rozwińzwiń

Dawaj i bierz

Okładka książki Dawaj i bierz Adam Grant
Okładka książki Dawaj i bierz
Adam Grant Wydawnictwo: Muza nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
352 str. 5 godz. 52 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Muza
Data wydania:
2014-03-19
Data 1. wyd. pol.:
2014-03-19
Liczba stron:
352
Czas czytania
5 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377586327
Tagi:
sukces coaching rozwój osobisty
Średnia ocen

7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
57 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
133
23

Na półkach:

Książka całkiem dobra, idea i przekaz potrafiący zmienić perspektywę i pokazać, że nie trzeba być samolubnym i krwiożerczym żeby odnieść sukces w biznesie. Niemniej jednak, książka mogłaby być znacznie krótsza. Tyle rozwleczonych przykładów, że pod koniec już byłem nią zmęczony.

Książka całkiem dobra, idea i przekaz potrafiący zmienić perspektywę i pokazać, że nie trzeba być samolubnym i krwiożerczym żeby odnieść sukces w biznesie. Niemniej jednak, książka mogłaby być znacznie krótsza. Tyle rozwleczonych przykładów, że pod koniec już byłem nią zmęczony.

Pokaż mimo to

avatar
762
14

Na półkach:

Koncepcja "dawców" i "biorców" ciekawa, jednak autor posiłkuje głównie danymi anegdotycznymi (a jakie to są anegdoty! Czasami szczegółowe wprowadzenie w sytuację i nakreślenie historii zajmuje autorowi kilka stron!) i marnej jakości badaniami psychologicznymi, w których wnioski wyciąga "pod tezę". Kilka podobnych sytuacji może być ilustracją zupełnie przeciwnych koncepcji, jeżeli akurat tak pasuje do narracji. Do przeczytania zachęcił mnie TEDtalk tego pana, jednak na tym mogłam spokojnie skończyć, po informacje zawarte w tej książce wnoszą niewiele więcej.
Zaleta jest taka, że czyta się szybko.

Koncepcja "dawców" i "biorców" ciekawa, jednak autor posiłkuje głównie danymi anegdotycznymi (a jakie to są anegdoty! Czasami szczegółowe wprowadzenie w sytuację i nakreślenie historii zajmuje autorowi kilka stron!) i marnej jakości badaniami psychologicznymi, w których wnioski wyciąga "pod tezę". Kilka podobnych sytuacji może być ilustracją zupełnie przeciwnych koncepcji,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
71
60

Na półkach:

Super książka. Po przeczytaniu pierwszego rozdziału, można się zastanawiać, co jeszcze można napisać na ten temat. Ale książka jest bardzo ciekawa i każdy rozdział dodaje coś nowego. Fajnie napisana, jest masę historii żywych osób oraz badań naukowych potwierdzające główną tezę książki. Polecam każdemu.

Super książka. Po przeczytaniu pierwszego rozdziału, można się zastanawiać, co jeszcze można napisać na ten temat. Ale książka jest bardzo ciekawa i każdy rozdział dodaje coś nowego. Fajnie napisana, jest masę historii żywych osób oraz badań naukowych potwierdzające główną tezę książki. Polecam każdemu.

Pokaż mimo to

avatar
257
241

Na półkach: ,

kilka cennych uwag i wyników badań (np. O tym jak podejście nauczycieli tworzy uczniów z lepszymi wynikami a nie ich wrodzone zdolności). Autora bym uplasował między Robertem Cialdinim a Kevinem Hoganem, gdzie wiele jednak wniosków i przytoczonych eksperymentów się powtarza (po raz kolejny czytałem o tym, że osoby o imieniu Denis częściej zostają dentystami...). Dodatkowo w połowie już nieco się zmęczyłem tendencją amerykańskich autorów do powtarzania kilku rzeczy ubierając to w nowe opisy i historie. Nie mniej warto poznać książkę i odpowiedzieć sobie na pytanie, czy opłaca się być (w Polsce) dawcą?

kilka cennych uwag i wyników badań (np. O tym jak podejście nauczycieli tworzy uczniów z lepszymi wynikami a nie ich wrodzone zdolności). Autora bym uplasował między Robertem Cialdinim a Kevinem Hoganem, gdzie wiele jednak wniosków i przytoczonych eksperymentów się powtarza (po raz kolejny czytałem o tym, że osoby o imieniu Denis częściej zostają dentystami...). Dodatkowo w...

więcej Pokaż mimo to

avatar
100
94

Na półkach: ,

Fajnie napisana, lekko i sensownie. W gruncie mogę ją polecić komuś kto zastanawia się jaką strategię wzajemności obrać głównie w pracy ale również z innymi ludźmi na co dzień i z czym się ona wiążę. Autor zawarł całkiem sporo ciekawych przemyśleń, które poparł naukowymi badaniami. Dowiedziałem się też całkiem sporo o strategii dawcy, lecz dwuinteresownego, czyli o czymś o czym wcześniej nie miałem pojęcia a jest to ciekawy koncept.

Ogólnie mogę polecić jako uzupełnienie lub wskazówkę w aspekcie budowania relacji z innymi. Czytanie tej książki to nie była strata czasu, więc polecam.

Fajnie napisana, lekko i sensownie. W gruncie mogę ją polecić komuś kto zastanawia się jaką strategię wzajemności obrać głównie w pracy ale również z innymi ludźmi na co dzień i z czym się ona wiążę. Autor zawarł całkiem sporo ciekawych przemyśleń, które poparł naukowymi badaniami. Dowiedziałem się też całkiem sporo o strategii dawcy, lecz dwuinteresownego, czyli o czymś o...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1684
151

Na półkach: ,

przeciętna.

przeciętna.

Pokaż mimo to

avatar
473
119

Na półkach:

Na pewno powinni po nią sięgnąć tzw. dawcy, czyli osoby, które nierzadko przedkładają dobro innych nad swoje. Nawet jeśli nie interesują się biznesem. Wyczytałam wiele ciekawych rzeczy, więc polecam.

Na pewno powinni po nią sięgnąć tzw. dawcy, czyli osoby, które nierzadko przedkładają dobro innych nad swoje. Nawet jeśli nie interesują się biznesem. Wyczytałam wiele ciekawych rzeczy, więc polecam.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    535
  • Przeczytane
    73
  • Posiadam
    29
  • Teraz czytam
    9
  • Chcę w prezencie
    4
  • Rozwojowe
    4
  • Rozwój osobisty
    4
  • Biznes
    3
  • Rozwój
    3
  • Polecane przez bloggerów
    2

Cytaty

Więcej
Adam Grant Dawaj i bierz Zobacz więcej
Adam Grant Dawaj i bierz Zobacz więcej
Adam Grant Dawaj i bierz Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także