Zakamarki marki

Seria: Exclusive [Onepress]
Wydawnictwo: Onepress
7,15 (276 ocen i 40 opinii) Zobacz oceny
10
9
9
24
8
70
7
100
6
54
5
12
4
5
3
0
2
2
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324633340
liczba stron
212
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić...

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji.

 

źródło opisu: http://onepress.pl

źródło okładki: http://onepress.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (829)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 558
Cezar Kolcz | 2019-05-15
Przeczytana: 15 maja 2019

Książka trochę stara, ponieważ z roku 2011, lecz aktualna. Co z tego, że autor odwołuje się do poratalu jakim była nasza-klasa czy też do sieci komórkowych które już nie istnieją? Pokazuje jednak jak działają mechanizmy, jak wypromować markę, jak stworzyć logo.
Właśnie - logo firmy najbardziej mnie zachwyciło. Spostrzegłem przez to masę faktów które w życiu by mi do głowy nie przyszły.
Polecam serdecznie.

książek: 0
| 2016-03-20
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 20 marca 2016

Bardzo dobra, praktyczna książka o budowaniu marki. Dopiero poznaje tego typu książki, ale czytając tą miałem wrażenie, że czytam coś interesującego i dość ważnego. Nie wiem czy będę do niej wracał po radę, ale na pewno postaram się zapamiętać to co przeczytałem.

książek: 161
Jacek Lipski | 2011-11-19
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 19 listopada 2011

Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. Tę długą litanię komplementów można przeczytać na okładce książki Pawła Tkaczyka. Czy „Zakamarki marki” zasługują na każde z wyżej wymienionych określeń? W mojej ocenie niekoniecznie…

Paweł Tkaczyk „zwykł mówić o sobie (cytuję, sam tego nie wymyśliłem), że „zarabia na życie opowiadaniem historii”. Jego książka „Zakamarki marki” też opowiada swego rodzaju historię. Szkopuł w tym, że poszczególne odsłony tej historii są sobie nierówne i wyraźnie brakuje zakończenia.

Czytając „Zakamarki marki” miałem wrażenie, iż znajduję się na łódce rzucanej po ocenie przez fale olbrzymiego sztormu. Upraszczając, książka jest nierówna. Rozdziały świetne takie jak „Relacja klient – marka” przeplatają się ze słabymi jak np. „Nowy marketing”. Fajne podrozdziały w typie „Test Sinatry”występują razem z tymi...

książek: 169
kingi | 2014-03-12
Na półkach: Przeczytane, Do pracy

Bardzo dobra pozycja w swojej dziedzinie. Wiele można się z niej nauczyć, przykłady rzeczywiście są wzięte z polskich realiów. Polecam pozycję wszystkim tym, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej o marketingu w sposób przyjemny i nieskomplikowany.

książek: 135
Sebastian | 2017-07-20
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, Audiobook
Przeczytana: 19 lipca 2017

Książka w bardzo przystępny sposób pokazuje jak tworzyć markę własnej firmy. Autor zawarł metody na promocję własnej marki. Książkę polecam wszystkim chcącym wystartować z własnym biznesem bo do takich osób szczególnie jest ona kierowana. Polecam wszystkim nowicjuszom ale i nie tylko, Ci co siedzą w biznesie od jakiegoś czasu mogą zweryfikować i odświeżyć swoją wiedzę.

książek: 262
Zzyciaksiazek | 2015-08-13
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: lipiec 2015

Dlaczego warto ją przeczytać? Poniżej cztery główne powody oraz kilka zdań od autora specjalnie dla Z życia książek:

1) napisana prostym języki pomoc w budowie marki,

2) pozwala zbudować narzędzia do tworzenia i kontroli marki (od przygotowań, po wypuszczenie jej na rynek i kontrolę jakości),

3) użyteczna wiedza o tym, jak marka ma komunikować się z klientem, a nie tylko świecić ładnym i zgrabnym logo (chociaż ono jest również bardzo ważne),

4) "teleexpressowe" rozdziały o tym, jak pisać dobre teksty reklamowe do ciekawej i rzeczowej komunikacji z klientem,

plus rekomendacja od autora, Pawła Tkaczyka:

„Zakamarki marki” są tak bardzo atrakcyjne dla ludzi prowadzących biznes, bo… nie są marketingowe. Kiedy skończyłem pisać książkę, oddałem ją w ręce Ilony, redaktorki, która pozbawiła ją „marketingowego zadęcia”. Mówiła mi „ludzie tego nie zrozumieją, przepisz to” przy wielu rozdziałach, w których się zagalopowałem z ilością wiedzy teoretycznej. Dlatego człowiek, który chce się...

książek: 1026

Świetnia napisana, błyskotliwa, z licznymi przykładami pozycja, mówiąca jak budować markę, dbać o nią, nadawać jej zupełnie nowe znaczenie.
Autor udowadnia, że to nie zawsze nazwa jest najważniejsza, przekonuje, że lepiej tworzyć dla konkretnej grupy zamiast dla ogółu, zwraca uwagę, jak ważne są treści promowane w sieci. Pozycja obowiązkowa dla przedsiębiorców małych i dużych, marketingowców, copywriterów i tych, dla których e-commerce jest sposobem na dodatkowy zarobek.

książek: 155
monasco | 2015-10-01
Na półkach: Biznes, Przeczytane
Przeczytana: 28 września 2015

Idealna pozycja dla zupełnie zielonych. Autor każde zagadnienie wyjaśnia w sposób zwięzły, ale obrazowy, przez co można w krótkim czasie przyswoić dużo wiedzy. Dla mnie to swoista biblia. Chętnie zobaczyłabym ją na własnej półce.

książek: 519
Aleksandra | 2012-02-20

Książka napisana przystępnum językiem, ukazująca problematykę w sposób jasny i łatwy do zrozumienia. Duży plus za wiele ciekawych przykładów.

książek: 86
Justyna | 2014-09-08
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 08 stycznia 2013

Przydatna wiedza o pozycjonowaniu własnej marki. Czyta się szybko. Polecam

zobacz kolejne z 819 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
lista cytatów dodaj cytat
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd