Opinie użytkownika
Książka to owoc współpracy dziennikarza (David Rorvik) i lekarza, pioniera w dziedzinie zapłodnienia in vitro (Landrum B. Shettles). W ciekawy i przystępny sposób przedstawiają oni medyczne fakty dotyczące możliwości wpływu przyszłych rodziców na płeć dziecka przeplatając je zabawnymi historiami magicznych eliksirów, miłosnych obrzędów oraz teorii, które nigdy nie...
więcej Pokaż mimo to
Nietuzinkowa książka na jeden wieczór.
Bawi, wzrusza, zachwyca.
Co tak bardzo przyciąga?
Życie, emocje, myśli i uczucia podane jak na tacy. Osiecka przelewa na puste strony całą siebie.
Fabuła w wielkim skrócie?
Smutna rzeczywistość powojennej polski przedstawiona oczami dorastającej dziewczynki.
Walka ojca o normalną codzienność córki, inną niż ta, z którą musiał się...
Wybitna, wartościowa i nietuzinkowa- słowa idealnie odzwierciedlające zawartość tejże książki. Do przeczytania "Pieniędzy" zachęcił mnie brat zafascynowany ideałami i poglądami ks. Stryczka.
Moim zdaniem, jest to bardzo ciekawa pozycja, która powinna być polecana szczególnie ludziom młodym, nie rozumiejącym sensu edukacji, doskonalenia i rozwijania własnych talentów oraz...
"Samotność w sieci"
Polecam każdemu czytelnikowi... Bez względu na płeć!
Dzięki przyjaciółce trafiła w moje ręce po kilku latach. Była to jedna z najlepszych książkowych decyzji ostatnich czasów. Łapczywie pochłonięta w kilka godzin, pozostawia niedosyt i uczucie zagubienia, co ostatnimi czasy stało się dla mnie wyznacznikiem dobrej, wartościowej książki. Z czasem zmieniłam...
Harlan Coben z czasem staje się dla mnie przewidywalny, ale to wciąż mój mistrz kryminałów i sensacji :) Polecam każdemu, kto lubi odpocząć analizując książkę strona po stronie...
Pokaż mimo to"Ulisses" moja pierwsza nieskończona książka. Moje drugie podejście zakończone niepowodzeniem. Przebrnęłam przez połowę bardzo ciężkiego tekstu i odkładam ją na półkę. Mam nadzieję, że za kilka miesięcy lub lat wrócę do niej, przeczytam z zapartym tchem od pierwszej do ostatniej strony i napiszę jedną z moich najlepszych recenzji o oryginalnej i ponadczasowej książce!
Pokaż mimo to"Syn" to moja pierwsza książka Jo Nesbo i nasze spotkanie muszę zaliczyć do udanych :) Jo zaskoczył mnie umiejętnością kreacji ciekawych bohaterów-indywidualistów, przeplatania wątków, łączenia akcji dobrego thrillera z wątkiem miłosnym, co jeszcze bardziej wciąga i zachęca do pochłaniania kolejnych stron książki. Rozczarowani moją być miłośnicy dreszczyku. Mi również...
więcej Pokaż mimo to
Książka "Zanim się pojawiłeś" to pozycja, na którą natknęłam przez przypadek. Efekt? Każdemu życzę tak cudownych przypadków!
Od samego początku kojarzyła mi się z filmem "Nietykalni". Obudziła we mnie skrajne emocje, zwłaszcza, jeśli chodzi o samo zakończenie. Akcja powieści toczyła się zupełnie inaczej, niż sobie to wyobrażałam. Muszę przyznać, że chwilami bardzo mi się to...
Książka pt. "Czarne wzgórza" to moje pierwsze spotkanie z twórczością Nory Roberts. Słyszałam wiele skrajnych opinii o jej książkach, ale ponieważ staram się wyrabiać sobie własne opinie na dany temat postanowiłam przeczytać jedną z jej książek. Autorka wiąże dwa uwielbiane przez kobiety wątki: miłosny i kryminalny. Niestety żaden z nich nie zrobił na mnie wrażenia......
więcej Pokaż mimo to"Kobieta, która spadła z nieba" to pozycja godna polecenia. Długo planowałam zakup tej książki zauroczona opisem fabuły na okładce. Mimo niewielkiej ilości wolnego czasu przeczytałam ją dosyć szybko czerpiąc z lektury samą przyjemność. Opis Londynu oraz Paryża w przystępny sposób oddaje nastrój miast w czasie II Wojny Światowej. Główny wątek historyczno-sensacyjny połączony...
więcej Pokaż mimo to
"Gdyby nie ciemność, nigdy nie poznałbym światła."
