Opinie użytkownika
Autor zaprezentował losy Wikingów w rewelacyjny, wciągający sposób. Przy tej książce nie można się nudzić. O Wikingach może napisać każdy, o ich motywacjach, bitwach, porażkach i zwycięstwach. Nie każdy jednak ma smykałkę do tego, aby zrobić to w tak budujący napięcie, intrygujący i inny, niż "suchy", teoretyczny sposób. Gorąco polecam Wam "Furię Wikingów"!
Całość na:...
"Oto pełna ciepła ilustrowana opowieść dla dzieci o wesołych przygodach zabawnego psiaka, którego pokochał świat!"- z tym się nie do końca zgadzam! Nie tylko dla dzieci, nie tylko dla młodzieży, również i dla dorosłych, ba, wszystkich kochających psy! Choć muszę przyznać, że ta książka będzie idealnym prezentem dla najmłodszych, którzy marzą o czworonożnym przyjacielu....
więcej Pokaż mimo to
Mam mieszane odczucia. Ogólnie historię przedstawioną przez autorkę jak najbardziej uważam za interesującą, napisaną w przystępny, lekki sposób, okraszoną humorem. Brakowało mi jednak bardziej wyrazistego ducha dawnych czasów.
WIĘCEJ NA: https://karlin91.blogspot.com/2019/10/nina-majewska-brown-tylko-dla-dorosych.html
Cecelia Ahern zaserwowała czytelnikom piękną, ujmującą, bardzo wzruszającą powieść. Holly musi zmierzyć się ze swoją przeszłością, z bolesnym doświadczeniem, jednak tym razem spogląda na życie z nieco innej perspektywy.
CAŁOŚĆ NA: https://karlin91.blogspot.com/2019/10/wielki-powrot-cecelia-ahern-ps-kocham.html
"Szeptacza" polecam bez cienia wątpliwości. Tę książkę czyta się naprawdę dobrze, nie tylko ze względu na aurę, ale i styl autora, przemyślaną historię czy wątki psychologiczne. Idealna na długie, jesienne wieczory, które tylko podkręcą klimat.
WIĘCEJ NA: https://karlin91.blogspot.com/2019/10/jesli-drzwi-nie-zamkniesz-w-pore.html
Autorka w swej biograficznej książce opowiada, jak mimo prognoz lekarzy, którzy nie dawali jej szans na przeżycie, stanęła na nogi. Mówi, porusza się, a to wszystko dzięki samozaparciu, determinacji i cierpliwości, której nauczyła się w trakcie walki o zdrowie. "Uwięziony krzyk"chwyta za serce, wzrusza, daje nadzieję.
WIĘCEJ NA:...
"Sztuka ścigania się w deszczu" to wspaniała pozycja dla każdego, nie tylko dla miłośników psów czy zwierząt w ogóle. Moje serce pokochało Enzo w każdym calu. Zauważał on, jak ważna jest rodzina, wzajemny szacunek, zaufanie. Psiaki uczą przede wszystkim bezwarunkowej miłości - główny bohater to jej idealny przykład. O to, co się kocha, co jest dla nas ważne, trzeba niekiedy...
więcej Pokaż mimo to
Uwielbiam historie o psach, są rozczulające, chwytają za serce i nie sposób się od nich oderwać. Książkę czyta się lekko, bardzo swobodnie. Pies to wcielenie bezinteresowności, przyjaźni po grób, wiernej miłości, oddania. Świat może być prostszy, niż się wydaje, wystarczy tylko odnaleźć to, co naprawdę w życiu jest ważne. Autor treścią swej książki uczy wrażliwości.
Więcej...
"Przez czas i przestrzeń" to książka, która w metaforyczny sposób opowiada o dorastaniu. Mimo, iż jest to przykład literatury dziecięcej, dorośli bez cienia wątpliwości mogą po nią sięgnąć. Myślę, że są w stanie dostrzec o wiele szersze spektrum tego, co autor zechciał przekazać, niż młodsi czytelnicy.
Więcej na:...
Najnowsza powieść C.D. Reiss to przyjemna, lekka, ale jednocześnie pełna emocji i wartości powieść, którą wręcz się pochłania w tempie ekspresowym.
Autorka zafundowała odbiorcom zaskakujące zwroty akcji. Tutaj nie ma miejsca na nudę, a kreacja postaci, ich decyzji oraz zachowań w moim odczuciu nie pozostawia nic do życzenia.
WIĘCEJ NA:...
"Milion nowych chwil" to książka, którą polecam, zwłaszcza teraz, w okresie wakacyjnym. To bardzo przyjemna w odbiorze, pokrzepiająca serducho lektura, która niejednokrotnie wywołuje na twarzy uśmiech. To, co wydaje się być końcem, tak naprawdę może być początkiem czegoś nowego. Z życia zawsze powinniśmy czerpać to, co najlepsze, powinniśmy łapać chwile, milion nowych...
więcej Pokaż mimo toDebiutancka książka A. Forge to bardzo przyjemna w odbiorze fantastyka. Świetnie wykreowany, fantastyczny, niekiedy mroczny świat, porywająca fabuła wywołująca gęsią skórkę, bohaterowie, którzy budzą sympatię i sprawiają, że kibicuje się im w walce ze złem tworzą razem kompozycję godną uwagi. Niewątpliwym plusem powieści jest także tzw. "drugie dno". Z jednej strony mamy do...
więcej Pokaż mimo toAutorka w swej powieści porusza kilka bardzo istotnych kwestii. Skupia się na problemach z samoakceptacją, a trzeba przyznać, że wśród nastolatków niedowartościowanie jest częstym problemem. Ta książka chwyta za serce, fundując tym samym odbiorcy wiele emocji. "(Nie)zwyczajna" jest powieścią zdecydowanie inną niż te, po które miałam już okazję sięgnąć - chodzi oczywiście o...
więcej Pokaż mimo toOkruchy lustra" Agnieszki Pyzel absolutnie mnie oczarowały! PRL - choć nie miałam okazji żyć w tamtych czasach, to jednak książki i filmy sprawiły, że czuję do niego swego rodzaju "sentyment". Debiutancka powieść Agnieszki Pyzel przepełniona jest zawiłościami - losów bohaterów, ich uczuć, miłości, której nie można zapomnieć, porzucić, wyrwać z serca. W tym miesiącu mam...
więcej Pokaż mimo to
"Niewyjaśnione tajemnice" autorstwa Joela Loevy'ego to publikacja, która budzi fascynację. Czytelnik ma do czynienia z tajemniczymi miejscami, zdarzeniami, dziwnymi doniesieniami i zagadkowymi artefaktami. Joel Levy, jeśli tylko sobie na to pozwolicie, zabierze Was w interesującą podróż, dzięki której rozwieje pewne wątpliwości i poszerzy Waszą wiedzę.
WIĘCEJ NA:...
"Podaruj mi jutro" to wspaniała opowieść obyczajowa. Autorka podkreśla to, jak ważne jest wsparcie ze strony innych ludzi, zwłaszcza bliskich. Człowiek potrzebuje poczucia, że jest kochany, bez tego ciężko realizować swoje prawdziwe pasje i pragnienia i tym samym odnaleźć szczęście.
WIĘCEJ NA: http://karlin91.blogspot.com/2019/05/dwor-na-lipowym-wzgorzu-ilona.html.
Helen Hoang czaruje, zdecydowanie. Już niegdyś, przy okazji akcji promocyjnej, trzy krótkie rozdziały wystarczyły, abym przepadła i niecierpliwie wyczekiwała, aż w moje ręce wpadnie cała powieść. Ogromnie się cieszę, że mogłam się z nią zapoznać jeszcze przed oficjalną, czerwcową premierą.
Powieść jest przystępna w odbiorze, nie tylko ze względu na klarowny styl autorki....
"Dzisiaj należy do mnie" to słodko-gorzkie przemyślenia na temat wydarzeń sprzed lat. Autorka serwuje tutaj wątki związane ze sferą uczuć, ale nie tylko. Lekki styl sprawia, że książkę czyta się bardzo szybko. Nie brakuje w niej akcentów humorystycznych. "Dzisiaj należy do mnie" to inspirująca, wartościowa, pełna emocji lektura.
WIĘCEJ NA:...
"Życie w spadku" to trzecia powieść pani Małgorzaty Garkowskiej, którą miałam okazję przeczytać. Cóż, skłamałabym, gdybym stwierdziła, że mnie nie urzekła. Całość jest w moim odczuciu realistyczna. Bohaterowie zostali dobrze scharakteryzowani, nie brakowało w ich kreacji naturalności. Lubię styl autorki. Lekki, przystępny w odbiorze, nawet, gdy w grę wchodzą cięższe...
więcej Pokaż mimo to
"Klub Domino" wprowadza w świat klasycznego kryminału. Mamy do czynienia z dokładnie zaplanowanym matactwem. Ta historia intryguje, co rusz pojawiają niespodziewane, zdumiewające zwroty akcji. Nie brakuje również zaskakującego zakończenia.
WIĘCEJ NA: http://karlin91.blogspot.com/2019/05/klub-srebrnego-klucza-klub-domino-allen.html.