstępem do nowoczesnego marketingu, co prawda z uwagi na tempo postępu część platform mogła się już zdewaluować i nie wszystko może być aktualne ale sama koncepcja jest niezmienna. Książkę polecam jako wstęp do bardziej rozbudowanej formy jak np.: opisanej w "Przebij się" tego samego autora.
Jest to moja pierwsza przeczytana książka od Garego. Książka krótka ale za to z bardzo skondensowaną wiedzą. Bardzo fajnie porządkuje informacje na temat działania social mediów i technik stosowanych w tytułowym marketingu.
więcej Pokaż mimo toSzczerze powiedziawszy to dzięki niej dowiedziałem się, że istnieje takie coś jak EdgeRank, czyli tajemniczy algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie...
Świetna książka, która pomaga patrzeć na social media z zupełnie innej perspektywy.
Dzięki temu, że auto przytacza konkretne przykłady i na ich podstawie omawia co zrobiono dobrze, a co źle, łatwo jest te uwagi przełożyć na swój własny biznes i markę.
To właśnie z tej książki pochodzi ulubiony mój cytat w tym tygodniu:
" Media społecznościowe są jak kokaina - dają natychmiastową przyjemność i silnie uzależniają"
Jest w niej dokładnie tak, jak zapowiada podtytuł książki - "czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych"
Serdecznie polecam :)
https://www.facebook.com/zaczytanaeliza/photos/a.1656801191286441.1073741828.1650882978544929/1891491471150744/?type=3&theater
Świetna książka, która pomaga patrzeć na social media z zupełnie innej perspektywy.
więcej Pokaż mimo toDzięki temu, że auto przytacza konkretne przykłady i na ich podstawie omawia co zrobiono dobrze, a co źle, łatwo jest te uwagi przełożyć na swój własny biznes i markę.
To właśnie z tej książki pochodzi ulubiony mój cytat w tym tygodniu:
" Media społecznościowe są jak kokaina - dają...
Świetna książka pokazująca na praktycznych przykładach jak powinno się prowadzić social media.
Świetna książka pokazująca na praktycznych przykładach jak powinno się prowadzić social media.
Pokaż mimo toTą pozycję książkowa możesz traktować jako formę szkolenia z zakresu budowania dialogu z klientem niezależnie od tego na jakiej platformie społecznościowej zamierzasz działać w swoim biznesie.
Tą pozycję książkowa możesz traktować jako formę szkolenia z zakresu budowania dialogu z klientem niezależnie od tego na jakiej platformie społecznościowej zamierzasz działać w swoim biznesie.
Pokaż mimo toTypowo techniczna książka, która zawiera dużo porad, jak skutecznie działać na Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Pinterest. Gary opisuje przykładowe treści reklamowe, które omawia i wskazuje ich błędy. Dobra książka bo zawiera konkrety.
Typowo techniczna książka, która zawiera dużo porad, jak skutecznie działać na Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Pinterest. Gary opisuje przykładowe treści reklamowe, które omawia i wskazuje ich błędy. Dobra książka bo zawiera konkrety.
Pokaż mimo toTrafia w punkt. Na licznych przykładach pokazuje błędy z różnych mainstream'owych kanałów społecznościowych - jak robić i jak nie robić marketingu
Trafia w punkt. Na licznych przykładach pokazuje błędy z różnych mainstream'owych kanałów społecznościowych - jak robić i jak nie robić marketingu
Pokaż mimo to