Książka pt."Papierowe marzenia" to moje pierwsze spotkanie z twórczością Richarda Paula Evansa i mogę zaliczyć je do udanych.
Wiele osób twierdzi, że książka jest przewidywalna. Moim zdaniem głównym celem autora nie było budowanie napięcia rodem z thrillera czy kryminału. Wprost przeciwnie. Cytaty z pamiętnika Luke'a,...
Książka "Genialna maszyna" ujęła mnie wyrazistością i lekkością. Mimo wielu faktów z historii nie przytłacza, nie męczy. Wprost przeciwnie. Porywa, zaciekawia, wciąga. Zupełnie straciłam przy niej poczucie czasu.
Jest to oryginalna, niespotykana forma przedstawienia biografii serca poczynając od starożytności i ojca medycyny Hipokratesa, kończąc na najnowszych...
"Zabójca" to moje pierwsze spotkanie z twórczością znanej i cenionej polskiej pisarki Marii Nurowskiej. Niestety nie mogę go zaliczyć do udanych. Mimo najszczerszych chęci książka nie przypadła mi do gustu. Wbrew zapowiedziom z okładki nie znalazłam w niej namiętności, zbrodni, kłamstwa i manipulacji. Ciekawa historia opisana zbyt chaotycznie bez szans na rozwinięcie...
więcej Pokaż mimo to
"Kac książkowy? To niemożliwe! Jak można nie móc przeczytać kolejnej książki?"- zastanawiałam się nad tym po każdej przeczytanej przeze mnie książce odkładając ją na półkę, aż do dziś...
Potrzebowałam właśnie "Jednego dnia", aby tego doświadczyć. Nie potrafię i nie chce chcę czytać żadnej inne książki. Historia Emmy i Dexa zajmuje każdą moją myśl. Jednocześnie mam...
"Victor poczuł, że po jego policzku też płynie łza. Dor wyciągnął rękę i wziął ją na palce.
-Czy teraz rozumiesz?- zapytał- Kiedy ma się nieskończoną ilość czasu, nic nie jest wyjątkowe. Jeśli nigdy niczego nie tracimy ani nie poświęcamy, nie potrafimy docenić tego, co mamy."
Właśnie ten fragment "Zaklinacza czasu" najbardziej przyciągnął moją uwagę i mam nadzieję, że na...
"Bezpieczna przystań" uświadomiła mi, co najbardziej kocham w książkach Sparksa: niesamowicie magiczne i wzruszające zakończenia!
Pokaż mimo to
"(...) uderzyła ją prosta prawda: że czasem rzeczy najzwyklejsze - kiedy się je dzieli z właściwymi ludźmi - bywają niezwykłe."
Bardzo miło rozpoczęłam Nowy Rok z niezastąpionym i niezawodnym Sparksem! Kolejna książka, od której ciężko było mi się oderwać mimo, iż pierwotny plan zakładał czytanie kilkunastu stron dziennie. Pochłonęłam ją w dwa dni. Niesamowicie barwna...
Książka na jeden wieczór. W moim przypadku idealnie sprawdziła się podczas podróży. Lekka, przyjemna i prosta. Historia dwóch pięknych, ale zupełnie innych historii miłosnych.
Pokaż mimo toWybitna, jak każda przeczytana przeze mnie książka Zafona. Porwała i wciągnęła mnie od pierwszych stron. Niesamowity język, jakim posługuje się autor, zawiłe losy bohaterów, tajemnica, która pozostaje niewyjaśniona do ostatnich stron nie pozwalają odłożyć książki na bok. Mimo wszystko nie jest to "Cień wiatru", który chyba na zawsze pozostanie moim numerem 1 :)
Pokaż mimo to
"Rose de Vallenord" to kontynuacja jednej z najlepszych książek Małgorzaty Gutowskiej- Adamczyk "Róży w Wolskich". Osobiście zaczęłam od 2 książki,ale odnalezienie się w fabule nie było dla mnie problemem.
Książka godna plecenia. Moim zdaniem idealna dla kobiet lubiących oderwać się od rzeczywistości i przenieść choć na chwilę w realia magicznego Paryża z początku XX...