-
ArtykułyDzień Bibliotekarza i Bibliotek – poznajcie 5 bibliotecznych ciekawostekAnna Sierant11
-
Artykuły„Kuchnia książek” to list, który wysyłam do trzydziestoletniej siebie – wywiad z Kim Jee HyeAnna Sierant1
-
ArtykułyLiteracki klejnot, czyli „Rozbite lustro” Mercè Rodoredy. Rozmawiamy z tłumaczką Anną SawickąEwa Cieślik2
-
ArtykułyMatura 2024 z języka polskiego. Jakie były lektury?Konrad Wrzesiński8
Biblioteczka
2024-01-04
2023-11-20
Mieszane mam uczucia związane z tą książką. Druga połowa wciągnęła, ale już od pierwszej bywały zgrzyty. Momentami brakowało jej autentyczności. Decydując się na narrację w pierwszej osobie z perspektywy dziecka można było odpuścić pewne elementy opisu rzeczywistości, której dziecko szansy zauważyć nie miało a już na pewno terminologię, której użyłby dorosły. Ale zarys fabuły mi się podobał, postaci też ciekawie nakreślone. Autorka nie szła spodziewanym schematem, za to plus.
Mieszane mam uczucia związane z tą książką. Druga połowa wciągnęła, ale już od pierwszej bywały zgrzyty. Momentami brakowało jej autentyczności. Decydując się na narrację w pierwszej osobie z perspektywy dziecka można było odpuścić pewne elementy opisu rzeczywistości, której dziecko szansy zauważyć nie miało a już na pewno terminologię, której użyłby dorosły. Ale zarys...
więcej mniej Pokaż mimo to2023-08-13
2023-06-13
2023-02-27
Cóż to za kawał dobrej reporterskiej roboty.
Cóż to za kawał dobrej reporterskiej roboty.
Pokaż mimo to2023-01-10
2022-12-24
Wybitna robota reporterska. Znałam sprawę a mimo wszystko tło, rysy bohaterów, nakreślenie dwoistości i nieoczywistości wraz z niuansami absolutnie trzymają wciągające tempo. Trafnym uwieńczeniem są wnioski i nota odautorska w ostatnim rozdziale - pięknie pieczętuje perspektywę i tragizm historii.
Wybitna robota reporterska. Znałam sprawę a mimo wszystko tło, rysy bohaterów, nakreślenie dwoistości i nieoczywistości wraz z niuansami absolutnie trzymają wciągające tempo. Trafnym uwieńczeniem są wnioski i nota odautorska w ostatnim rozdziale - pięknie pieczętuje perspektywę i tragizm historii.
Pokaż mimo to